Zico
Stamgast
De zestig begint in de verte in zicht te komen en bijna wekelijks zijn er kennissen met eenzelfde leeftijd die het wereldse voor de eeuwigheid wisselen… Triest maar niet te ontkomen. Daarom even tijd gemaakt om mijn bucketlijst ivm wandelen op te maken.
Getrouwd met mijn eerste sexpartner en nog maar pas enkele jaren begonnen met wandelen. Mijn echtgenote is nogal vroom van inslag en niet experimenteel aangelegd, dus variatie zat er niet echt in en dan nog meestal in het donker…
Sind de start van mijn wandelen heb ik reeds enkele mogelijkheden kunnen schrappen van 'nog te doene dingen' zoals deepthroat, klaar komen in mond en een vvm trio.
Wat schiet er nog over? Bij deze mijn, niet volledige, lijst.
Hopelijk kan ik deze nog wat uitbreiden met mogelijkheden uit jullie lijstjes.
- Anaal,
- MMV trio
- Koppel (wat in het verlengde van vorige maar toch anders)
- Gangbang ( eerder als toeschouwer denk ik)
- Parenclub met dvp als partner
- Overnachten
- Dinnerdate
- Outdoor
- Klaarkomen op gezicht/borsten
- Golden shower, vooral ontvangen.
- Gagging (niet extreem en door de dame beheerd)
- Dildospelletjes bij haar
- Rimmen (echt) en prostaatmassage
Sommige zaken zullen het uiterste vergen van mijn kunnen, mijn penis luistert niet al te goed meer naar mijn hersenen (ondanks de beroemde pilletjes) en mijn lenigheid is beperkt… Ook wegens financiële beperkingen zullen sommige onderdelen moet sneuvelen…
Waar ik geen interesse in heb:
- Shemale
- Homosexueel
- Bdsm ( misschien hier en daar een klein onderdeeltje ervan bij een dominante vrouw?)
- Strap-on (wind me niet op)
- Voeten (sorry, bij velen populair maar zegt me niets)
Getrouwd met mijn eerste sexpartner en nog maar pas enkele jaren begonnen met wandelen. Mijn echtgenote is nogal vroom van inslag en niet experimenteel aangelegd, dus variatie zat er niet echt in en dan nog meestal in het donker…
Sind de start van mijn wandelen heb ik reeds enkele mogelijkheden kunnen schrappen van 'nog te doene dingen' zoals deepthroat, klaar komen in mond en een vvm trio.
Wat schiet er nog over? Bij deze mijn, niet volledige, lijst.
Hopelijk kan ik deze nog wat uitbreiden met mogelijkheden uit jullie lijstjes.
- Anaal,
- MMV trio
- Koppel (wat in het verlengde van vorige maar toch anders)
- Gangbang ( eerder als toeschouwer denk ik)
- Parenclub met dvp als partner
- Overnachten
- Dinnerdate
- Outdoor
- Klaarkomen op gezicht/borsten
- Golden shower, vooral ontvangen.
- Gagging (niet extreem en door de dame beheerd)
- Dildospelletjes bij haar
- Rimmen (echt) en prostaatmassage
Sommige zaken zullen het uiterste vergen van mijn kunnen, mijn penis luistert niet al te goed meer naar mijn hersenen (ondanks de beroemde pilletjes) en mijn lenigheid is beperkt… Ook wegens financiële beperkingen zullen sommige onderdelen moet sneuvelen…
Waar ik geen interesse in heb:
- Shemale
- Homosexueel
- Bdsm ( misschien hier en daar een klein onderdeeltje ervan bij een dominante vrouw?)
- Strap-on (wind me niet op)
- Voeten (sorry, bij velen populair maar zegt me niets)