Dvp's die steeds van afkomst wisselen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer gaat kinky nou eens iets doen aan dames die steeds van afkomst wisselen.
Sommige meiden jokken over hun omvang, veel meiden jokken over hun leeftijd en vrijwel alle meiden jokken over hun naam.
Dat vindt iedereen normaal.
Dan zal een wisselende afkomst ook wel normaal zijn. Het hoort bij het spelletje, blijkbaar, dit soort dingen.

Jammer trouwens dat er in dit topic zo lelijk wordt gesproken over Roemeense meiden. Elk volk heeft z'n tuig, maar geen enkel volk is alleen tuig. Andrea (Geleenstraat 23), Demie (Lovely prive) en meesteres Michela (Amersfoort) zijn drie Roemeense dames die ik zeer waardeer en ik als ik even nadenk weet ik er vast nog wel meer. Een kenmerk van generalisaties is dat ze zelden of nooit kloppen. Dat Roemeense meiden standaard niet deugen, is daar een goed voorbeeld van.

Sommige meiden jokken over hun omvang, veel meiden jokken over hun leeftijd en vrijwel alle meiden jokken over hun naam.
Dat vindt iedereen normaal.
Dan zal een wisselende afkomst ook wel normaal zijn. Het hoort bij het spelletje, blijkbaar, dit soort dingen.

Jammer trouwens dat er in dit topic zo lelijk wordt gesproken over Roemeense meiden. Elk volk heeft z'n tuig, maar geen enkel volk is alleen tuig. Andrea (Geleenstraat 23), Demie (Lovely prive) en meesteres Michela (Amersfoort) zijn drie Roemeense dames die ik zeer waardeer en ik als ik even nadenk weet ik er vast nog wel meer. Een kenmerk van generalisaties is dat ze zelden of nooit kloppen. Dat Roemeense meiden standaard niet deugen, is daar een goed voorbeeld van.
Eigenlijk zijn dvp's niet te vertrouwen ze jokken over alles lijkt wel. Roemeense dames hebben niet voor niets een slechte reputatie of denk je dat wandelaars hier ook allemaal jokken?😁

Eigenlijk zijn dvp's niet te vertrouwen ze jokken over alles lijkt wel. Roemeense dames hebben niet voor niets een slechte reputatie of denk je dat wandelaars hier ook allemaal jokken?😁
De Roemeense dames spannen wel de kroon met een slechte reputatie, (wellicht speelt de zigeuner afkomst van de meeste van de Roemeense meiden hierin een rol) Opvallend is dat de Haagse raamdames die als TMM worden aangeduid, bijna allemaal Roemeens zijn.

Ik wil niet generaliseren, maar zelfs in de scene van privéhuizen hebben Roemeense dames een niet zo goede reputatie. Op een of andere manier kun je die Roemeense dames er zo uit pikken. Het maakt niet bepaald uit hoe bepaalde privéhuizen de Roemeense dames qua nationaliteit weergeven. De oplettende wandelaar haalt zo de Roemeense dame eruit qua uiterlijk en houding in het algemeen en richting de klant. Een ander opvallend kenmerk is dat Roemeense dames voor belachelijk veel uur op het weekrooster staan.

Wanneer gaat kinky nou eens iets doen aan dames die steeds van afkomst wisselen. Er zijn dames die bijna wekelijks van afkomst wisselen niet normaal meer. Op een dag zijn ze oost europees een week later zuid amerikaans, Ik vind dat zeer misleidend want ik vind dat je als klant het recht hebt om zoiets te weten zeker als je een bepaalde voorkeur hebt. Je kunt toch niet jezelf voordoen als een marokkaanse terwijl je uit oost europa komt maar bij kinky kan het allemaal.
Nooit ik zit zelf op Redlights (belgië) je ziet vaak dat een dame de ene week roemenië komt de volgende week uit moldavië etc.

De reden waarom dat ze niets er tegen doen is gewoon inkomsten. Het kost op Red Lights 2€ per advertentie die je plaatst. En die dames plaatsen vaak meerdere ads per dag. Dus is het voor hun meer interessant om die dames niet te bannen of te verwijderen.

Hun winst bejacht gaat voor
En dat ten koste van de klanten en de dvps die wel eerlijk zijn.

Ik heb al een paar keer gehad dat ze op de vraag waar ze vandaan komen ontwijkend reageren. Soms noemen ze dan alsnog een land, maar lijken ze het ter plekke te verzinnen. Misschien heeft het met anoniemiteit te maken?
Denk het niet ze kiezen liever een afkomst die populair is bij de menigte. Een marokkaanse is nou eenmaal in trek bij veel mannen dus sommige zuid amerikaanse dames doen zich voor als een marokkaanse dvp om meer geld te kunnen vragen.

