Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En daar zit 'm de crux: DVP's zijn net mensen. Behandel hen zoals jezelf behandeld zou willen worden en je bent al over de helft.
Het mag voor haar dan werk zijn, maar iedereen heeft toch het liefst plezier en lol tijdens zijn werk?

"we gaan samen iets leuks doen de komende uurtjes". Welke dame zegt daar nou nee tegen?:p
beter nog: dvp's ZIJN mensen. ze kunnen een ook rotdag hebben; hoofdpijn, ongesteld, verkouden, zieke kind of ander ongemak. net als iedere andere mens.

soms zijn ze geil, vinden jouw als klant aantrekkelijk en willen ook genieten.

belangrijkste is, iets waar veel over gepraat word: connectie maken met de dame. mijn ervaring is dat dat beter gaat als je allebei dezelfde taal spreekt en elkaar begrijpt.
al zijn er romcoms genoeg die iets anders beweren, 'de taal van de liefde is universeel' :love:
En gevaarlijk vuurwerk.
bedeolde dat op een positieve manier. maar snap dat in deze tijd het niet de beste vergelijking is.

Ik ben ook voor beter contact met mijn dates. Met sommigen heb ik wel echt een speciale band.
Dat gaan vermengen met vriendschap is altijd link. Want dat is het niet.

In die zin is de puur zakelijke deal het minst gecompliceerd.
Maar met het risico dat dat ook een beetje afstandelijk blijft ga ik toch altijd voor de afspraak met meer connectie.

En dat lukt ook. In the end hou je dan maar twee of drie over met wie je die band hebt, en dat is ook genoeg.
De dames die daar niet op zitten te wachten filteren zichzelf wel uit. Kans op een vervolg is dan klein.

Ik zie een goede date dan ook als een afspraak met een vrouw die het ook liever anders had gezien.
Maar die door omstandigheden of wat dan ook, ervoor heeft gekozen op deze manier extra geld te verdienen.

Als je dat van elkaar begrijpt ben je eigenlijk twee sneue figuren bij elkaar. Dat klinkt zielig, maar zo is het niet bedoeld. Zij heeft geldgebrek en mijn behoefte aan seks is zo groot dat ik er zelfs voor wil betalen.

Daarmee zit je soms best snel op gelijk niveau. Niet dat je het samen zo expliciet moet benoemen, maar dit besef zorgt soms voor een connectie die verder gaat dan 'lul in kut en verder niks'.

Ik had sommige dates nooit willen missen, en heel af en toe blijft er iemand langer aan je plakken (of beter gezegd: ik aan haar) dan gedacht.
Dat is voor de tijd die het duurt ook heel waardevol.
Als je na een uur het gevoel hebt 'echte seks' te hebben gehad, dan is me dat de investering in een goede band meer dan waard.

Dat is bij een eerste ontmoeting godsonmogelijk. Maar of de klik er in potentie inzit weet je meestal al na 10/20 minuten. Dus ja: spetterende seks kan.

En omgekeerd ook: dat je gelijk weet - dit gaat 'm niet worden. Als klaarkomen werken wordt is het al te laat.

Ik ben ook voor beter contact met mijn dates. Met sommigen heb ik wel echt een speciale band.

Maar met het risico dat dat ook een beetje afstandelijk blijft ga ik toch altijd voor de afspraak met meer connectie.

En dat lukt ook. In the end hou je dan maar twee of drie over met wie je die band hebt, en dat is ook genoeg.
De dames die daar niet op zitten te wachten filteren zichzelf wel uit. Kans op een vervolg is dan klein.

Ik zie een goede date dan ook als een afspraak met een vrouw die het ook liever anders had gezien.
Maar die door omstandigheden of wat dan ook, ervoor heeft gekozen op deze manier extra geld te verdienen.

Als je dat van elkaar begrijpt ben je eigenlijk twee sneue figuren bij elkaar. Dat klinkt zielig, maar zo is het niet bedoeld. Zij heeft geldgebrek en mijn behoefte aan seks is zo groot dat ik er zelfs voor wil betalen.

Daarmee zit je soms best snel op gelijk niveau. Niet dat je het samen zo expliciet moet benoemen, maar dit besef zorgt soms voor een connectie die verder gaat dan 'lul in kut en verder niks'.

Ik had sommige dates nooit willen missen, en heel af en toe blijft er iemand langer aan je plakken (of beter gezegd: ik aan haar) dan gedacht.
Als je na een uur het gevoel hebt 'echte seks' te hebben gehad, dan is me dat de investering in een goede band meer dan waard.

