Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vergeet meestal namen te vragen voor een review. Maar Eindhoven is echt een toplocatie met wijven die van neuken weten. Eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest en al dikwijls mijn ballen twee keer per avond geleegd. Fijne veilige locatie en topwijven die mijn zaad weten af te melken.

Weet je wel het huisnummer?
Ik sprak meer in het algemeen. Ik ben regelmatig in Eindhoven (laatste jaar zo'n 7-8 keer) en probeer meestal twee dames op een avond (met een snackje tussendoor) en eigenlijk nooit echt ontgoocheld geweest. In het algemeen vind ik de Eindhovense kwaliteit van service echt een stuk beter dan vele andere plaatsen.
Onder het motto: "Verandering van spijs doet eten", ben ik niet echt damestrouw en laat ik de jongeheer door verschillende dames verwennen. Zeker op eenzelfde avond doe ik nooit dezelfde dvp.

Aantal ramen is nu denk ik al ruim een jaar gesloten. Begrijp dat er dames in de rij staan om een raam te huren. Heeft de gemeente geen haast, of ligt het probleem bij de potentiele uitbater? Een aantal panden heeft gelukkig een upgrade gehad, nieuwe airco, nieuwe luifels. Zou mooi zijn wanneer het hele plein weer open zou zijn en een upgrade zou krijgen. Misschien beneden ook een douche voor klanten? Alles open met aantrekkelijke dames trekt ook meer klanten.
Iemand een idee of en wanneer achter de gesloten ramen weer dames te bewonderen zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan