Recensie Elen, Hasselt 3,88 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 396
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elen-2821
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Elen ben ik ook al een 5tal keren geweest in het verleden.
Het is een zeer lief meisje dat houdt van tongzoenen en pijpen zonder. Dat pijpen doet ze (zeker in het begin) zeer goed, maar om de een of andere reden heeft ze wat de neiging om haar tanden meer de laten voelen richting einde date. Verder is alles zeker ok, wel al wat hangtieten en en ongeschoren poesje. Vond ik wel iets minder, maar de rest maakt dat wel goed weer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elen-kind-and-friendly.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intussen ben ik vorige week eindelijk ook bij Elen geraakt. Wat hier al beschreven werd klopt helemaal.
Je kan op voorhand een douche nemen, tegen dat je er uit komt ligt ze al klaar. Ze begon met tongzoenen en met de hand alles te verkennen. Ik deed hetzelfde, maar zodra je aan haar poes komt is ze daar met kokosboter. Nadat alles wakker was condoom erom en seks. Ze is wel heel duidelijk op voorhand, klaarkomen door seks kan maar 1 keer. Nadat ik klaargekomen was zijn we dan overgegaan naar een massage. Dat deed ze ook goed. Daarna begon de speeltijd weer, lekker pijpen en handjob. Zo heeft ze me heerlijk een tweede keer laten komen.
Iets later ging het alarm dat mijn tijd er op zat. Echter ik moest niet de deur uit, ik kreeg uitgebreid de tijd om me nog te douchen. En maar goed, want ik zag dat 1 van haar lange haren als souvenir was achtergebleven. Dat had een moeilijke uitleg geweest.
Verder ben ik er ook achter gekomen dat ze liefhebber is van natuurproducten, kortom alles wat natuurlijk is. Dat verklaart waarschijnlijk waarom ze vanonder een leuke getrimde bos heeft.
Ik ga er nog wel ooit naar toe als ik in de buurt ben.
 
Intussen ben ik vorige week eindelijk ook bij Elen geraakt. Wat hier al beschreven werd klopt helemaal.
Je kan op voorhand een douche nemen, tegen dat je er uit komt ligt ze al klaar. Ze begon met tongzoenen en met de hand alles te verkennen. Ik deed hetzelfde, maar zodra je aan haar poes komt is ze daar met kokosboter. Nadat alles wakker was condoom erom en seks. Ze is wel heel duidelijk op voorhand, klaarkomen door seks kan maar 1 keer. Nadat ik klaargekomen was zijn we dan overgegaan naar een massage. Dat deed ze ook goed. Daarna begon de speeltijd weer, lekker pijpen en handjob. Zo heeft ze me heerlijk een tweede keer laten komen.
Iets later ging het alarm dat mijn tijd er op zat. Echter ik moest niet de deur uit, ik kreeg uitgebreid de tijd om me nog te douchen. En maar goed, want ik zag dat 1 van haar lange haren als souvenir was achtergebleven. Dat had een moeilijke uitleg geweest.
Verder ben ik er ook achter gekomen dat ze liefhebber is van natuurproducten, kortom alles wat natuurlijk is. Dat verklaart waarschijnlijk waarom ze vanonder een leuke getrimde bos heeft.
Ik ga er nog wel ooit naar toe als ik in de buurt ben.
B-cup? Lijkt me toch een goede C-cup?
 
Terug
Bovenaan Onderaan