Ik afgelopen jaar veel keren opbezoek geweest bij Ella. Ik moet gewoon zeggen dat ze een topdame is. Ze is een knappe grote blonde dame met blauwe kijkers die zo geil kijken dat je al begint te fantaseren dat ze je gaat pijpen "Wat ze helaas niet doet ze" is supervriendelijk en doet altijd super geile lingerie aan. Meestal begint een bezoekje bij haar op een appartment in Geel. Dan doet open in een geile lingerie en dan mag je haar kontje in een string volgen tot de massagekamer. Hier praat ze meestal een dikke 5 tal minutje over het leven etc. Voor ze vraagt welke massage je wilt. Ik heb alle massage al gedaan bij daar die ze kan aanbieden behalve het badarragement. Misschien volgende keer
Maar ik vind het de magical mix of de qui mais no massage de twee beste. Wanneer ze met paar poesje 2 cm van je gezicht komt zitten. Helaas dat je niets mag doen. Masseren doet ze als de beste en zij is een dame die het precies gewoon heel graag doet ze heeft hier echt een passie voor. Alsof ze haar droomjob aan het doen is. Nadat je uw keuze hebt gemaakt mag je haar volgen naar de douche. Waar de fun begint, ze je begint te wassen en je mag haar volledig aanraken behalve haar poesje dat mag helaas niet.
Wat ella echt doet uitblinken tegenover anderen dames is hoe goed ze kan tease. In de douche ze zeept je penis in met haar kont en ze gaat helemaal op en neer zonder het onvelig te maken hiernaar draait ze haarzelf om en wast ze je penis met haar borsten als ze zo sensueel naar beneden gaat lijkt het precies dat ze je gaat pijpen. Nogmaals een meesteres van het tease dit wordt nooit oud. Nadat je gedoucht bent mag je ze volgen naar de massage kamer. Hier masseert ze meestal een klein uurtje waar je je op het einde mag omdraaien. Dan komt ze op je zitte en tease je je helemaal zot. Ze houd je penis soms zo dicht bij haar gezicht waarbij ze alleen een beetje lucht op je eikel blaast en dan je diep in de ogen kijkt. Ze heeft echt van die zaadvragende ogen. Maar het is altijd heel duidelijk geweest dat ze alleen maar masseert en nooit verder zou gaan. Wat ik alleen maar postief kan vinden te minsten een dame met de looks en brains.
Nu een paar min puntjes
Ze is duur 190 euro voor een magical mix massage is veel geld voor gewoon een massage ook al duurt dit 75 min.
Ik ben zelf geen roker maar soms riek je dat ze rookt. Meestal gemeng met een sterke munt geur die ze waarschijnlijk gebruikt om dit te maskeren.
Ook dat je niet aan haar poesje mag zitten vind ik spijtig zeker het geld wat we geven.
Al bij al is dit een top dame ik ben nog nooit met een slecht gevoel buiten gegaan het precies een oude FWB waar ik soms mee afspreek. Nu het is mij ook duidelijk geworden dat ze nooit iets meer zou doen als een massage geven. Dus seks en een blowjob zit er hier niet in dus als je dit zoekt zou ik naar andere dames gaan. Ik heb dit zelf nooit aan haar gevraagd omdat ik dit een beetje onrespectvol vindt naar de dame toe. Moest zij ooit een de toekomst die optie op tafel leggen zal het zeer moeilijk zijn om nee te zeggen.