Als het een hele kleine skinny dame was dan moet het haast wel Beatrice van 15 rechts zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlein was ze wel, skinny kon ik niet zien door het iets te ruime pakje wat ze aanhad. Is zij aan te raden?Als het een hele kleine skinny dame was dan moet het haast wel Beatrice van 15 rechts zijn.
Hahaha jammerIk was er toen niet dus ik heb geen idee of het daadwerkelijk Beatrice was
Is Jennifer (naast Mila) weg? Haar bordje staat er maar raam is iedere keer leeg als ik er ben.Verder zitten er namelijk eigenlijk geen latina dames achter de ramen.
Klopt. Ik ga van de week weer eens kijken.Is dat die wat oudere dame met redelijk korte krullen? In dat geval heb ik haar afgelopen dinsdag rond een uur of 8 's avonds nog naast Mila zien zitten.
Top, dan weet ik dat, dankje voor het snelle bericht!over het algemeen gaat alles contant.
En is t s'avonds wat momenteel? Of ook niks?Behoorlijke dooie bedoeling op het plein nu. Meeste vaste dames zijn op vakantie
Bar weinig s'avonds. Op karla na zijn alle bekende weg voor zover ik het zag vorige week. Wel genoeg dubieuze op de raam kloppende dames die ik nognooit eerder heb gezien waar ik mijn geld niet aan wil besteden.En is t s'avonds wat momenteel? Of ook niks?
Kijk even bij mijn topic voor Lovehotel Eindhoven. Staan genoeg dames in die zoenenWelke vrouwen in Eindhoven tongzoenen?
HalloOp Krisztina's plekje (7R) zat vandaag een jong ding met een heerlijk lijfje en donker haar. Ze had een sexy topje en een strak kort rokje aan. Iemand hier die haar toevallig al een bezoekje heeft gebracht?
Ik wel bij 1, weet niet meer hoe ze heet.Ik heb op het plein zelfs nog nooit een streepje gezien, laat staan een bos haar.
1. je kunt gewoon de snelweg aanhouden tot eindhoven airportMaandag moet ik in Eindhoven zijn en plan van die gelegenheid gebruik te maken om ook eens te gaan 'wandelen'. Kan iemand mij enkele dingen verduidelijken?
1. Is de buurt makkelijk bereikbaar met de auto vanuit Antwerpen
2. Hoe zit het met parkeren? Betalend? En plaats genoeg?
3. Ik wil niet de zeikerd uithangen....maar na de rit wil ik waarschijnlijk plassen voor ik een dame bezoek. Is er daar gelegenheid toe?
Alvast bedankt voor de reacties en fijn Kerstfeest gewenst aan alle lezers