• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Emma, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben al meermaals bij Emma geweest, minstens een keer of 5 in Brugge. Ondertussen ook al 4 keer in Torhout.
Het moet gezegd dat de service vroeger heel goed was. Zalige massages, inclusief een heerlijke befpartij met ook het uitgebreide vingerwerk.
Jammer genoeg is de laatste 2 keer heel wat minder. Ze is heel koel geworden, wordt niet graag meer gevingerd, de massage is ook een stuk minder erotisch.

De voorlaatste keer heb ik er niets over neergepend op dit forum omdat iedereen wel eens een mindere dag heeft en ik daar alle begrip voor heb. Tussen de voorlaatste en laatste afspraak zat er een ongeveer 6 weken. Maar bij de laatste date vond ik het nog minder leuk dan de date er voor.

Hopelijk herpakt ze zich en kan ze weer haar niveau opkrikken zoals voorheen.

Zijn er nog mensen, die hetzelfde ervaren bij haar?
Jip, zelfde ervaring. Vroeger was het zoals je beschrijft en de laatste paar keer telkens bergaf. Dan vraag ik mij af als je voor dezelfde prijs niet beter op zoek gaat naar iets anders...
Ik wil maar zeggen, goedkoop is het niet als je evengoed een 'bandwerk' latina kan boeken, die mss wel knapper is, voor een gelijkaardige ervaring, waar dan wel meer mogelijk dan enkel massage.
Hopelijk komt het goed, ik wacht verdere ervaringen af die positiever zijn om nog eens terug te gaan vrees ik. Jammer...
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
All jaren vaste klant nog nooit slechte service gehad . Altijd met 1 glimlach veel teasen aanraken overal waar ik wil tongen beffen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan