Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zoiets met een Thaise dame in een reguliere Thaise massagesalon hier in de buurt. Ik was hier al een paar keer bij andere masseuses geweest en een happy ending is in deze salon geen uitzondering, maar de eerste keer dat ik deze dame trof was ik gelijk verkocht. Klein, bijna petit maar wel sterk, voor in de 40, super elegant en verzorgd en vooral met een prachtige snoet en een verpletterende glimlach. Dat ze al jaren in Nederland woont, goed Engels en Nederlands spreekt en duidelijk een zelfbewuste en zelfverzekerde vrouw is helpt zeker ook. De eerste keer liep het al uit op een body to body massage, de keren daarop werd de massage steeds korter en het spelen langer, en na een paar keer nam ik zelf het initiatief om condooms mee te nemen, want de salon wil die zelf niet in huis hebben om gezeik te voorkomen als ze eens een controle krijgen. Vanaf dat moment komt er van de massage weinig meer en hebben we gewoon een uur wilde sex.
Welke "In de Buurt" is dat? Kortom, welke Regio of Stad?

Ja, en nee. Ik vraag niet naar Naam van salon of exacte lokatie. Puur om Regio om te bepalen of het Uberhaubt wel de moeite waard zou zijn voor miij qua afstand. Anders heb jij zeker gelijk.
Il Commendatore heeft gelijk Dit zijn lieve dames en ik wil ze geen problemen bezorgen. Antwoordend op je vraag ga ik dus niet meer zeggen (ook niet in prive berichten) dan dat het in elk geval zeker een uur rijden bij Dordrecht vandaan is.

begin dan in ieder geval met een verjaardags kadootje, als je weet wanneer het is.. niet in geld, maar chocolade oid
Haha nou dat is ook weer een beetje bekoeld inmiddels. Misschien maar goed ook... En ook apart, ik kreeg ineens een Line bericht van de dame waar mijn verhaal over ging. Ze had een nieuwe salon en vroeg of ik weer een keer langs wilde komen. Ben gegaan, maar twijfelde wel een beetje. Het was op een industrieterrein in de bollenstreek, pikkedonker en net op het moment dat ik een maatje mijn locatie wilde sturen ging er een deur open. Was prima, maar ik voelde het niet meer. Alleen maar weer klagen. Ik ga weer op zoek naar een nieuwe. Tips zijn welkom ;-)

Wat ik heel wonderlijk vind soms is dat je iemand voor de eerste keer ontmoet en gelijk alles super voelt. Leuk, vrolijk en gelijk spetterende sex met alles er op en er aan.
Je maakt dat natuurlijk niet steeds mee, maar af en toe.
Ja! Geweldige ervaring he! En... zelfs na al die jaren verbaast het me soms nog!

Je merkt gewoon vanaf het begin die ontegensprekelijke sexuele aantrekkingskracht... Dat... 'Waw! Dit kan niet meer stuk'! gevoel. En van daaraf wordt het aleen maar beter en beter! Heerlijk!

Haha nou dat is ook weer een beetje bekoeld inmiddels. Misschien maar goed ook... En ook apart, ik kreeg ineens een Line bericht van de dame waar mijn verhaal over ging. Ze had een nieuwe salon en vroeg of ik weer een keer langs wilde komen. Ben gegaan, maar twijfelde wel een beetje. Het was op een industrieterrein in de bollenstreek, pikkedonker en net op het moment dat ik een maatje mijn locatie wilde sturen ging er een deur open. Was prima, maar ik voelde het niet meer. Alleen maar weer klagen. Ik ga weer op zoek naar een nieuwe. Tips zijn welkom ;-)
is het een mooie dame? ik heb er wel een ritje voor over, lijkt me eigenlijk wel spannend.. pm?

Hier ben ik een newbie maar heb vroeger voldoende gewandeld ;)

