Vanavond stond zij er weer, zelfde pose als alle andere keren. Ik loop naar het raam en klop op het raam zij doet open en ik vraag (bijna naïef/onschuldig) can i come in? "Yeah sure" zei ze. Heel apart, toen eenmaal de deur dichtging en daarna het gordijn gesloten ontdooit zij instant! Ik stel mij voor, en zij ook "Ebru" en is 32 jaar oud. Ze vroeg are you Dutch, ja! En pakt mijn lul en zei, Dutch have big dicks. Ik weet part of the act maar geen B-acteur niveau, ergens klopte het wel hoe ze het zei en de manier waarop.
Vervolgens het instaptarief betaald, en mevrouw gaat (naakt op haar buik) liggen op bed terwijl ik mij uitkleed. Ik uitgekleed en gewassen, en ze zegt "You Massage Me" Waarop ik nog grapte That's €35 ? Het ijs was nu helemaal gebroken!
Ze heeft heerlijk volle billen, niet overdreven dik maar zeker niet slank/klein zoals sommige Roemeense poppetjes. Ik masseren, zij gaf mij Olie en ik spoot haar onder. Harder Edwin, Massage Harder....hele lijf gemasseerd, af en toe -uiteraard- haar kutje ook even gemasseerd. En toen begon ze -nog geen condoom- heel geil met die volle kont tegen mijn lul aan te rijden, soort van pussysliding maar dan met kont. Dit deed ze een minuut of 5. Ik kan zeggen zeer geil, en doet mij denken dat deze dame een hoog potentieel heeft voor meer, ze is namelijk erg speels.
Pijpen was uitstekend, en uiteraard doggy geneukt.
Toegegeven dit duurde niet lang, ik was te geil.