- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 190
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ella is een mooie grote (ik denk toch wel 1m80-1m82) blonde Vlaamse vrouw, niet slank (breed rond de heupen, maar zeker niet dik/mollig).
Bij mijn bezoeken telkens voor de magical mix massage (190e voor plusminus 75min) gekozen.
Je komt binnen en ze leidt je naar de massageruimte in haar moderne appartement.
Ze gaat bij de magical mix samen met jou douchen. Je mag haar ook gewoon aanraken en knuffelen op dat moment.
Bij een van de bezoeken, had ze me in de douche eens lekker klaargerukt tussen die grote borsten van haar.
Op de massagetafel volgt dan een combinatie van body to body, penismassage, tantra met warme olie.
Ze is zeer sensueel en ze kijkt je diep aan met die mooie ogen van haar.
Telkens een leuke ervaring. Alleen jammer dat er geen extra's mogelijk zijn.
Enkel rukken en geen intiem, geen kussen en geen oraal.
Het is bij haar niet echt een gemis door haar andere kwaliteiten, maar ik zou het niet erg vinden moesten die dingen op het menu staan
Website: ze adverteert enkel op weekdagen voor en rond de middag op Redlights.
Bij mijn bezoeken telkens voor de magical mix massage (190e voor plusminus 75min) gekozen.
Je komt binnen en ze leidt je naar de massageruimte in haar moderne appartement.
Ze gaat bij de magical mix samen met jou douchen. Je mag haar ook gewoon aanraken en knuffelen op dat moment.
Bij een van de bezoeken, had ze me in de douche eens lekker klaargerukt tussen die grote borsten van haar.
Op de massagetafel volgt dan een combinatie van body to body, penismassage, tantra met warme olie.
Ze is zeer sensueel en ze kijkt je diep aan met die mooie ogen van haar.
Telkens een leuke ervaring. Alleen jammer dat er geen extra's mogelijk zijn.
Enkel rukken en geen intiem, geen kussen en geen oraal.
Het is bij haar niet echt een gemis door haar andere kwaliteiten, maar ik zou het niet erg vinden moesten die dingen op het menu staan
Website: ze adverteert enkel op weekdagen voor en rond de middag op Redlights.