Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee hoor, het haar is anders, maar dat gezicht is helemaal hetzelfde volgens mij!Op Whatsapp zie ik een hele andere dame bij de profielfoto, klopt dit?
Standaard bij deze booker. Is ook niet heel communicatief als je die eenmaal te pakken hebt. Voor de meiden die met deze booker werken (zoals ook Jessica) heb ik het er wel voor over.ze komt vandaag steeds online, maar ik krijg maar geen reactie. ik heb op whatsapp een profielfoto alles.
hebben julllie ook problemen hiermee ?
Hi, ik ben ook eens her en der gaan zoeken maar ik vind helemaal niets van deze Emma. Jij hebt een andere her en der dan ik. Een tipje van de sluier graag?Weet iemand of ze er nog is? En ik lees her en der dat ze anaal doet maar zie het niet bij haar diensten staan? wie heeft haar zo mogen verwennen naast de ene recensie die ik lees?
Klopt, zelfde dame maar om de een of andere reden een oude fotoNee hoor, het haar is anders, maar dat gezicht is helemaal hetzelfde volgens mij!
De haarkleur is nu anders op de WhatsApp profiel foto als voorheen (was eerst blond), ik had het eerder aangegeven maar dit bericht is verwijderd. Volgens de booker klopt dit ook (blond => donker).Op Whatsapp zie ik een hele andere dame bij de profielfoto, klopt dit?
oh ok!De haarkleur is nu anders op de WhatsApp profiel foto als voorheen (was eerst blond), ik had het eerder aangegeven maar dit bericht is verwijderd. Volgens de booker klopt dit ook (blond => donker).
Hier geen probleem, afspraak staat reeds
Stiekem toch een affiniteit voor sadomasochismeJe houdt je aanbevolen voor dames die nog wel een advertentie hebben maar niet meer actief zijn. Vreemde hobby