Eigen condoom meebrengen als wandelaar?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor sommige wel omdat ze van alles meemaken met klanten en of voorkeur hebben voor bepaalde condooms. Ps een goede dvp heeft 2 maten condooms bij zich. In de meeste privehuizen kunnen de dames ook verschillende maten condooms kopen.
Om afhankelijk te zijn van het aanbod van de dames vind ik niet zo'n fijn idee.
En ik heb echt te vaak maatje pink condooms gehad om daar blij van te worden.

Als een dvp moeite heeft met Durex Nude XL die live uit de verpakking komt, moet ze misschien een andere hobby kiezen.

Condooms voor anaal zijn uit voorzorg ook wat dikker. Ik kan me voorstellen dat je dan geen klant wil met een durex light. Maar gaatjes prikken lijkt me toch zo een angst voor vliegen. Er stort wel eens een vlieger neer, maar je hebt meer kans om op de fiets omver gereden te worden

Dat gaatjes prikken moet je toch zien volgens mij, zeker bij durex condooms.
Die pasante kan je volgens mij niet mee knoeien, zitten zeer special opgevouwen met drie in een pakje, en als je die eruit haalt vergeet het krijg je niet meer terug gestoken.

Dat gaatjes prikken moet je toch zien volgens mij, zeker bij durex condooms.
Die pasante kan je volgens mij niet mee knoeien, zitten zeer special opgevouwen met drie in een pakje, en als je die eruit haalt vergeet het krijg je niet meer terug gestoken.
Moest je dat willen doen, dat gaatjes prikken, waarom zou je ze er daar dan voor uithalen? Gewoon overal doorheen met heel fijne naald of ijzerdraad.

Begrijp de dames wel die het niet vertrouwen eerlijk gezegd.

Condooms voor anaal zijn uit voorzorg ook wat dikker. Ik kan me voorstellen dat je dan geen klant wil met een durex light. Maar gaatjes prikken lijkt me toch zo een angst voor vliegen. Er stort wel eens een vlieger neer, maar je hebt meer kans om op de fiets omver gereden te worden
how-often-do-planes-crash-just-once.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan