Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jouw reputatie is ook echt die van een respectvolle wandelaar. Ga lekker respectvol afdingen bij die oosteuropese vrouwtjes van je, wordt het vast extra spetterend van. Deze zuurpruim vermaakt zich in ieder geval kostelijk.
🤣🤣🤣
Je bent een gefrustreerd mannetje sinds die Camila mij goed service heeft gegeven en jou niet ben je jaloers geworden het doet je nog steeds pijn he.😁

Je bent een gefrustreerd mannetje sinds die Camila mij goed service heeft gegeven en jou niet ben je jaloers geworden het doet je nog steeds pijn he.😁
Ik geloof niet eens dat je echt bij haar bent geweest, ze heeft je vast bij een boom laten staan wachten tot je een ons woog. 🤣🤣🤣
Beter je troll pogingen staken, het geeft de mods zoveel opschoonwerk.

Dit is wel een beetje het dillema waar ik nu met enkele dames mee zit. Kom (pun intended) al jaren bij ze, de klik is eigenlijk ook nog steeds zeer goed, ik mag ze enorm, maar het wordt voor mijn gevoel allemaal een beetje gewoontjes. Ligt niet aan de dame, maar tis niet meer zo spannend als het ooit was. Toch zie ik ze nog altijd graag.
Zeer herkenbaar. Je hebt een klik, het wordt steeds leuker en gezelliger, maar op het gegeven moment is het plafond bereikt. Je wilt er ook niet mee trouwen. Meer zit er niet in. Tijd voor afscheid.
Wachtende op de volgende engel des liefde.

Want jij deelt graag dames met je 18 recensies.🤣
Dat zijn vrijwel allemaal dames waar nog geen enkele recensie over was geschreven. Ja, dat noem ik wel delen. En om terug on topic te komen: de vijf sterren recensies waren dus allen spetterende eerste ontmoetingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan