Recensie Elodie Ukkel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevenvl

Newbie
5
18/09/24
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/plaisir-partage-397.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gezien ik heel moeilijk "Lieve Dame" (blikbaar ex-mandarijntje) kan bereiken en dat ik in het Brusselse was ben ik naar "Elodie" geweest, Franssprekende lieve jonge dame van begin 30 jaar. Ze was gevestigd in Ukkel, maar volgens haar heeft ze niet echt een vaste stek.... soms ontvangt ze in een villa in Nijvel en soms elders.
Ze deed de deur open in een sexy pakje waar je alles door kon zien.... en een prachtige string tussen haar billen.
Ze vroeg 200 euro, voor een uur 170 voor 3/4 uur en 150 1/2 uur. Ik nam een uur. Eerst verplichte douche, mondspoelmiddel, een beetje gebabbeld toen gaf ze me een tongkus, dat heeft even geduurd, dan duwde ze mijn hooft naar haar kutje, zeggen : "J'aime ça et prends ton temps". Ik heb redelijk lang haar geschoren kutje bewerkt tot ze kwam. Dan heb ik haar nog even gerimd, de ze naam mijn hoofd naar haar mond om weer enkele diepe tongkusjes te geven.
Dan zij ze dat het nu aan haar was.... ik heb nog nooit zo'n leuke pijpbeurt gehad (zonder condoom) dan kwam het plastiekje en vroeg ze me haar langs achter te nemen.(niet in het verkeerde gaatje) - dan nog andere standjes en toen moest ik wel aan het geweld toegeven.... even gaan verfrissen in de badkamer, en weeral een flnke pijpbeurt gehad in de positie 69, soms duwde ze haar kont tegen mijn gezicht.... en ik ben nog eens gekomen.... Ze heeft een prachtig lichaam, wel met verwerkte borstjes die toch heel aangenaam zijn om te voelen...
Indien ik haar weer zal zien??? Zeer zeker!

Terug
Bovenaan Onderaan