Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa maar doen die dat met iedereen? Want tinder blijft vleeskeuringVia Tinder heb ik er wel wat gevonden.
Momenteel komen er een drietal regelmatig bij me langs. Allemaal tussen 25 en 30 j. 200 € voor een uurtje of twee.
En wat staat er op jou tinderprofiel? Want ik wil niet te koop lopen met persoonlijke gegevens of foto's op tinderInderdaad, maar dat swipen gaat snel: wit naar links, zwart naar rechts.
De meesten komen uit West-Afrika heb ik de indruk: Ghana, Togo, Nigeria en daaromtrent. Frans en Engels dus. In Brussel vind je er meer uit Centraal Afrika, zeg maar, Congo. Maar ik heb de "afstand" in Tinder zo ingesteld dat die buiten de zoekcirkel vallen.
Dus "mijn" dames komen allemaal uit Antwerpen of de nabije omgeving. Eén zelfs achter de hoek op minder dan 200m van waar ik woon.
Ik vind Tinder een handige app. Om de paar dagen eens door de kijst lopen en links en rechts swipen en nu en dan komt er wel iets tevoorschijn. Het kost niks, dus dat kwqrtiertje "werk" is een kleine investering in tijd met mooi resultaat.
Is daar ook een link van. Ik kan haar niet vinden?Naomi in Bertem is wel een toppertje, al vaak bij geweest, prachtige zwarte dame, mooi lichaam, heerlijke seks, altijd hard genieten bij haar, een aanrader dus.
https://www.girlsreview.nl/threads/naomi-bertem.38346/ hier m'n recensie, daar staat de link, momenteel wel offline precies, maar ze werkt wel, vooral overdag wel, ben maandag nog geweest. Hou de link in de gaten en ze zal wel terug verschijnen. Ze is zeker de moeite waard. GrtzIs daar ook een link van. Ik kan haar niet vinden?
Heb je daar ook en link van?Nomy in Antwerpen is een aanrader, weet niet of ze nog nieuwe klanten aanneemt xel
Amai lekker milfke preciesSexy Rita
Bonjour, vous me connaissez en tant que Sexy Charlotte où Joséphine du Babylone en Allemagne. Je suis une belle africaine ,www.quartier-rouge.be
Goede reviews op youppie
Nee, geen link, deed bij mij weten niks via redlights of dergelijke. Heb ze leren kennen in massagewereld en daarna contact gehoudenHeb je daar ook en link van?
Jammer dat ze alleen maar Frans spreekt, ziet er heel goed uitSexy Rita
Bonjour, vous me connaissez en tant que Sexy Charlotte où Joséphine du Babylone en Allemagne. Je suis une belle africaine ,www.quartier-rouge.be
Goede reviews op youppie
Kunt altijd proberen int EngelsJammer dat ze alleen maar Frans spreekt, ziet er heel goed uit
Nummer is niet meer actief , is ook 6 jaar geleden heEr staat een telefoonnummer bij. Waarom bel je ze niet?
Zijn er ook aanraders in Vlaams Brabant of Limburg?
Vraag me af waarom deze hier nog niet besproken is. Ziet er echt lekker uitWallonië, Luik. Terug per 10 maart.
Paar goede reviews op youppie.
Sexy Rita
Overdag zie ik er enkel oude dikke tantesAan de achterkant van het Noordstation in Brussel, Linnéstraat etc. 20 à 25 euro. Een mix van leeftijden en types. Soms is het echt niks, soms zitten er knappe dames ook. Ik zou er wel enkel passeren overdag, met voldoende daglicht want het is niet bepaald de leukste buurt in Brussel, zeg maar