Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWanda in de bovenste rechterhoek als je 't plein oploopt.Zit er in Eindhoven toevallig nog een lekkere echte bbw/ssbbw achter de ramen?
Op nr 20 zit naast Karla een ietwat langere smalle blonde. Amalia heet ze. Heeft iemand daar ervaring mee?
Grappig hoor! Maar je weet wel wat ik bedoel!Als alles dicht is? Ik denk niet dat het dan de moeite waard is.
Nou ok niet alles is dicht! En weet ook niet hoeveel ramen er dicht zijn.Nou, eigenlijk niet.
inderdaad al een tijdje niet meer gezien. Vakantie?Heeft iemand recent Maureen nog gezien? Afgelopen zondag zat er een andere dame op haar plek.
maar ze zitten er niet de hele dag. Heb al meegemaakt dat er om 6u bepaalde niet zaten en later om 23u wel.Er zijn geen verschillende shifts in Eindhoven. De dames huren de kamer van opening tot sluit.
Die laatste twee waren volgens mij een paar weken geleden ook al dicht, of zeker de laatste. En rond 6u toen ook eentje in de andere richting.Ben er zondag nog geweest en toen waren de twee laatste aan de rechterkant ook gesloten. Een paar mensen waren in gesprek op het plein waarvan 1 iemand bij de uitbating leek te werken. Ik meen gehoord te hebben dat hij met de uitbating ging stoppen en dat hij niet wist wie het verder ging uitbaten. Maar ik kan het ook verkeerd gehoord hebben natuurlijk. Misschien daar iets mee te maken?
heb net gehoord dat ze zaterdag weer begintinderdaad al een tijdje niet meer gezien. Vakantie?
Kristina op het plein schijnt PZC aan te bieden, nooit bezocht want niet mijn type. recensies genoeg imo.En mijn andere "wens" ?
Gisteravond en vanavond voor het eerst na m'n vakantie weer eens een kijkje wezen nemen op het plein. Nu weet ik dat zondagavond en maandagavond niet de drukste avonden zijn, maar beiden keren waren er welgeteld 7 ramen dicht. Valt me eerlijk gezegd toch best wel tegen.Die laatste twee waren volgens mij een paar weken geleden ook al dicht, of zeker de laatste. En rond 6u toen ook eentje in de andere richting.