Denk het niet ze kiezen liever een afkomst die populair is bij de menigte. Een marokkaanse is nou eenmaal in trek bij veel mannen dus sommige zuid amerikaanse dames doen zich voor als een marokkaanse dvp om meer geld te kunnen vragen.
Het is ook vraag en aanbod. Als er 5 latina dames uit argentinië komen en geen uit spanje bv gaat ze meer opvallen als ze uit spanje komt.

Maakt veel uit want als ik een marokkaanse dvp wil bezoeken dan wil ik ook een echte Marokkaanse en niet een neppe die de boel belazerd.
Er zijn nog dames die zeggen Albanees te zijn en later toch Roemeens bleken te zijn en van diensten bij de betere behoren, eventjes een andere nationaliteit aannemen is daarom nog niet de boel te belazeren, de service is prioriteit en de rest, tja we zijn er niet mee getrouwd

Er zijn nog dames die zeggen Albanees te zijn en later toch Roemeens bleken te zijn en van diensten bij de betere behoren, eventjes een andere nationaliteit aannemen is daarom nog niet de boel te belazeren, de service is prioriteit en de rest, tja we zijn er niet mee getrouwd
Zwz is de service priortiteit. Maar het is een redflag voor mij. Als ze over zo iets dom liegt als haar nationaliteit. Uiteindelijk is het maar een papiertje dat zegt van waar je komt.

Nationaliteit maakt mij persoonlijk niet echt veel uit, het zijn de looks die tellen. maar ik weet natuulijk wel graag een beetje waar de dame vandaan komt.

Wat ik echter heel storend vind is dat zogezegd mixed gedoe: "ik ben half Albanees-Italiaans", daar kan ik nu nog inkomen, maar " ik ben half Servisch- half Colombiaans"....
Really? Hoeveel zo'n mixed koppels waren er 25 jaar geleden? En dan is er toevallig één van hun dochters DVP geworden? Kan, maar bizar dat kinderen van mixed koppels blijkbaar meer 'risico' lopen om in de prostitutie terecht te komen, als je al die advertenties ziet tegenwoordig lol

Zwz is de service priortiteit. Maar het is een redflag voor mij. Als ze over zo iets dom liegt als haar nationaliteit. Uiteindelijk is het maar een papiertje dat zegt van waar je komt.

Idd, het is maar een papiertje.....

Maar het is wel een stuk privacy wat jou verder niks aangaat. En het gaat uiteindelijk bij een DVP om uiterlijk en service.... Ze is jou geen persoonlijke informatie verschuldigd.

Wat wordt de volgende stap? Willen weten uit welke stad/dorp ze komt?

Maar het is wel een stuk privacy wat jou verder niks aangaat. En het gaat uiteindelijk bij een DVP om uiterlijk en service.... Ze is jou geen persoonlijke informatie verschuldigd.

Ik krijg vaak de vraag uit welk land kom jij? Dat heeft mij nog nooit gestoord. Ik vond het eerder grappig.

Persoonlijk als een dvp dingen vraagt zoals hoe oud ben je, heb je een vriendin, heb je broers of zussen.... Heb ik geen probleem. Omdaar eerlijk op te antwoorden.

Nee het is niet alleen een papiertje het is veel meer dan dat er bestaat ook zoiets als cultuur en taal verschil en zelfs klasse die dames van een bepaalde land uitstralen. Jij kan dat misschien niet erg vinden maar er zijn genoeg wandelaars die dat wel uitmaakt. En ik vind dat we als klanten het recht hebben om zoiets te weten aangezien we ze goed betalen.

Nee het is niet alleen een papiertje het is veel meer dan dat er bestaat ook zoiets als cultuur en taal verschil en zelfs klasse die dames van een bepaalde land uitstralen. Jij kan dat misschien niet erg vinden maar er zijn genoeg wandelaars die dat wel uitmaakt. En ik vind dat we als klanten het recht hebben om zoiets te weten aangezien we ze goed betalen.

Juist ja... Jij vind....

Wat jij de dames privacy inhoudelijk verteld boeit niks. Dat vertel je zelf... Je bent ze niks verschuldigd.

Er bestaat ook iets als recht op privacy. En die is niet te koop als de DVP op haar privacy gesteld is....

