Ana, Brussel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saga

Wandelaar
44
07/11/23
35
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ana-3300/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nog snel even een review...

Ben hier twee weken geleden geweest. Afgesproken op bepaald uur, was wat vroeger dus gestuurd of ik al kon komen, was nog thuis maar zei dat ze er direct zou zijn. Adres was dus smerig appartementje waar de dames enkel afspreken (eigenlijk weet ik dat en moet ik ook helemaal niet naar daar gaan, maar wilde toch nog eens proberen).
Uiteindelijk half uur gewacht na afgesproken tijd, paar keer gestuurd, steeds antwoord dat ze er direct ging zijn, toen ik op punt stond te vertrekken, stuurde ze "nog drie minuten" op dat moment had ik al te lang gewacht om nog te vertrekken (of zoiets :p).
Ze kwam toe met vriendin en we maakte contact, was nogal passief, vriendin liep verder en ik met haar in de mini lift, was heel ongeduldig en boos op de lift, sprak niet echt met me, lachte wel een keertje.
Toegekomen vroeg ze hoe lang ik wilde (had uurtje afgesproken, maar die krijgen daar non-stop berichten en weten zelfs niet meer met wie ze gesproken hebben en antwoorden op alles 'ja'), aangezien ik eigenlijk had moeten afbollen, maar een half uurtje gevraagd.
Snel wat standaard pijpen waar ik niks aan heb, kleren uit en missionaris op mijn verzoek. Op zich wel ok 'petite' lichaam, dus het werkte wel voor me (wat me normaal niet vlot lukt in zo een situatie), afkuisen en weg... Heb maar de trap genomen want zulke liften zijn niet mijn ding.

Slechte ervaring, maar beetje zelf mijn keuze, dus voel me niet echt bedrogen wat misschien raar klinkt. Ik ga uiteraard niet nog eens een keertje terug en eigenlijk nooit meer naar zo een adres "op basis van Google Maps".

Terug
Bovenaan Onderaan