Recensie Elena (Grc), Aken, Antoniusstrasse 29a 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
367
05/01/23
493
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds kort staat er op #29a in de deur een zeer mooie meid, die nog vriendelijk is ook.
Elena heet ze, en ze komt uit Griekenland, zegt ze.
Eenmaal binnen viel ze qua body iets tegen (4/5 ipv 5/5), maar voor haar gezicht en acteerprestaties krijgt ze zeker 5* 🤩.
Specs: 26 jaar, 1.65, 55kg, b cup, lange zwarte haren, tattoos, hele mooie getinte huid en qua gezicht doet ze me aan Zoë Saldana (van o.a. Avatar en Colombiana) denken.
Ze is heel vriendelijk en neemt de tijd voor alles, geen haastwerk dus 👍. Keurig de 20 minuten volgemaakt.

Pijpen deed ze lang en prettig, met haar mooie billen tegen mijn gezicht aan 😍.
Toen ging ze bovenop me zitten. Zo kon ze goed gebruik maken van haar acteertalent, en verder was het ook dik in orde.
Lekkere kont (niet te klein 😍) heeft ze, dus doggy moest er van komen natuurlijk. Deed ze ook goed, voelde fijn en het zag er mooi uit. Nadeel vind ik wel dat ze nogal wat van die plakkerige gel gebruikt 🤯, dus gevraagd of ze het met de hand wilde afmaken. Gelukkig had ze ook massageolie klaarstaan. Toen maakte ze er een mooie show van, en bleek ze ook een kinky kant te hebben, was weer eens wat anders en een leuke ervaring.

Nu maar hopen dat Elena nog lang in ons straatje aanwezig zal blijven. Ik vermoed dat het allemaal alleen maar beter zal worden als je haar regelmatig bezoekt. Met een grote smile op mijn gezicht naar huis gereden 😊.

Terug
Bovenaan Onderaan