Hier ben ik een newbie maar heb vroeger voldoende gewandeld
Dit is nog een leuk topic.
En ja, ik heb regelmatig op eerste ontmoetingen meer dan spetterende sex gehad.
Degene die ik me nog herinner zal ik delen, de namen van de dames kan ik me niet meer herinneren maar wel de plaatsen.
- Een Poolse dame bij RVP in Made, we klikten meteen in de separee en daarna op de kamer vlogen de vonken in het rond. Ze bleef me maar vasthouden en een collega kwam haar vertellen dat onze tijd er echt op zat.
- Een Nederlandse dame, al iets ouder en zeer ervaren in Woerden. We stonden samen onder de douche en toen mijn pik stijf werd begon ze te trillen. Een uur lang mocht ik haar in alle standjes neuken. Hoe harder hoe beter. ze wilde na de daad nog perse met me douchen. dikke tongkus toen ik ging. Nooit meer teruggeweest, weet eigenlijk niet waarom.
- Een jong meisje bij RVP. Ze was net begonnen en onzeker. We zaten in bad en ik gaf haar een compliment over haar lijf. Toen zag ik een kleine tattoo bij haar en ik vroeg haar erover. Ze werd heel verdrietig en vertelde dat het een herinnering was aan een dierbare die pas was overleden. Ik troostte haar en dat luchtte haar zo op dat ze me daarna als een wilde dier aanviel. Supersex.
- Een dame in een fetish club. We hadden vanaf de intro al een band. Mocht daarna alles met haar doen. Heb later nog prive-contact met haar gehad.
- Jaren later weer een dame in een andere fetish club en toen we werden voorgesteld voelde we allebei dat het zou gaan spetteren. dat deed het. 1ste keer was siervuurwerk, 2de date waren 10 cobra's tegelijkertijd,positief dan. wauw, wat was dat vurig. Moesten allebei 10 min. bijkomen terwijl andere kwamen vragen of het wel goed met de dame ging gezien haar gekrijs
Tot zo ver men geheugen