Recensie Elisa, Antwerpen. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey, I had more than 5 visits to Elisa. I don't know why untrue things are written. One, she does a massage and if there is a click, then something else can be done. Two, she is always clean and takes care of her hygiene as well as that of the client. I paid 130 euros for three visits. four I think someone made bad jokes, she was never sick

Ik noem dit eerder leugens, waarschijnlijk niet zijn goestingske gekregen en zwaar gefrustreerd.... Klanten van haar zullen wel weten dat dit gelogen was en om haar in diskrediet te brengen... gebeurt wel meer op dit forum

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele prima recensies - bedankt mannen - en haar sexy foto's hadden mijn aandacht getrokken en via sms in het Frans afspraak geboekt. Wauw, wat een geweldige ervaring is me dat geworden. Vriendelijke, naturelle ontvangst, samen onder de douche en al vlug sensueel tongzoenen en mijne Willy in positie brengen. Ik mocht al aan de tepeltjes likken en het poesje strelen. Dan op het bed op mijn buik genoten van een deugddoende rug en billen massage, met inzet van de hele sexy body, met geregeld een lief kusje en stimulatie van Willy en directe omgeving. Omdraaien en terug lekker tongzoenen, geweldige 69 - wat een heerlijk fris poesje - en uiteindelijk klaargepijpt met lozing in het mondje. Normaal hou ik niet van pijperij wegens te gevoelige eikel - maar deze dame beschikt over een bijzonder talent. Nog wat lieve kusjes en toffe babbel, Elisa heeft klasse, douchen en na 1u10 min terug buiten. Herhalingsgevaar? Ik twijfel, want heb schrik dat ik ze te graag ga zien….

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan