Voormalig lid 1808
Wandelaar
- 76
- 01/08/21
- 19
ik ga ook meestal voor Beatrice,maar een trio is mogelijk met beide dames.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp welk nr zit Elisa?Elisa doet ook kussen zonder meerprijs als de sfeer er goed in zit.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Eindhoven | Kinky.nl
Ben jij opzoek naar sexy dames in Eindhoven die aan prive ontvangst of thuisontvangst doen? Bekijk dan de lekkerste vrouwen die jou graag willen verwennen!www.kinky.nl
Die is op vakantie maar wisselt nogal wat van plek. Ze doet ook wel eens privé ontvangst met een vriendin van haar. Haar advertentie staat wel nog online op kinkyOp welk nr zit Elisa?
Je betaald eigenlijk per 15/20 min en niet perse voor de handeling. Dus alleen pijpen is altijd net zo duur als pijpen en neuken. Tenzij je pzc wil dan betaal je eigenlijk altijd extra.Kan iemand bevestigen of de prijzen in het bovenste bericht nog steeds correcte prijzen zijn voor de meeste dames? Zijn er veel dames die enkel pijpen aanbieden (heb namelijk soms enkel zin hierin).
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit een raamprostituee heb bezocht, voornamelijk vanwege de afstand die ik moet afleggen. Ik ben morgen echter in de omgeving Eindhoven en wil weleen poging wagen.
Mocht er iemand nog wat goede raad hebben, mag die altijd gedeeld worden. Ik voel wel wat spanning
Alleen is het onwaarschijnlijk dat ze "zonder" kan, maar ze is goed. Vraag eventueel aan de deur of welke dame wat doet en voor hoeveel. Of lees de reviews, daar zijn ze voorJe betaald eigenlijk per 15/20 min en niet perse voor de handeling. Dus alleen pijpen is altijd net zo duur als pijpen en neuken. Tenzij je pzc wil dan betaal je eigenlijk altijd extra.
Voor alleen pijpen kan je goed bij Beatrice terecht bijvoorbeeld.
Nee zonder doet Beatrice niet, zijn er zo ver ik weet maar 3 die pzc doen op het pleinAlleen is het onwaarschijnlijk dat ze "zonder" kan, maar ze is goed. Vraag eventueel aan de deur of welke dame wat doet en voor hoeveel. Of lees de reviews, daar zijn ze voor
Mylene nr9 rechts, pijpt ook heel lekker en diep en heel lang, ze kijk namelijk niet op de klok, en bij somigen klanten ook PZC heb ik gehoord probeer het maar,en laat ook effe weten hoe het is gegaan voor de anderen wandelaars. succes en veel plezier BorakKan iemand bevestigen of de prijzen in het bovenste bericht nog steeds correcte prijzen zijn voor de meeste dames? Zijn er veel dames die enkel pijpen aanbieden (heb namelijk soms enkel zin hierin).
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit een raamprostituee heb bezocht, voornamelijk vanwege de afstand die ik moet afleggen. Ik ben morgen echter in de omgeving Eindhoven en wil weleen poging wagen.
Mocht er iemand nog wat goede raad hebben, mag die altijd gedeeld worden. Ik voel wel wat spanning
en wie dan wel ??die mag je wel met naam en kamer nummer noemen altijd leuk om te weten.......Nee zonder doet Beatrice niet, zijn er zo ver ik weet maar 3 die pzc doen op het plein
Op welk nr zit Elisa?Dat ziet er goed uit, ook met tong?
meestal op nummer 23 maar weet niet zeker als ze nu aanwezig is !Op welk nr zit Elisa?
Mylene dus op nummer 9 rechts somsen wie dan wel ??die mag je wel met naam en kamer nummer noemen altijd leuk om te weten.......
Die blijft nog even weg.Iemand nog iets vernomen van Irina? Best een dooie bedoeling nu op het plein..
Toen ik vrijdag op het plein was, zat er een andere dame op haar plaats. Dus ik ga ervan uit dat ze niet aanwezig is.Wie weet of gabriela aanwezig is
Mylène op 9R stelt je nooit teleur.Welke dame geeft lekkere sex nu op het plein want er zijn er veel me vakantie