Johnny Walk
Meubelstuk
Glyders zie ik vaak voorbij komen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm afhankelijk te zijn van het aanbod van de dames vind ik niet zo'n fijn idee.Voor sommige wel omdat ze van alles meemaken met klanten en of voorkeur hebben voor bepaalde condooms. Ps een goede dvp heeft 2 maten condooms bij zich. In de meeste privehuizen kunnen de dames ook verschillende maten condooms kopen.
Moest je dat willen doen, dat gaatjes prikken, waarom zou je ze er daar dan voor uithalen? Gewoon overal doorheen met heel fijne naald of ijzerdraad.Dat gaatjes prikken moet je toch zien volgens mij, zeker bij durex condooms.
Die pasante kan je volgens mij niet mee knoeien, zitten zeer special opgevouwen met drie in een pakje, en als je die eruit haalt vergeet het krijg je niet meer terug gestoken.
Enkel online foto.Heb je ooit al pakje pasante gezien?
Behalve als je langs Rusland vliegt dan!Condooms voor anaal zijn uit voorzorg ook wat dikker. Ik kan me voorstellen dat je dan geen klant wil met een durex light. Maar gaatjes prikken lijkt me toch zo een angst voor vliegen. Er stort wel eens een vlieger neer, maar je hebt meer kans om op de fiets omver gereden te worden