Fleppendeflepper zei 9 maart dat ze op nummer 37 zat.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben er ook benieuwd naar..en zou beter zijn als ze een vaste kamer had. Makkelijk te vinden zoNu is Ebru er ook niet
Woensdag en donderdag was ze er iig niet.Iemand Ebru nog gezien deze week?
Ebru al gezien vandaag?Iemand Ebru nog gezien deze week?
Ebru begint toppertje worden ??Ebru al gezien vandaag?
Dat was ze al, alleen M.I.A. latelyEbru begint toppertje worden ??
Exact dit! Haarband, lange jurk. En de keren dat ik haar zag keek ze altijd naar de grond / of dwars door je heen....niet op een vervelende manier overigens (klinkt vreemd, ik weet het)Kan het nauwelijks geloven maar haar kleding in de vorm van lange zwarte jurk en haarband is een opvallend detail.
Ramadan?Is Ebru er vandaag? Kan haar nergens vinden…
Nou????? Als de zon onder is?????Ramadan?
@Doublethopper Goed Nieuws! En heel erg bedankt voor de heads-upEbru eindelijk weer terug na 5 maanden afwezigheid wat ze zelf aangaf. Het was vandaag haar 3e dag. Heb haar al zo vaak bezocht dat ik me beperk door te zeggen dat de sex weer prima was met uiteraard eerst een stevige (olie) massage wat ze zeer kan waarderen. Nog steeds 7 k4 is haar kamer. Ben blij dat ze weer terug is.
Nog 1 vraagje, bezocht jij haar overdag of in de avond (zoals ik in het verleden deed)Ebru eindelijk weer terug na 5 maanden afwezigheid wat ze zelf aangaf. Het was vandaag haar 3e dag. Heb haar al zo vaak bezocht dat ik me beperk door te zeggen dat de sex weer prima was met uiteraard eerst een stevige (olie) massage wat ze zeer kan waarderen. Nog steeds 7 k4 is haar kamer. Ben blij dat ze weer terug is.
Ebru werkt alleen in de avond.Morgen ga ik naar de Doublet.
Misschien 's middags al maar zeker in de avond.
Ik heb Ebru vaak zien staan (langer geleden) en wil haar morgen eens proberen.
Hopelijk is ze er (en is niet 1 van de lekkerdere latina's weer terug).
Jullie horen van me
Paraplu bij je Hopper?Ze is er wel want ik was in de straat en zag haar.