Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, al jaren niet meer gespot, was idd topppertje!Is Poolse Anna nog wel eens aanwezig? Ze is zo'n kleine 10 jaar geleden begonnen op het plein en regelmatig gewerkt tot 2016. Vanaf dat jaar was ze er zo nu en dan, voor een korte periode. Het was een topper. Heeft iemand haar nog gezien onlangs, of weet iemand meer?
wie zijn je andere favorieten Harry?Gabrielle, ergens links bij de ingang, en Anna, helemaal links achteraan, kan ik je wel aanbevelen. Mijn andere favorieten heb ik nooit meer teruggezien en die zullen dus wel vertrokken zijn.
Anna nr 11 zeker een topper, Ibbi op 5 val je je ook nooit een buil aan. Isabella (8) echt een topper en Karla is het reservegetal....Wie o wie voorziet ons/mij van de Top 3 Dames op het plein? Ik vind dat er veel verandert, kiezen is daarom lastig.
Eigenlijk het is eigenlijk alleen Ada, die ik mis. Had ik een klik mee en ze hijgde zo heerlijk.wie zijn je andere favorieten Harry?
Beatrice op 14 rechts blijft voor mij ook een topper. Daar mag je pas weg als je tijd echt om is.Anna nr 11 zeker een topper, Ibbi op 5 val je je ook nooit een buil aan. Isabella (8) echt een topper en Karla is het reservegetal....
Jammer, maar bedanktZe komt deze maand terug, weet niet of ze er al zit.
Jammer, maar bedankt voor de info.Ik citeer: "my plans changed for the moment, no plans coming to Eindhoven for now"
Linker is Roberta, best een goeie die leuk meedoet.Gisteravond zag ik twee kleine, muizige vrouwjes op of rond nummer 8. Wazda? Het leek wel of ze er niet echt zin in hadden. Zijn die nieuw ofzo?
Ik ben bij die Rechter dame van 8 geweest . Lekkere sex gehad .Gisteravond zag ik twee kleine, muizige vrouwjes op of rond nummer 8. Wazda? Het leek wel of ze er niet echt zin in hadden. Zijn die nieuw ofzo?
Dat lijkt me best eens geil om te proberen.. al mensen die ervaring hebben inmiddels met deze dame?Nu beschikbaar in de nieuwstad
Redlight38-1Ik ben een geile, vrouwelijke shemale met lekkere grote borsten cup FF. Mooi rond kontje en een grote verrassing in mijn broekje (22cm). Altijd geil en A...www.kinky.nl
Voor de liefhebbers nu ook een shemale op het plein
Tina op nr. 6 rechts doet dat wel tegen extra betaling denk ik, alleen is ze wel wat op leeftijd. Voor de rest echt geen op dit moment denk ik, zodra je het probeert draaien ze meteen hun gezicht en dat is voor mij echt een megagrote afknapper. Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met de ramen.Does any of the current ladies to "kissing"? Does anyone know? Surely with extra payment...
Elisa doet ook kussen zonder meerprijs als de sfeer er goed in zit.Tina op nr. 6 rechts doet dat wel tegen extra betaling denk ik, alleen is ze wel wat op leeftijd. Voor de rest echt geen op dit moment denk ik, zodra je het probeert draaien ze meteen hun gezicht en dat is voor mij echt een megagrote afknapper. Daarom heb ik het ook wel een beetje gehad met de ramen.
Melisa (nr. 18 rechts) biedt het ook aan volgens haar advertentie maar of dat echt klopt weet ik niet: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
Dat ziet er goed uit, ook met tong?Elisa doet ook kussen zonder meerprijs als de sfeer er goed in zit.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Eindhoven | Kinky.nl
Ben jij opzoek naar sexy dames in Eindhoven die aan prive ontvangst of thuisontvangst doen? Bekijk dan de lekkerste vrouwen die jou graag willen verwennen!www.kinky.nl
Yes met tongDat ziet er goed uit, ook met tong?
Zal de buurvrouw van Gabriela zijn. Echt een lekker lijf maar ze is (soms?) inderdaad een hittepetit. Ik zie ze altijd in zwarte stockings. Ben wel benieuwd of iemand een DAADwerkelijke ervaring met haar heeft want ik zie toch met enige regelmaat heren bij haar naar binnen gaan. Ik heb de gok tot nu toe nog steeds niet gewaagd…Gisteren voor het eerst op het Baekelandplein geweest. Liep ik langs Nr. 2 en een lange blonde dame met nepborsten (en volgens mij ook opgespoten lippen) gebaarde voor het raam of ik binnen wou komen. Dus ik maakte netjes een gebaar dat ik graag even wou praten om te bespreken wat er geleverd kan worden en voor welke prijs. Hoorde ik vanachter het raam "Wanna come in or not?", ik gebaarde wederom dat ik even eerst wou praten. Doet mevrouw de deur open, praten we even over prijs/standjes etc, maar bedankte vriendelijk dat ik toch nog even verder wou kijken. Spuigt mevrouw naar mij in het gezicht?? Weet niet of jullie deze dame kennen? Lijkt mij een zwaar te mijden meid. Totaal respectloos, terwijl ik wel respectvol richting haar was.
Nauwelijks. Een oudere Ghanese dame rechts achter in de hoek en links halverwege (raam 6 volgens mij) zie ik ook regelmatig een vollere blanke dame. Wel behoorlijk op leeftijd.Collegas, zijn er BBWs of wat vollere dames op het baekelandplein?
Thanks, dit bespaart me een hoop tijdNauwelijks. Een oudere Ghanese dame rechts achter in de hoek en links halverwege (raam 6 volgens mij) zie ik ook regelmatig een vollere blanke dame. Wel behoorlijk op leeftijd.
De blonde op 24 rechts is isabelle, ook geweest absoluut geen aanrader.Vanmiddag op het plein geweest, maar het was niet veel. Krisztina en Maureen niet gezien (toch bijna een uur op het plein geweest) en helaas ook geen andere bekende toppertjes van me.
Dat blondje op nr 2 begon ook naar mij hevig op de raam te kloppen en te gebaren. Werd er al bijna bang van, en gezien het spuug incident van hierboven heb ik verder ook maar geen contact gezocht met haar. Ondanks dat ze idd best lekker is.
Op 24 rechts zag ik nog een blonde stoot met neptieten. Maar daar zijn 2 mannen naar binnen gelopen, en beide stonden binnen enkele minuten weer buiten. Dus dat was ook niet veelbelovend. Toen maar besloten om de centjes op zak te houden en weer naar huis gegaan.