Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker ervaring met haar. Heerlijk. Wilde een keer een shemale mee maken en ben nu om. Bezoek vaker een shemale!Ik heb naast gb ook een fetish voor shemales. Iemand die weet of Gianini de moeite is en of ze in december ook aanwezig zal zijn bij 1 van de gb?
Er staan er 8 op de agendaEr staat niet veel op de agenda voor februari
Hello...
I don't see any party organized on Sunday afternoons anymore !
Do you have any information on this subject ?
Hello...
I don't see any party organized on Sunday afternoons anymore !
Do you have any information on this subject ?
Geen info, wel hier de plannen om te gaan.Iemand van plan om morgen te gaan en meer info over Nat?
Geen Nat gezien vandaag. Er waren 3 dames en 2 koppels. 1 koppel super actief, de dame van het andere koppel deed niet mee.Geen info, wel hier de plannen om te gaan.
Toch weeral veel mannen. Vooral na 15u kwamen er nog veel toe. Na wat aanschuiven en 4u aanwezig toch de 3 dames kunnen voorzien van wat lekkers.Geen Nat gezien vandaag. Er waren 3 dames en 2 koppels. 1 koppel super actief, de dame van het andere koppel deed niet mee.
95% bare, koppels vragen meestal condoom. Pzc was wel mogelijk bij het koppel. Ik ben er niet bij geraakt, veel te druk bij het aanschuiven.Toch leuk dat er een actief koppel was
Wat is zo de verhouding tussen condoom- en bareneukers?
Ik heb wel een Soa opgelopen dus toch voorzichtig zijn. Volgende keer doe ik het met condoom.95% bare, koppels vragen meestal condoom. Pzc was wel mogelijk bij het koppel. Ik ben er niet bij geraakt, veel te druk bij het aanschuiven.
Ik zie inderdaad nog dames op de line up staan die op 11 februari hebben meegedaan. Toch onverantwoord. Ik wil het ook geen 2de keer meemaken. Toch pijnlijk voor 4u plezier.maakt helaas ni veel uit...
veel super verspreiders gaan naar elk event dus ja...zoek maar uit
Dat en het feit dat sommige soa's bij sommige mensen en vooral vrouwen nauwlijks of geen symptomen geeft en ja...
Risico van het vak en bare neuke natuurlijk...
Maja dit bewijst dat de sector zich volledig vertrouwt op de snel test en niks meer!
En dat de vrouwen die ingezet worden op feestjes zich niet laten testen bij een lab.
Wsl denkende dat als ze geen symptome/ongemak ervaren, het dan niet nodig is...
De dame waar ik volgens mij van heb is nog steeds actief....
Maar aangezien veel mannen naar hier/daar en elke week meedoen
Van Elle tot buddha en de loft....
Is de kans dat je het overal tegenkomt.. vrij groot natuurlijk.
Dat in combinatie met de stijgende massa en nieuwkomers dat blijft komen....
Mja 1+1 is en blijft 2 natuurlijk.
In 10jaar gangbangen...
Eerste keer dat ik iets heb opgelopen. Gelukkig was het met 1 prik opgelost, toch geen zin om het nog eens te krijgen![]()
Idd, onverantwoord. Maar dat krijg je als het financiële primeert en bij die testen geven ze je enkel een vals gevoel van veiligheid.Ik zie inderdaad nog dames op de line up staan die op 11 februari hebben meegedaan. Toch onverantwoord. Ik wil het ook geen 2de keer meemaken. Toch pijnlijk voor 4u plezier.
Ik wacht nog op de uitslag van mijn test. Voorlopig antibiotica, nog geen prik. Hopelijk gaat het snel over.Idd, onverantwoord. Maar dat krijg je als het financiële primeert en bij die testen geven ze je enkel een vals gevoel van veiligheid.
Ik heb geprobeerd via het gastenboek iedereen op de hoogte te brengen maar zoals jullie schrijven gaat het enkel maar over geld. Mijn bericht wordt dus niet gepubliceerd. Zouden de dames hier niet wakker van liggen vraag ik mij altijd af. Geen bare meer voor mij al is het dan ook nog geen zekerheid.It always has been bout $$$$
Ik wens iedereen een goede gezondheid toe....
Als je twijfelt of iets merkt.....
Wees niet bang dan niet aub.. ga naar de dokter of tropisch instituut...
Laat je testen en als je niks merkt ook!( als je veel feestjes doet... om de maand testen ) en aub blijf thuis inplaats van te verspreiden.
We zijn allemaal volwassen, je hoeft je nergens voor te schamen en de meeste zaken zijn op te lossen met pilletjes of een prik...
en denk logisch na......
Enkel die sneltesten is zeer dom om op te vertrouwen....
zoals je ziet... er vallen slachtoffers en de de weekelijkse feestjes/ de vaste meiden blijven gewoon doorgaan. ..
Je hoeft niet slim te zijn om te zien wat daar van gaat komen...
Chlamydia of gonorroe. Morgen krijg ik het resultaat. Vandaag antibiotica opgestart. Er zijn dus momenteel dames die drager zijn van deze Soa zonder dit te zeggen. Zo creëer je veel infecties en zal het snel gedaan zijn. In Oostkamp stoppen ze ermee om nog bare te doen. Begrijpelijk als de klanten met een soa naar huis gaan en de organisatie geen antwoord geeft. Ik weet niet welke Soa mijn mede wandelaar heeft die ook op 11/02 aanwezig was.Over welke soa gaat het? Antwoord mag ook via DM.