Sommige hier denken dat ze met geld alle alle rechten hebben...

Gebruik je verstand toch eens man!

Albanees?
Dat lijkt mij ook niet iets om trots op te zijn,
Die staan nog lager in de vaart der volkeren dan de Roemeense dames.

Juist ja... Jij vind....

Wat jij de dames privacy inhoudelijk verteld boeit niks. Dat vertel je zelf... Je bent ze niks verschuldigd.

Er bestaat ook iets als recht op privacy. En die is niet te koop als de DVP op haar privacy gesteld is....

Sommige hier denken dat ze met geld alle alle rechten hebben...

Gebruik je verstand toch eens man!
Dat opent ook de deur naar extreem liegen over leeftijd of over geslacht of over huidskleur of over het posten van extreem onjuiste foto's. Privacy toch? Maar uiteindelijk gaat het altijd over geld. Italiaans is meer premium dan Roemeens.

Juist ja... Jij vind....

Sommige hier denken dat ze met geld alles maar alle recht hebben...

Denk toch eens na man!
Vraag ik dan om haar echte naam of woonadres of wie haar ouders zijn nee ik vraag alleen uit welke land ze komt meer niet, dus haar privacy blijft anoniem. In een land wonen miljoenen mensen je echte identiteit is moeilijk te achterhalen bijna zelfs onmogelijk mits ze je natuurlijk haar echte naam geeft. Probeer jij maar eens te achterhalen wie je favoriete dvp is, met alleen haar afkomst kom je er niet je hebt daarvoor meer info nodig.

Laatst bewerkt door een moderator:
En als ze over afkomst of leeftijd wil liegen is dat haar goed recht.

Zij levert een dienst. What you see is what you get.

En het maakt daarbij niet uit of ze nou 27 of 28 jaar is....

En of ze nou cup C of D heeft... Je ziet toch wat je krijgt op foto?

En anders ga je toch gewoon weer weg als het je niet aanstaat?

En als ze over afkomst of leeftijd wil liegen is dat haar goed recht.

Zij levert een dienst. What you see is what you get.

En het maakt daarbij niet uit of ze nou 27 of 28 jaar is....

En of ze nou cup C of D heeft... Je ziet toch wat je krijgt op foto?

En anders ga je toch gewoon weer weg als het je niet aanstaat?
Dan heeft het totaal geen nut meer dat ze stats plaatsen als haar kleur nationaliteit,gewicht cup maat,leeftijd al dat toch niet moet kloppen.

ik moet toch ook niet op tinder zetten dat ik 24 jaar ben zwart haar heb, 1m80 groot ben 6 dagen per week in de gym zit en 75 kg weeg en dat ik uit spanje kom

Terwijl ik eigenlijk 27 jaar ben, zwart haar heb, 1m73 groot ben, 66 kg weeg, ik ben nog nooi naar een gym geweest en eigenlijk ben ik gewoon een belg met een andere huidskleur die rap bruin word.

Als ze mij er dan (naar mijn mening terecht) op wijst dat ik haar belogen heb. Moet ik dan zeggen je hebt toch mijn foto´s gezien?

Dat je een dame, die hoer is, en dit verborgen wil houden voor familie en vrienden, gaat vergelijken met een date op tinder....

Dat je een zakelijke dienstverlening gaat vergelijken met een date in je priveleven....

Als je die 2 niet verschillend van elkaar kan zien, is de discussie voor mij snel klaar.

Dus bij deze... Fijne dag verder

maar wie gaat er nou door Tirana lopen?
Als of er geen betere plaatsen zijn om te lopen?
Ga lekker naar buurland Italie of wat verder naar beneden naar Griekenland, lijkt mij wel wat aangenamer.
Waarom afgeven op een land als je er nooit geweest bent?
Tirana heb je snel gezien, maar Albanië is een heel goed vakantieland, niet erg toeristisch, heel veilig voor toeristen, en nog goedkoop ook.

Waarom afgeven op een land als je er nooit geweest bent?
Tirana heb je snel gezien, maar Albanië is een heel goed vakantieland, niet erg toeristisch, heel veilig voor toeristen, en nog goedkoop ook.
Albanezen, is toch die bevolkingsgroep waar onze zuiderburen zo'n last van hebben.
Volgens mij is het ook een moslimland?
Erg conservatief waar eerwraak nog gewoon is, en het zeker honderd jaar achter loopt bij West Europa.
In Iran is ook een land met zeer mooie dames, maar daar gaan ook niet veel mensen naar toe.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan