Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen trio heb ik me eens toe laten verleiden in de Geleenstraat , ik kon niet echt zeggen dat het bijzonder was@ome aad Denk dat ik ook bij het fantasieloze soort zit.
Bij veel van de hierboven geschreven dingen denk ik dat ik ze, behalve echte sm, best zou waarderen. Maar een bucketlist die heb ik niet.
Een trio lijkt mij lastig. Kan 1 vrouw al niet aan. Hoe moet dat in hemelsnaam als er 1 op je gezicht zit en 1 op je kleine heer.
Anaal gecombineerd met een speeltje dan wellicht?
Ja wel...maar wij hadden geen interesse in hem.Super idee. Daar accepteert men meer dan een gewoon strand. En geen van de kijkers wilde mee doen?
En dus Ben ik maar doorgelopenJa wel...maar wij hadden geen interesse in hem.
Zeker als je op een mooie zomerse dag gaat in de vakantieperiode , dan sta je zo anderhalf uur in de rij voor een beetje een attractie in een pretparkEn je bent er een hele dag zoet mee.
@Luna Dan moet ik toch maar eens vaker naar DH komen Sowieso staat dat op de planning voor na mijn werk/vakantie-reisEr zijn wel best veel verborgen plekken hier in de duinen in DH maar sommige gebieden van het naaktstrand tussen Scheveningen en Wassenaar zijn "cruising" en neukgebieden voor gay mannen. Velen weten dat niet en het komt wel vaak voor dat een gezin met kinderen en/of een groep vrouwen van plan zijn om daar voor een langere tijd te blijven zitten.
Moet denk ik toch maar eens bij stout gaan koekeloeren@Luna wat een heerlijk mooie vrije geest ben jij als het op seks aan komt. Er zonder schaamte alles uit halen wat er in zit. Oprecht prachtig dat je dat kan.
Nou, in mijn ervaring niet. Of toch niet voor lang. Weinig opwindends aan aasgierende bi-mannen van middelbare leeftijd die rukkend staan toe te kijken. En je weet nooit dat er opeens een camera tevoorschijn komt.@ luna dat maakt het extra geil toch
Logische combi, ja.Wat @Luna schrijft. Dinnerdate/parenclub/overnachting lijkt mij een logische combi.
Kan begrijpen dat als je getrouwd bent dit allemaal wat ingewikkelder is.
Daar heb ik in mijn naïviteit nog niet eens aan gedacht.Nou, in mijn ervaring niet. Of toch niet voor lang. Weinig opwindends aan aasgierende bi-mannen van middelbare leeftijd die rukkend staan toe te kijken. En je weet nooit dat er opeens een camera tevoorschijn komt.
Nou dat die camera tegenwoordig komt is niet eens zo zeer de vraag , het is meer de vraag na hoeveel seconden hij tevoorschijn komtNou, in mijn ervaring niet. Of toch niet voor lang. Weinig opwindends aan aasgierende bi-mannen van middelbare leeftijd die rukkend staan toe te kijken. En je weet nooit dat er opeens een camera tevoorschijn komt.
Een bucket list moet wel enigszins haalbaar zijnIk heb eigenlijk weinig op mn bucketlist behalve Jennifer Lopez neuken ofzo
Je mag altijd wel dromen hoor. Wie weet..Een bucket list moet wel enigszins haalbaar zijn
Laat mij dan maar van jou dromenJe mag altijd wel dromen hoor. Wie weet..
Dromen zijn bedrog. Maar een bucketlist die kan je waarmaken. Zou leuk als ik er dit jaar in slaag om men lijstje af te vinken , want ik word 40. Lijkt me een leuk verjaardagsgeschenk aan mezelf. een weekenddate lijkt me niet al te moeilijk, dominant zijn ben ik toch al altijd( alleen nog geen tranen gezien) mss tandje bijsteken dan .....letterlijk als in bijten. een spannende plaats aandoen die zij kiest dat lijkt me ook haalbaar en dat trio met een extra "bravere" man is mss nog het moeilijkste.Je mag altijd wel dromen hoor. Wie weet..
Je mag altijd wel dromen hoor. Wie
Bedoel je niet dat je toch echt een relatie wil? Dat lees ik anders wel tussen neus en lippen door. Extra benefits erbij en het is ideaal. Met een dvp is de kans groot dat zij het maandagochtend al vergeten is terwijl jij nog met bloemetjes in de buik zit en een klap geld minder.Dromen zijn bedrog. Maar een bucketlist die kan je waarmaken. Zou leuk als ik er dit jaar in slaag om men lijstje af te vinken , want ik word 40. Lijkt me een leuk verjaardagsgeschenk aan mezelf. een weekenddate lijkt me niet al te moeilijk, dominant zijn ben ik toch al altijd( alleen nog geen tranen gezien) mss tandje bijsteken dan .....letterlijk als in bijten. een spannende plaats aandoen die zij kiest dat lijkt me ook haalbaar en dat trio met een extra "bravere" man is mss nog het moeilijkste.
Hmmm ik heb een gezin he. Een weekenddate blijft natuurlijk maar net een weekendje. Dan ben ik maandag bij de vrouw van men leven terug hoor. Dat is nu het voordeel van een "open " relatie. Ik kan een vrouw hebben EN een close contact met een meid die dit werk doet.Bedoel je niet dat je toch echt een relatie wil? Dat lees ik anders wel tussen neus en lippen door. Extra benefits erbij en het is ideaal. Met een dvp is de kans groot dat zij het maandagochtend al vergeten is terwijl jij nog met bloemetjes in de buik zit en een klap geld minder.
However gun ik je wat je hart je toekomt.
Dat heb ik nooit gekend. Ik ben nogal ouderwets en ben al doende hier lerende. Ook zou ik het lef niet hebben als ik een relatie had. Misschien houd mij dat ook tegen. Ik heb pas 2 dvp's gehad en ben nog terughoudend. Maar om bij de topic te blijven, stuur maar een pb. Ben wel nieuwsgierig wat je bij een dvp wel vind en bij je eigen vrouw niet. Voor de rest hoop ik dat je een bucketlist hebt die je nog waar mag maken.Hmmm ik heb een gezin he. Een weekenddate blijft natuurlijk maar net een weekendje. Dan ben ik maandag bij de vrouw van men leven terug hoor. Dat is nu het voordeel van een "open " relatie. Ik kan een vrouw hebben EN een close contact met een meid van lichte zeden.
Niet van wakker liggen er begrijpen sommige niet dat je een close contact kunt hebben met meid van lichte zeden.Hmmm ik heb een gezin he. Een weekenddate blijft natuurlijk maar net een weekendje. Dan ben ik maandag bij de vrouw van men leven terug hoor. Dat is nu het voordeel van een "open " relatie. Ik kan een vrouw hebben EN een close contact met een meid van lichte zeden.
Dat zal IK dan op mijn bucketlist zetten , een "close " contact met een DVPNiet van wakker liggen er begrijpen sommige niet dat je een close contact kunt hebben met meid van lichte zeden.
Geen slecht gedachtDat zal IK dan op mijn bucketlist zetten , een "close " contact met een DVP