Dit is nog een leuk topic.
En ja, ik heb regelmatig op eerste ontmoetingen meer dan spetterende sex gehad.
Degene die ik me nog herinner zal ik delen, de namen van de dames kan ik me niet meer herinneren maar wel de plaatsen.
  • Een Poolse dame bij RVP in Made, we klikten meteen in de separee en daarna op de kamer vlogen de vonken in het rond. Ze bleef me maar vasthouden en een collega kwam haar vertellen dat onze tijd er echt op zat.
  • Een Nederlandse dame, al iets ouder en zeer ervaren in Woerden. We stonden samen onder de douche en toen mijn pik stijf werd begon ze te trillen. Een uur lang mocht ik haar in alle standjes neuken. Hoe harder hoe beter. ze wilde na de daad nog perse met me douchen. dikke tongkus toen ik ging. Nooit meer teruggeweest, weet eigenlijk niet waarom.
  • Een jong meisje bij RVP. Ze was net begonnen en onzeker. We zaten in bad en ik gaf haar een compliment over haar lijf. Toen zag ik een kleine tattoo bij haar en ik vroeg haar erover. Ze werd heel verdrietig en vertelde dat het een herinnering was aan een dierbare die pas was overleden. Ik troostte haar en dat luchtte haar zo op dat ze me daarna als een wilde dier aanviel. Supersex.
  • Een dame in een fetish club. We hadden vanaf de intro al een band. Mocht daarna alles met haar doen. Heb later nog prive-contact met haar gehad.
  • Jaren later weer een dame in een andere fetish club en toen we werden voorgesteld voelde we allebei dat het zou gaan spetteren. dat deed het. 1ste keer was siervuurwerk, 2de date waren 10 cobra's tegelijkertijd,positief dan. wauw, wat was dat vurig. Moesten allebei 10 min. bijkomen terwijl andere kwamen vragen of het wel goed met de dame ging gezien haar gekrijs :D
Tot zo ver men geheugen

Hier ben ik een newbie maar heb vroeger voldoende gewandeld ;)

Dit is nog een leuk topic.
En ja, ik heb regelmatig op eerste ontmoetingen meer dan spetterende sex gehad.
Degene die ik me nog herinner zal ik delen, de namen van de dames kan ik me niet meer herinneren maar wel de plaatsen.
  • Een Poolse dame bij RVP in Made, we klikten meteen in de separee en daarna op de kamer vlogen de vonken in het rond. Ze bleef me maar vasthouden en een collega kwam haar vertellen dat onze tijd er echt op zat.
  • Een Nederlandse dame, al iets ouder en zeer ervaren in Woerden. We stonden samen onder de douche en toen mijn pik stijf werd begon ze te trillen. Een uur lang mocht ik haar in alle standjes neuken. Hoe harder hoe beter. ze wilde na de daad nog perse met me douchen. dikke tongkus toen ik ging. Nooit meer teruggeweest, weet eigenlijk niet waarom.
  • Een jong meisje bij RVP. Ze was net begonnen en onzeker. We zaten in bad en ik gaf haar een compliment over haar lijf. Toen zag ik een kleine tattoo bij haar en ik vroeg haar erover. Ze werd heel verdrietig en vertelde dat het een herinnering was aan een dierbare die pas was overleden. Ik troostte haar en dat luchtte haar zo op dat ze me daarna als een wilde dier aanviel. Supersex.
  • Een dame in een fetish club. We hadden vanaf de intro al een band. Mocht daarna alles met haar doen. Heb later nog prive-contact met haar gehad.
  • Jaren later weer een dame in een andere fetish club en toen we werden voorgesteld voelde we allebei dat het zou gaan spetteren. dat deed het. 1ste keer was siervuurwerk, 2de date waren 10 cobra's tegelijkertijd,positief dan. wauw, wat was dat vurig. Moesten allebei 10 min. bijkomen terwijl andere kwamen vragen of het wel goed met de dame ging gezien haar gekrijs :D
Tot zo ver men geheugen
Jij hebt geen piemel ,maar een toverstaf 🤭

welnee, alles behalve. gewoon een open blik, niet terughoudend maar ook niet arrogant en, belangrijk, interesse in de dame tonen. Zij wil ook lol hebben.

daarbij, ik schrijf 4 superpositieve ervaringen op, kunnen er mss ook 8 zijn, daartegenover staan, wie weet wel, 20 mindere ontmoetingen

gewoon een open blik, niet terughoudend maar ook niet arrogant en, belangrijk, interesse in de dame tonen. Zij wil ook lol hebben.
En daar zit 'm de crux: DVP's zijn net mensen. Behandel hen zoals jezelf behandeld zou willen worden en je bent al over de helft.
Het mag voor haar dan werk zijn, maar iedereen heeft toch het liefst plezier en lol tijdens zijn werk?

"we gaan samen iets leuks doen de komende uurtjes". Welke dame zegt daar nou nee tegen?:p

Terug
Bovenaan Onderaan