DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moest @Lisa Lefèvre kunnen kiezen voor een betalende klant die er netjes uitziet ,lief is goed eruit ziet dan neemt ze zeker deze dan een boer die 135kg weegt en vies en onverzorgd is voor tzelfde bedrag of ze valt op dit type kan ook 😉
Dat is een oneerlijke vergelijking, nou stop je de eigenschappen "knap EN aardig" in 1 man en "lelijk EN lomp" in de andere, ja, dan kiest een DvP voor de 1e, daar is werkelijk iedereen hier het over eens.

Dat is een oneerlijke vergelijking, nou stop je de eigenschappen "knap EN aardig" in 1 man en "lelijk EN lomp" in de andere, ja, dan kiest een DvP voor de 1e, daar is werkelijk iedereen hier het over eens.
En dat gebeurd continue. De vergelijkingen die gemaakt worden slaan iedere keer nergens op.

Betere vergelijking is:
- Mooi, maar lomp
- Respectvol, maar dik

In beide scenario's gedouched en verzorgd om dat eventjes uit de vergelijking te trekken.

En dit is letterlijk waar het over gaat. Wat zou de gemiddelde DVP liever hebben?

1. Screenshot is niet met mijn vrouw.
2. Ik hoor dezelfde info van meer DVPs buiten hun werk om. Op 1 na hebben ze allemaal hetzelfde gezegd: geld is de grote drijfveer.
Ja, natuurlijk is geld de grote drijfveer. Ik zeg toch nergens dat dat niet zo is. Sterker nog, dat is het voor verreweg de meeste mensen die werken.

Kijk ik zeg dit niet on mannen te shamen ofzo, maar om juist aan te sporen om meer te sporten en wellicht die €100,- die je voor een halfuurtje betaald investeren in een nieuwe broek
Om mannen aan te sporen om te gaan sporten of beter te kleden moet je een ander forum gebruiken.
Opent de weg voor een ander topic: mannen zijn onbegrijpelijke wezens.

Moest @Lisa Lefèvre kunnen kiezen voor een betalende klant die er netjes uitziet ,lief is goed eruit ziet dan neemt ze zeker deze dan een boer die 135kg weegt en vies en onverzorgd is voor tzelfde bedrag of ze valt op dit type kan ook 😉

Wat heeft Lisa hier nou mee te maken? Ze heeft niet eens in dit topic gepost. Of is dit gewoon vragen om aandacht door te simpen?

Los daarvan is dit een compleet scheve vergelijking zoals 'gaan op die banaan' zegt. Je gooit allerlei kwaliteiten bij de ene vent en allerlei afknappers bij de andere. Maak eens een eerlijk vergelijk.

Wat heeft Lisa hier nou mee te maken? Ze heeft niet eens in dit topic gepost. Of is dit gewoon vragen om aandacht door te simpen?

Los daarvan is dit een compleet scheve vergelijking zoals 'gaan op die banaan' zegt. Je gooit allerlei kwaliteiten bij de ene vent en allerlei afknappers bij de andere. Maak eens een eerlijk vergelijk.
Uw mening kan mij gestolen worden bullshit echt waar ....

Terug
Bovenaan Onderaan