Gisteren bij Elen langs geweest omdat Klaudie weg is.
Had de dag voorheen al geSMSt met haar (wou eergisteren al langsgaan maar ze was in slaap gevallen), waarbij al snel bleek dat ze een lief en rustig meisje is. Bij binnenkomst werd dit beaamt. Het is een vriendelijke dame met 100% echte fotos. Haar gezicht is dat van een knappe zuiderse, geen insta model maar naar mijn mening wel bovengemiddeld.
Het is dezelfde villa als Klaudie (Genkersteenweg) dus achteraan parkeren en daarna aanbellen. Ze heeft een donkere kamer met een douche in het midden. Ondanks een beetje rommelige uitstraling was de hygiëne wel top. Na binnenkomst afgerekend (150 + 40 voor CIM), ik had iets te veel bij en gegeven (ik tip altijd) maar ze stond er op om het verschil terug te betalen. Nog nooit meegemaakt maar kon het appreciëren. Daarna gaf ze mij een handdoek en vroeg me om me op te frissen. De douche kreeg ik echter niet warm dus verwacht je aan een cold shower.
Na een opfrissing zat ze al naakt klaar op het bed op haar knieën. Ze heeft haar tot op haar kont en heeft mooie borstjes die goed paste bij haar lichaam, alhoewel ze een beetje slap hingen. Ze vroeg me meteen wat ik graag had en nodigde me uit op bed. Ze begon grondig mijn lichaam te ontdekken en met tongzoenen.
Na wat opwarmen overgegaan naar PZC. Eerst ik liggend op bed waarbij ze tussen mijn benen kwam zitten. Hier kon je glimpen zien van haar ongeschoren poes. Het was wel netjes getrimd en toen ik aanstalten voor er aan te komen gingen haar benen open en mocht ik het strelen. Heb niet geprobeerd om te vingeren.
Na een tijdje veranderd naar positie, nu rechtstaand PZC. Ze pijpt afwisselend, af en toe deepthroat naar hand+mond. Dit doet ze sensueel en zacht. Terwijl ze bezig is kijkt ze je aan en mag je aan haar lichaam komen, ook tussen haar benen.
Na wat foreplay terug op bed gaan liggen en zijn we beginnen met cowgirl (met condoom). Hier begon ze weer hevig te tongzoenen en voerde mijn handen naar haar borstjes. Hier was ik rustig beginnen stoten omdat de vibe die ik kreeg was dat het een rustige meid is maar ze voerde zelf snel het tempo op. Heb dan zelf een versnelling hoger geschakeld waarbij ze zachtjes begon te kreunen.
Na een poos veranderd naar doggy. Hier vraagt ze of je gewoon doggy wilt doen of pronebone. Normaal doggy begonnen maar heb haar uiteindelijk naar pronebone geneukt. Dit leek ze zelf ook liever te hebben want ze boog haar hoofd constant naar achter om te kunnen kussen.
Na doggy kwam ze naast me liggen en trok ze me af tijdens een tongzoen. Hier deed ze haar benen open en kon ik haar poes strelen. Na wat gezoend te hebben ging ze zelf opnieuw naar onder en begon ze terug met pijpen, deze keer nam ze ook mijn 2 ronde vrienden onder handen. Dit door grondig te zuigen en te likken.
Omdat ik merkte dat ze moe begon te worden (ik kom heel moeilijk klaar in het algemeen, niets met haar te maken) heb ik het overgenomen en mezelf tot op het randje getrokken. Ze zag dat ik heviger begon te ademen en nam zelf het initiatief en trok ze me klaar terwijl ze mijn eikel pijpte. CIM was geslaagd dus… daarna pijpte ze me nog even na. Ik weet niet of ze slikte; ze wist volgens mij subtiel mijn lading uit haar mond in een doekje te deponeren.
Ze spoelde haar mond en ging terug op bed zitten. Toen ik zei dat ik me ging aankleden was ze een beetje verbaasd. Als ik wou, had ik nog het volledige uur kunnen volmaken. Tijdens het aankleden een korte babbel gehad. Ze leek mij vrij intelligent. Ze weet heel goed wat ze wil en heeft overal een uitgebreid antwoord op. Haar Engels is ook bovengemiddeld. Ze zei dat ze Hasselt leuk vind en af en toe ook op stap ging. Ze blijft nog tot -/+ 11 april en gaat dan weer terug naar huis.