Dirtyworkz
Wandelaar
Hoeveel is het bij haar eigenlijk per uur?
Ik lees hier soms 120, dan eens 130 en tegen mij zei ze 140.....
Ik lees hier soms 120, dan eens 130 en tegen mij zei ze 140.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja hoor wel 140 ondertussen voor een uurIs ze nog actief?
Ergens nog een werkende link? En €140 voor enkel massage?ja hoor wel 140 ondertussen voor een uur
Ik ben er enkele keren geweest, voor ze zoveel vroeg (110 was het toen dacht ik?). Het is wel wat veel inderdaad, daarom ook dat ik nog niet ben teruggegaan het laatste jaar. Maar wel elke keer goeie ervaring gehad, daarvan valt niet echt iets te zeggen140 is inderdaad al vrij duur. moest ze nog pijpen, dan zou ik dat nog aanvaarden.....
Ah, ze werkt dus toch nog dan ? Wanneer was de laatste keer contact met haar geweest ?Ik al reeds drie jaar klant bij haar. Is iets wat molliger maar stoort zeker niet. De massages die ze geeft zijn naar mijn gevoel echt wel oké met veel teasen. Je mag haar overal aanraken en vingeren, heeft ook zeer graag dat je knijpt in haar zalige borsten! Tongzoenen doet ze ook maar haar tong gaat niet volledig in je mond(spijtig). Steeds als ik afspraak maak vraag ik of ze wil pijpen maar neen doet dit echt niet. En blijft ook bij haar besluit. Haar massages zijn meestal hetzelfde wat na loop van tijd niet zo leuk meer is als de eerste afspraken.
Of ik nog terug ga... De wil is er zeker maar voor die prijs toch liever met pijpen. Dus denk het niet.
Momenteel doet ze een klantenstop wegens drukte daarom staat haar advertentie niet online
Enkel vaste klanten voorlopigIk al reeds drie jaar klant bij haar. Is iets wat molliger maar stoort zeker niet. De massages die ze geeft zijn naar mijn gevoel echt wel oké met veel teasen. Je mag haar overal aanraken en vingeren, heeft ook zeer graag dat je knijpt in haar zalige borsten! Tongzoenen doet ze ook maar haar tong gaat niet volledig in je mond(spijtig). Steeds als ik afspraak maak vraag ik of ze wil pijpen maar neen doet dit echt niet. En blijft ook bij haar besluit. Haar massages zijn meestal hetzelfde wat na loop van tijd niet zo leuk meer is als de eerste afspraken.
Of ik nog terug ga... De wil is er zeker maar voor die prijs toch liever met pijpen. Dus denk het niet.
Momenteel doet ze een klantenstop wegens drukte daarom staat haar advertentie niet online
Uw eerste bijdrage op het forum... Introductie en recensie zou meer op zijn plaats zijn, denk je niet?Mijn afspraak deze middag helaas moeten afzeggen, keek er al zo lang naar uit eens haar te bezoeken…. Vanaf volgende week in Torhout liet ze nog weten …
tzijn toch dezelfde foto'sOverheerlijke erotische massage
Hallo :-) Ik ben een 36jarige, vlaamse topmeid die jou heel graag wil verwennen met een sensuele massage. Ik spreek nederlands en ben 100%www.redlights.be
Zou dit Emma kunnen zijn die nu onder de naam Jessy werkt?
In Brugge was het steevast op een massagetafel. Ik ben er in Torhout nog niet bij geweest dus mss is dat daar anders maar ik denk het niet (zal wellicht haar massagetafel mee verhuisd hebben).Er staat bij mogelijkheden ook beffen.
Gebeurt de massage op bed ?