DVP's zijn net vrouwen: onbegrijpelijke wezens ;-)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SjakievdHoek

Stamgast
277
25/09/24
854
2
Vooropgesteld: ik ben de sukkel in dit verhaal.
Maar toch..

Een aantal weken geleden had ik een leuke ontmoeting met een DVP in een privehuis. Na afloop gingen we nog wat drinken, maar na een uurtje moest ze helaas plots weg.
Een paar dagen later hadden we appcontact en we spraken af voor een etentje, nu in mijn stad. Ik heb dat soort dingen wel vaker, ik laat DVP-bezoek en privé regelmatig (té vaak?) door elkaar heen lopen en laat DVP's relatief makkelijk toe in mijn leven. Ik doe niet moeilijk. Dat heeft mij al mooie momenten opgeleverd.

Twee weken later moest ze weer toevallig (?) in Utrecht zijn. Hartstikke leuke avond gehad, samen de stad in en we eindigden weer in mijn bedje en deze keer bleef ze slapen.

Die zaterdagochtend had ze geen zin om naar huis te gaan. Ik vond het wel best, dus ze bleef. We (ik) kochten even wat spulletjes voor d'r zoals kleding, toiletartikelen en wat boeken. Ze kookte voor me, maar maandag had ik wel zoiets dat ze mocht vertrekken. Zacht aangedrongen, maar ze voelde zich zo relaxed, wilde haar vrije dinsdag samen doorbrengen, voelde aantrekkingskracht etc. (wel goed voor mijn ego uiteraard 😜) Of ze tot woensdag kon blijven? Ik vond het prima: het is een mooie, leuke, slimme meid, waar je goed mee kunt praten en een paar dagen een vrouw in huis is best aangenaam. Mi casa es su casa, dat werk. Ik werkte die dagen thuis en zij las wat, deed de was, ze ruimde op, schilderde een kastje voor me en genoot van bubbelbad en sauna. Op gezette tijden smeerde ik haar even goed door 🤪
Dinsdagavond wij uit eten als afscheid. Althans dat had ik gedacht. Krijg ik me daar een liefdesverwikkelingen zeg. Ze wilde verliefd zijn, ander werk zoeken enz. Maar wacht even, meisje. We hebben een paar leuke dagen gehad, gaan niet trouwen ofzo. Misschien dat we nog eens af kunnen spreken, graag zelfs, maar Sjakie is geen relatiemateriaal. Dat werden dus tranen met tuiten en verwijten. Pfffff…. Had ik nu maar gewoon die euro's voor een DVP-bezoek afgetikt, dat was een stuk eenvoudiger geweest.🙈
Eind van het liedje: dame overstuur en boos, dezelfde avond nog stampvoetend naar huis, ik ben de klootzak en bespeel mensen. 🙄

Ik zwaai haar uit me afvragend: "wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan?"

Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die vrouwen soms absoluut niet begrijpt!

Vooropgesteld: ik ben de sukkel in dit verhaal.
Maar toch..

Een aantal weken geleden had ik een leuke ontmoeting met een DVP in een privehuis. Na afloop gingen we nog wat drinken, maar na een uurtje moest ze helaas plots weg.
Een paar dagen later hadden we appcontact en we spraken af voor een etentje, nu in mijn stad. Ik heb dat soort dingen wel vaker, ik laat DVP-bezoek en privé regelmatig (té vaak?) door elkaar heen lopen en laat DVP's relatief makkelijk toe in mijn leven. Ik doe niet moeilijk. Dat heeft mij al mooie momenten opgeleverd.

Twee weken later moest ze weer toevallig (?) in Utrecht zijn. Hartstikke leuke avond gehad, samen de stad in en we eindigden weer in mijn bedje en deze keer bleef ze slapen.

