DVP's die ook echt van lekkere sex houden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco

Forumfiel
10.232
03/10/21
17.760
69
Bij DVP bezoek ligt mijn focus dus op sex. Echt lekkere passionele sex. En...ik hou erg veel van het 'stevigere werk'. Dus... zou je denken... dat ga je bij een betaaldate vast niet vinden... en al helemaal niet voor meerdere uren!

Nu verbaas ik me er nog steeds over... hoeveel keren ik al waanzinning geile sex beleefd heb met een DVP! Ook bij een eerste ontmoeting!
Uiteraard besteed ik heel wat tijd en werk aan zorgvuldige selectie. Maar toch...

Er zijn dus wel degelijk heel wat dames in dit vak... die een potje lekkere sex best kunnen waarderen! Mooi toch?

En wat zijn jullie ervaringen?

Als je klik er is of aantrekking dan gaan hier ook alle remmen los hoor. Soms zelfs zo ver dat zelfs ik spontaan begon te zoenen (if you know, you know). Toen was ik wel single.

Maar een lekkere goeie stevige neukpartij kan ik hier altijd wel waarderen! Kan daar zeker van genieten.

Bij DVP bezoek ligt mijn focus dus op sex. Echt lekkere passionele sex. En...ik hou erg veel van het 'stevigere werk'. Dus... zou je denken... dat ga je bij een betaaldate vast niet vinden... en al helemaal niet voor meerdere uren!

Nu verbaas ik me er nog steeds over... hoeveel keren ik al waanzinning geile sex beleefd heb met een DVP! Ook bij een eerste ontmoeting!
Uiteraard besteed ik heel wat tijd en werk aan zorgvuldige selectie. Maar toch...

Er zijn dus wel degelijk heel wat dames in dit vak... die een potje lekkere sex best kunnen waarderen! Mooi toch?

En wat zijn jullie ervaringen?
Zolang je maar je centjes neertelt.
Ik hoor van dames dat ze wel snappen dat klanten geen of weinig sex van eigen partner krijgen, gratis zouden ze echt nooit met je neuken laat staan aandacht geven.

Het was ons al heel lang duidelijk dat je een dekhengst bent die er geen genoeg van kan krijgen en in bijna elke post dat er heel dik bovenop legt, maar om daar nu zelfs een topic voor te openen?

Anyway, of dvp's van lekkere seks houden? Ja, duh! Bijna iedereen houdt van lekkere seks. Het is alleen voor iedereen ook weer anders en soms zelfs elke dag anders. De ene wil hard, de ander zacht, etc.

Nee, iedereen houdt van lekkere seks, maar expliciet dvp's hebben liever waardeloze seks? Wat denk je zelf? Verder heeft het niks met seks te maken, maar of de dame in kwestie haar vak verstaat.

Weet ze jou het gevoel te geven waar je naar op zoek bent? Kan ze meegaan in de wensen die je hebt? Kortom, past de service bij je en weet ze je voor een paar uur de koning te laten voelen, meer niet.

En ja, je kunt het gezellig hebben, een klik, elkaar ook wat persoonlijker leren kennen, maar het blijft een service die in dienst staat om jou het gevoel te geven dat je samen lekkere seks hebt gehad.

Geen illusies daarover, zelfs al was het best lekker.

Bij DVP bezoek ligt mijn focus dus op sex.
zou ook een beetje vreemd zijn als je focus bij een bezoek aan een dame van plezier op paellarecepten of duurzaam akkerbeheer zou liggen.
En...ik hou erg veel van het 'stevigere werk'. Dus... zou je denken... dat ga je bij een betaaldate vast niet vinden... en al helemaal niet voor meerdere uren!
nee inderdaad, echt de àllerlaatste plek op aarde waar ik zou zoeken naar geile seks is -checks notes- bij een dame wiens beroep het letterlijk is om seks te hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan