Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Poh hier heb ik altijd zo van gebaald dat ik haar mis gelopen ben. Dat was aan het begin van mijn wandelcarriere, vond het toen nog aardig spannend om naar het plein te gaan als jonge twintiger. Laat staan naar Antwerpen te rijden. Tyra Moore achtig las ik toen ook, is 1 van m'n all time favorites.

Als het over borsten gaat moet ik ook altijd aan Tina denken. Heeft ook niet heel lang op het plein gewerkt meen ik, maar die had ook prachtige E cup naturals. Heel stevig maar toch zacht. En volgens mij een dame Vicky (maar 1x bezocht) had ook heerlijk grote borsten op een slank lichaam.

Daarnaast Spaanse Victoria op deur 4 die ik vaak bezocht heb. Iets stevigere dame, borsten wat meer hangend maar desalniettemin erg lekker. Ook zeker een ruime D cup.

En ook de donkere Tiffany staat me nog bij. Haar tieten waren niet helemaal natuurlijk maar zo voelde ze wel aan. Deed me erg denken aan Vanessa Blue.

Klinken deze ook nog bekend bij jullie?
Eigenlijk allemaal zeggen ze me niets. Borstentechnisch valt het een beetje tegen lately. Zeker naturel en op een jong lijf. Gabriella heeft mooie borsten. Lekker vol.
Maar met Sarah heb je wel iets gemist. Dat je zoiets kan krijgen voor 50 euro. Ongelooflijk. Dat is eenmalig. Ik heb haar wel eens om tittyfuck gevraagd maar dat deed ze om de 1 of andere reden niet.

Eigenlijk allemaal zeggen ze me niets. Borstentechnisch valt het een beetje tegen lately. Zeker naturel en op een jong lijf. Gabriella heeft mooie borsten. Lekker vol.
Maar met Sarah heb je wel iets gemist. Dat je zoiets kan krijgen voor 50 euro. Ongelooflijk. Dat is eenmalig. Ik heb haar wel eens om tittyfuck gevraagd maar dat deed ze om de 1 of andere reden niet.
Rebecca had de mooiste jopen op het plein die ik ooit had gezien. Ik heb van Anna 1 nog een stuk of 7 foto's geschoten en die waren ook best mooi maar die van Rebecca waren groot stevig en juicy.

Ik had net op mijn externe drive nog een foto uit de oude doos bekeken uit 2015. Ik zat op het bed met Anna haar been over mijn rechterschouder en die twee heerlijke borsten bungelde boven mijn hoofd en Alexia haar kont op mijn linkerschouder. Ik betaalde €300 voor een uur stomende sex die voor altijd in mijn geheugen is geprint. Als ik de foto niet meer had dan zal ik het zelf niet hebben geloofd :). Zulke top tier stunners zijn echt verleden tijd op het BP vrees ik. Op de wallen zijn ze nog wel volop te bewonderen alleen zijn ze er niet op uit om jou een onvergetelijk moment te bezorgen. Ze vragen gewoon schaamteloos €200 om je figuurlijk te naaien.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan