- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Absolute topper Elisabeth is weer terug (eventjes maar) dus meteen koers naar de Geleenstraat gezet. Toen ik de straat inliep zag ik een andere wandelaar aan het raam met haar staan praten dus ik dacht al: ojee, net te laat, dat wordt weer eindeloos ijsberen ... maar diegene liep weer verder zonder naar binnen te gaan (hij weet niet wat hij mist) dus ik meteen naar het raam en naar binnen.
Een heerlijk weerzien na lange tijd (laatste keer was juli vorig jaar). Best bijzonder dat ze je naam nog weet en je persoonlijkheid nog kent, maar ze is een heel sociaal iemand, zo ver verwijderd als maar kan van het cliché van onpersoonlijk uitpezen dat vaak met de ramen wordt geassocieerd.
Qua persoonlijkheid en dienstverlening doet ze me nog het meeste denken aan Diana van Geleenstraat 23. Enthousiast tongen, pijpen zonder, teasen, vrijen, geen enkele gevoelde tijdsdruk. Ongelofelijk dat ik als oude vent van bijna 60 dit mag meemaken met een dergelijke schoonheid.
Helaas is ze er maar voor een dag of 10, half december gaat ze weer terug naar haar vaderland om begin volgend jaar weer terug te komen. Wanneer ze precies terug is weet ze nog niet. Dus liefhebbers: wacht niet te lang.
Een heerlijk weerzien na lange tijd (laatste keer was juli vorig jaar). Best bijzonder dat ze je naam nog weet en je persoonlijkheid nog kent, maar ze is een heel sociaal iemand, zo ver verwijderd als maar kan van het cliché van onpersoonlijk uitpezen dat vaak met de ramen wordt geassocieerd.
Qua persoonlijkheid en dienstverlening doet ze me nog het meeste denken aan Diana van Geleenstraat 23. Enthousiast tongen, pijpen zonder, teasen, vrijen, geen enkele gevoelde tijdsdruk. Ongelofelijk dat ik als oude vent van bijna 60 dit mag meemaken met een dergelijke schoonheid.
Helaas is ze er maar voor een dag of 10, half december gaat ze weer terug naar haar vaderland om begin volgend jaar weer terug te komen. Wanneer ze precies terug is weet ze nog niet. Dus liefhebbers: wacht niet te lang.