Dat is bij een eerste ontmoeting godsonmogelijk. Maar of de klik er in potentie inzit weet je meestal al na 10/20 minuten. Dus ja: spetterende seks kan.

En omgekeerd ook: dat je gelijk weet - dit gaat 'm niet worden. Als klaarkomen werken wordt is het al te laat.
Perfect verwoordt!

Wat ik heel wonderlijk vind soms is dat je iemand voor de eerste keer ontmoet en gelijk alles super voelt.
Leuk, vrolijk en gelijk spetterende sex met alles er op en er aan.

Je maakt dat natuurlijk niet steeds mee, maar af en toe.

Ik word dan nog steeds verrast daardoor dat alles zo goed voelt. Of je elkaar al jaren kent.
Dit jaar 2x gehad. 2x toevallig met een Colombiaanse (2 verschillende vrouwen).

Beide keren waanzinnige sex gehad. Gelijk de 1e keer. Vaak is het redelijk tot goed en soms is het super hoe het voelt.
Ik vind dat heel mooi.

Hebben jullie dat dit jaar ook 1 of meerdere keren ervaren?
Jawel

Een petite Afrikaanse met een knap gezicht zat achter het raam. Het was laat en ik was moe maar besloot toch even naar binnen te gaan voor een snelle wip. Een leuke babbel met allerlei complimenten over mijn uiterlijk voelden in eerste instantie gemaakt. Sex was heerlijk en zodra ik tempo verlaagde, spoorde ze me aan door te gaan. Ze wilde zelf ook komen. Standje na standje kwam voorbij maar ik kon niet meer. Ze kwam bij me liggen en zei dat ze me 15 min gaf om bij te komen maar dan moest ik toch wel weer presteren.
Na de tweede ronde waarbij ze luid gillend en squirtend klaar kwam, begon ze hard te lachen en riep haar collega in de andere kamer. Ze begonnen beide hard te lachen omdat ze mij meer dood dan levend zagen liggen. Helemaal kapot en hevig zwetend.
De collega pakte een washandje en begon me samen mijn dame te wassen. Ze vroeg of ik nog zin in een trio had maar ik had al mijn kruit verschoten.

Mooi geschreven. Wat ik zelf echter wel merk is dat de uitzondering dan de norm wordt. Dus stel je hebt een enorm leuke date met een dame, dan wordt dat een soort van de standaard waar je alle anderen mee gaat vergelijken. M.a.w. het word dan moeilijk om die date te overtreffen.

Ander nadeel (voor mij althans) is als je bij meerdere bezoeken aan dezelfde dame er gevoelens bij krijgt, je een roze bril op hebt. Ik had een hele leuke tijd met een dame voor een jaar of 4/5, maar dat is toen gestopt. Onlangs zag ik haar weer. Ze deed precies hetzelfde als toen, maar het viel toch tegen. Misschien omdat ik in de tussentijd toch betere dates gehad heb.

Mooi geschreven. Wat ik zelf echter wel merk is dat de uitzondering dan de norm wordt. Dus stel je hebt een enorm leuke date met een dame, dan wordt dat een soort van de standaard waar je alle anderen mee gaat vergelijken. M.a.w. het word dan moeilijk om die date te overtreffen.

Ander nadeel (voor mij althans) is als je bij meerdere bezoeken aan dezelfde dame er gevoelens bij krijgt, je een roze bril op hebt. Ik had een hele leuke tijd met een dame voor een jaar of 4/5, maar dat is toen gestopt. Onlangs zag ik haar weer. Ze deed precies hetzelfde als toen, maar het viel toch tegen. Misschien omdat ik in de tussentijd toch betere dates gehad heb.
Je zegt het zelf al ze deed hetzelfde als toen je hebt het dus allemaal al gezien het verrassingselement is eruit. Dat is ook de reden dat ik steeds nieuwe dames bezoek je raakt zo nooit verveeld en blijft het spannend.

Je zegt het zelf al ze deed hetzelfde als toen je hebt het dus allemaal al gezien het verrassingselement is eruit. Dat is ook de reden dat ik steeds nieuwe dames bezoek je raakt zo nooit verveeld en blijft het spannend.
Maar heb je dan niet veel teleurstellingen? Ik had dat namelijk wel toen ik naar ramen, naar privéhuizen, thuisontvangst etc. ging. Het was vaak een teleurstelling als ik het vergeleek met eerdere bezoeken elders. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik deze site niet had toen en ook niet echt afging op reviews. Meestal was het last minute ff zoeken en afspraak maken.

Terug
Bovenaan Onderaan