Recensie Katja, Amsterdam, Ruysdaelkade 119 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beperkt zich tot de donderdag? Ze is al bijna een jaar gestopt en op dit moment is de tent helemaal gesloopt......
Ze is hooguit 5-6 maanden weggeweest.
Ze zat op ONS 19 zoals vanouds, en werkt vooral donderdags, maar soms een extra dag, dus inderdaad, veel beperkter in haar beschikbaarheid.
Waar jij het over hebt met de tent gesloopt begrijp ik niet.

Van veel 'bijdragen' vraag ik me af of die lui gewoon trollen, achterlijk zijn, of anderszins inadequaat, allerlei herhaalvragen over details die niemand zou moeten/kunnen weten,, maar geen inhoudelijke belangstelling of belevingen.

Ze zat op ONS 19 zoals vanouds, en werkt vooral donderdags, maar soms een extra dag, dus inderdaad, veel beperkter in haar beschikbaarheid.

Van veel 'bijdragen' vraag ik me af of die lui gewoon trollen, achterlijk zijn, of anderszins inadequaat, allerlei herhaalvragen over details die niemand zou moeten/kunnen weten,, maar geen inhoudelijke belangstelling of belevingen.
Het draadje gaat over de ruysdaelkade. Niet oude nieuwstraat.

Als je niet eens weet waar het over gaat kan je beter niks zeggen. Je weet geen eens dat er een verbouwing aan de gang is….😵‍💫

Terug
Bovenaan Onderaan