Nummer 8
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou als jij die nieuwe dame bent met zwart haar en een mooie blanke huid dan ga ik je zeker eens bezoeken. Zaterdagavond geen kans door drukte van alle PSV supportersGeen Idee
Ik heb blond haar en werk donderdag voor de eerste keer in EindhovenNou als jij die nieuwe dame bent met zwart haar en een mooie blanke huid dan ga ik je zeker eens bezoeken. Zaterdagavond geen kans door drukte van alle PSV supporters
En vanaf hoelaat kunnen kan ik je donderdag daar dan vinden?Ik heb blond haar en werk donderdag voor de eerste keer in Eindhoven
Dat weet ik nog niet , zodra ik het weet zal ik dat hier meldenEn vanaf hoelaat kunnen kan ik je donderdag daar dan vinden?
Hallo allemaalDat weet ik nog niet , zodra ik het weet zal ik dat hier melden
Tekstueel tipje voor je website: verrassing is met dubbel r...Hallo allemaal
Ik weet nog niet precies wat mijn werktijden zullen zijn donderdag , maar mijn streef naar 9:00-14:00 en 17:00-22:00 .
Je kunt mij herkennen aan naambord/kentekenbord met mijn site www.chantalleke.com
Wie komt er donderdag even kennismaken ?
Is het vandaag introductie met promo?Rechts
Ja €50,- pijpen en sex met condoom 15 min ( normale prijs ) , €30,- 1 extra mogelijkheid , alle extra mogelijkheden voor €50,- extraIs het vandaag introductie met promo?
Nee hoor , je betaald eenmalig voor de extra mogelijkheden, 1 uur incl extra mogelijkheden €250,- . Misschien moet je niet zo snel oordelen..Dat is 400€ all-in per uur. Dat moet toch wel een extreme high class ervaring zijn!
Sta je op kinky of sexjobs ?Zojuist te horen gekregen dat ik morgen van 8:00-18:00 kan werken bij zelfde raam, dus mocht je vandaag niet kunnen , morgen ben ik er ook
Ja sexjobsSta je op kinky of sexjobs ?
Ik hoop het , ze gaan me op de hoogte houden als er een plekje vrij is. Ik zal proberen om dat hier te melden als jullie dat fijn vinden ?Os het vooruitzicht dat je nog vaker op bakelandplein bent te vinden ?
Dat hoop ik ook!Jaa fijn chantal.
Ik hoop ook echt dat die dichte ramen snel weer open gaan
Ik vergeet meestal namen te vragen voor een review. Maar Eindhoven is echt een toplocatie met wijven die van neuken weten. Eigenlijk nog nooit teleurgesteld geweest en al dikwijls mijn ballen twee keer per avond geleegd. Fijne veilige locatie en topwijven die mijn zaad weten af te melken.
Ik sprak meer in het algemeen. Ik ben regelmatig in Eindhoven (laatste jaar zo'n 7-8 keer) en probeer meestal twee dames op een avond (met een snackje tussendoor) en eigenlijk nooit echt ontgoocheld geweest. In het algemeen vind ik de Eindhovense kwaliteit van service echt een stuk beter dan vele andere plaatsen.Weet je wel het huisnummer?