Die zaterdagochtend had ze geen zin om naar huis te gaan. Ik vond het wel best, dus ze bleef. We (ik) kochten even wat spulletjes voor d'r zoals kleding, toiletartikelen en wat boeken. Ze kookte voor me, maar maandag had ik wel zoiets dat ze mocht vertrekken. Zacht aangedrongen, maar ze voelde zich zo relaxed, wilde haar vrije dinsdag samen doorbrengen, voelde aantrekkingskracht etc. (wel goed voor mijn ego uiteraard 😜) Of ze tot woensdag kon blijven? Ik vond het prima: het is een mooie, leuke, slimme meid, waar je goed mee kunt praten en een paar dagen een vrouw in huis is best aangenaam. Mi casa es su casa, dat werk. Ik werkte die dagen thuis en zij las wat, deed de was, ze ruimde op, schilderde een kastje voor me en genoot van bubbelbad en sauna. Op gezette tijden smeerde ik haar even goed door 🤪
Dinsdagavond wij uit eten als afscheid. Althans dat had ik gedacht. Krijg ik me daar een liefdesverwikkelingen zeg. Ze wilde verliefd zijn, ander werk zoeken enz. Maar wacht even, meisje. We hebben een paar leuke dagen gehad, gaan niet trouwen ofzo. Misschien dat we nog eens af kunnen spreken, graag zelfs, maar Sjakie is geen relatiemateriaal. Dat werden dus tranen met tuiten en verwijten. Pfffff…. Had ik nu maar gewoon die euro's voor een DVP-bezoek afgetikt, dat was een stuk eenvoudiger geweest.🙈
Eind van het liedje: dame overstuur en boos, dezelfde avond nog stampvoetend naar huis, ik ben de klootzak en bespeel mensen. 🙄

Ik zwaai haar uit me afvragend: "wat heb ik in godsnaam verkeerd gedaan?"

Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die vrouwen soms absoluut niet begrijpt!
Ha Sjakie,

Ik snap de dvp'er wel, wat dacht je dan dat ze kwam doen? Gratis sex hebben en zomaar je was doen? Heeft ze niets beter te doen? Dit zijn voordelen die je krijgt uit een relatie, dus best bijzonder dat je die signalen niet zo binnen kreeg. Met een dvp'er deze activiteiten doen en denken dat het niet iets meer is? Ik denk dat het goed is als je voortaan duidelijk je intenties communiceert en dat op een directe wijze zodat je de dames niet op een verkeerde been zet. Vrouwen communiceren meestal niet zo, maar stellen dat wel altijd op prijs.
Zelf heb ik borderline en heb ik veel one-night stands en dates via Tindr voor eenmalige sex en ik geef dit altijd zeer duidelijk aan en ja dan verdwijnt 70%, maar de 30% die blijft, stel ik dan niet teleur. Vaak komt t voor dat de dames een relatie willen en ik niet kan neuken mja dan kun je weer naar een dvp.

Tsja... als jij dus 'zoveel tijd en moeite' aan haar besteed'... zie je haar dus wel degelijk als 'relatiemateriaal'. Haar standpunt uiteraard!

Anders had je (wellicht) eerst op voorhand héél duidelijk moeten afspreken 'enkele dagen lol... en dan weer elk z'n eigen weg'!

wat dacht je dan dat ze kwam doen? Gratis sex hebben en zomaar je was doen?
Inderdaad.
Vrienden onder elkaar (let wel: we hadden elkaar twee keer eerder gezien, waarvan 1 x betaald), een gezellige avond, een goede pot sex en daarna wilde ze blijven: prima. Als zij mijn was wil doen zeg ik haar niet dat dat niet mag natuurlijk.
Ze heeft een paar dagen genoten van mijn huis (en mij ;)), dat maakt nog geen relatie. We leven niet in de middeleeuwen.
Vrijgezelle mannen en vrouwen hebben wel vaker onbetaalde sex hoor!

Tsja... als jij dus 'zoveel tijd en moeite' aan haar besteed'... zie je haar dus wel degelijk als 'relatiemateriaal'.
Ja doei, laten we niet doen alsof we elkaar op de relatiedag van de Evangelische Omroep hebben ontmoet he. :p

Dat vantevoren afspreken en duidelijk zijn: ze bleef gewoon, het overkwam ons een beetje denk ik. Het willen blijven kwam vooral vanuit haar. Dan ga ik natuurlijk niet zeggen: "je mag blijven, maar we gaan geen relatie aan". Het zou niet eens in me opkomen dat het R-woord al zo snel een item wordt...

Mot ik nou bij de eerste de beste wip ook al aan verwachtingsmanagement gaan doen?😂

Terug
Bovenaan Onderaan