DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moest @Lisa Lefèvre kunnen kiezen voor een betalende klant die er netjes uitziet ,lief is goed eruit ziet dan neemt ze zeker deze dan een boer die 135kg weegt en vies en onverzorgd is voor tzelfde bedrag of ze valt op dit type kan ook 😉
Dat is een oneerlijke vergelijking, nou stop je de eigenschappen "knap EN aardig" in 1 man en "lelijk EN lomp" in de andere, ja, dan kiest een DvP voor de 1e, daar is werkelijk iedereen hier het over eens.

Dat is een oneerlijke vergelijking, nou stop je de eigenschappen "knap EN aardig" in 1 man en "lelijk EN lomp" in de andere, ja, dan kiest een DvP voor de 1e, daar is werkelijk iedereen hier het over eens.
En dat gebeurd continue. De vergelijkingen die gemaakt worden slaan iedere keer nergens op.

Betere vergelijking is:
- Mooi, maar lomp
- Respectvol, maar dik

In beide scenario's gedouched en verzorgd om dat eventjes uit de vergelijking te trekken.

En dit is letterlijk waar het over gaat. Wat zou de gemiddelde DVP liever hebben?

1. Screenshot is niet met mijn vrouw.
2. Ik hoor dezelfde info van meer DVPs buiten hun werk om. Op 1 na hebben ze allemaal hetzelfde gezegd: geld is de grote drijfveer.
Ja, natuurlijk is geld de grote drijfveer. Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is. Sterker nog, dat is het voor verreweg de meeste mensen die werken.

Kijk ik zeg dit niet on mannen te shamen ofzo, maar om juist aan te sporen om meer te sporten en wellicht die €100,- die je voor een halfuurtje betaald investeren in een nieuwe broek
Om mannen aan te sporen om te gaan sporten of beter te kleden moet je een ander forum gebruiken.
Opent de weg voor een ander topic: mannen zijn onbegrijpelijke wezens.

Moest @Lisa Lefèvre kunnen kiezen voor een betalende klant die er netjes uitziet ,lief is goed eruit ziet dan neemt ze zeker deze dan een boer die 135kg weegt en vies en onverzorgd is voor tzelfde bedrag of ze valt op dit type kan ook 😉

Wat heeft Lisa hier nou mee te maken? Ze heeft niet eens in dit topic gepost. Of is dit gewoon vragen om aandacht door te simpen?

Los daarvan is dit een compleet scheve vergelijking zoals 'gaan op die banaan' zegt. Je gooit allerlei kwaliteiten bij de ene vent en allerlei afknappers bij de andere. Maak eens een eerlijk vergelijk.

Ja, beter een corpulente vent van 120 kilo met een vermogen waar je u tegen zegt, die voor alles ook nog dubbel wil betalen, gewoon omdat het kan.

En dan die sixpack wonderboy, bloedmooi, maar 0 pecunia, dus moet bijna verplicht afdingen tot er een heel standaard pakketje overblijft.
Om toch nog een soort van date te hebben.
Waar gaan de dames voor?

Wat heeft Lisa hier nou mee te maken? Ze heeft niet eens in dit topic gepost. Of is dit gewoon vragen om aandacht door te simpen?

Los daarvan is dit een compleet scheve vergelijking zoals 'gaan op die banaan' zegt. Je gooit allerlei kwaliteiten bij de ene vent en allerlei afknappers bij de andere. Maak eens een eerlijk vergelijk.
Uw mening kan mij gestolen worden bullshit echt waar ....

Hmmm
sommige vergeten dat een Dvp ,ook moet eten en drinken dit zijn gewone vrouwen ook hoor ...houden ook van een mooie man maar ze weten wel zakelijk blijven .

Trouwens niet iedereen is uit op geld ook sommige doen dit werk ook voor de spanning en avontuur die het meebrengt en voor verschillende mensen te kunnen ontdekken dat ze een stevige stuiver aan overhouden is voor sommigen bijzaak ...
Oei wat heb ik hier opeens mee te maken 🫣 Maar moesten ze beiden voor mijn neus staan is het vlug gekozen.

Ik moet zeggen dat ik dit een van de leukste postings vond.
Of het waar is of niet het is vooral een ego posting van Sjakie om te demonsteren hoe geweldig hij wel niet is (hij poeiert ook iedereen af die hem enig weerwoord geeft) en die 'Angie' die eerst beroerd NL schrijft en daarna foutloos, is vooral leuk geprobeerd.
Hoe dan ook; het was vermakelijk en weer door.

Laatst bewerkt:
het is vooral een ego posting van Sjakie om te demonsteren hoe geweldig hij wel niet is
is hij dat dan niet? ;)
en die 'Angie' die eerst beroerd NL schrijft en daarna foutloos, is vooral leuk geprobeerd.
Hoe dan ook; het was vermakelijk en weer door.
En degene die het aanvankelijk voor haar opnamen kregen een paar rollende ogen:rolleyes::rolleyes: van haar

Laatst bewerkt:
Zie het eerder bericht. Compleet nutteloze taggen van een DVP waarvan hij het goedkeurend duimpje van aandacht wil. Zelfs de DVP zelf vraagt zich af waarom hij het doet. Zo doorzichtig als wat; zal je altijd zien bij dit soort fora waarbij vrouwen erg zwak vertegenwoordigd zijn.
Voila de man die alles weet ... De wijsdom in petto zeker onnozel ventje
Duidelijk toch?
SIMP... of vrouwenhater. Zwart of wit!
Ik een vrouwenhater waar haal jij dat ?

Zie het eerder bericht. Compleet nutteloze taggen van een DVP waarvan hij het goedkeurend duimpje van aandacht wil. Zelfs de DVP zelf vraagt zich af waarom hij het doet. Zo doorzichtig als wat; zal je altijd zien bij dit soort fora waarbij vrouwen erg zwak vertegenwoordigd zijn.
Hij doet toch niemand kwaad? Ik verstond het als joël die wou/ hoopte dat lisa er eens haar mening over zei.

Dat de vrouwen hier dun gezaaid zijn dat is een feit. Maar waarom komt dat? Naar mij mening omdat ze hier op het forum niet door iedereen even welkom zijn.

Het is dan ook normaal dat sommige die paar die er nog zijn wat paaien in de hoop dat die laatste blijven. je mag van hun denken wat je wil, maar hun simp noemen brengt ook geen aarde aan de dijk.

Hij doet toch niemand kwaad? Ik verstond het als joël die wou/ hoopte dat lisa er eens haar mening over zei.

Dat de vrouwen hier dun gezaaid zijn dat is een feit. Maar waarom komt dat? Naar mij mening omdat ze hier op het forum niet door iedereen even welkom zijn.

Het is dan ook normaal dat sommige die paar die er nog zijn wat paaien in de hoop dat die laatste blijven. je mag van hun denken wat je wil, maar hun simp noemen brengt ook geen aarde aan de dijk.

Ach, als je hier al niks meer over mag zeggen blijft er niks over toch? Ik heb hem toch ook geen kwaad gedaan? Gewoon geconstateerd dat dat simp slijmballengedrag op zijn best tenenkrommend is en zelfs de dames zelf er niet op zitten te wachten.
Of vragen mensen jou ook willekeurig over je mening met "Als lieve @Roxas moest kiezen tussen 2 vrouwen: dik, gemeen en lelijk of knap, slank en lief dan zou hij vast kiezen voor de 2e 😘 "

Doe maar normaal, dan doe je gek genoeg.

Terug
Bovenaan Onderaan