Dvp biecht gevoelens op

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is wel heel gemakkelijk gezegd.Als je ge uw vriendin heel graag ziet. Doet dat automatisch pijn dat ze met een andere man in bed ligt. Bij de meeste mannen.
Dat hangt van je mentaliteit af en hoe je er naar kijkt. Het is een job dat ze uitoefent waar ze voor betaald wordt en ze geen gevoelens heeft voor die persoon. Op het einde van de dag ziet ze haar partner graag en komt ze naar jou naar huis. Dat is wat telt op het einde. Zoals je zegt, bij de meeste mannen, denk het grote deel van de mannen. Denk dat hier heel weinig mannen met kan omgaan.

Wat is het verschil met een relatie hebben met een dvp die betaald wordt voor sex te hebben met mannen en een vrouw van een koppel die naar een club gaat en sex heeft met verschillende mannen en niet voor betaald wordt?
 
Dat hangt van je mentaliteit af en hoe je er naar kijkt. Het is een job dat ze uitoefent waar ze voor betaald wordt en ze geen gevoelens heeft voor die persoon. Op het einde van de dag ziet ze haar partner graag en komt ze naar jou naar huis. Dat is wat telt op het einde. Zoals je zegt, bij de meeste mannen, denk het grote deel van de mannen. Denk dat hier heel weinig mannen met kan omgaan.
Dan geef je toch toe dat de meeste mannen dat dit niet leuk vinden. Dat bewijst dat er ook gevoelens bij de pas komen. De meeste mannen hebben liever een vrouwtje voor zich alleen.
 
Laatst bewerkt:
Vindt het frapant hoe sommige toch heel kortzichtig zijn. Waarom zou een dvp geen relatie mogen hebben met een man? Zoals men hier al gezegd heeft zijn dit mensen van vlees en bloed die ook thuis willen komen bij een man, een leuk gesprek willen, een knuffel en zoveel meer.
Het is en blijft voor mij een job zoals een andere job. Kunnen dan de meeste mannen het niet verkroppen dat ze met andere mannen naar bed gaat en ervoor betaald worden? Jaloezie?
Zou daar totaal geen probleem met hebben indien dit het geval zou zijn, is een beroep zoals een ander en zou ze opwachten als ze thuis zou komen en ook vragen hoe de werkdag was.
Kwestie van perseptie en waar je voor open staat.
Vindt het frapant hoe sommige toch heel kortzichtig zijn. Waarom zou een dvp geen relatie mogen hebben met een man? Zoals men hier al gezegd heeft zijn dit mensen van vlees en bloed die ook thuis willen komen bij een man, een leuk gesprek willen, een knuffel en zoveel meer.
Het is en blijft voor mij een job zoals een andere job. Kunnen dan de meeste mannen het niet verkroppen dat ze met andere mannen naar bed gaat en ervoor betaald worden? Jaloezie?
Zou daar totaal geen probleem met hebben indien dit het geval zou zijn, is een beroep zoals een ander en zou ze opwachten als ze thuis zou komen en ook vragen hoe de werkdag was.
Kwestie van perseptie en waar je voor open staat.

Een dvp verdient geen relatie omdat het onbegrijpelijk is dat je met andere mannen naar bed gaat en daarnaast nog liefde van een man wilt hebben. Als een vrouw dan echt liefde voor een man heeft stopt ze met dit werk. Doet ze dat niet dan is heet fake liefde.
 
Een dvp verdient geen relatie omdat het onbegrijpelijk is dat je met andere mannen naar bed gaat en daarnaast nog liefde van een man wilt hebben. Als een vrouw dan echt liefde voor een man heeft stopt ze met dit werk. Doet ze dat niet dan is heet fake liefde.
Dat is wel een heel kortzichtige mening @Jeffz96. Dus alle vrouwen die naar een club gaan om sex te hebben met meerdere mannen en getrouwd zijn mogen geen relatie hebben dan? Of mensen die een open relatie hebben en meerdere partners heeft mag dan ook geen relatie hebben? Iedereen heeft recht op een relatie ook een dvp
 
Dat is wel een heel kortzichtige mening @Jeffz96. Dus alle vrouwen die naar een club gaan om sex te hebben met meerdere mannen en getrouwd zijn mogen geen relatie hebben dan? Of mensen die een open relatie hebben en meerdere partners heeft mag dan ook geen relatie hebben? Iedereen heeft recht op een relatie ook een dvp.
Een vriendschappelijke relatie moet wel lukken. Een liefdesrelatie is veel moeilijker met een dvp .
 
Idd.. vele dvp's zijn zelfstandige vrouwen die weten wat ze willen .. en redelijk op hun eigen gericht zijn …..
Het is het correct dat een goede vriendschap zeer zeker kan als er een klik is en dan kan er genot zijn voor beide op verschillende vlakken
 
Als je 10 mannen op 1 dag ontvangt. Heb je dan nog genot ? Lijkt mij eerder op routine klus . Verstand op nul en op automatische piloot werken.
Verkeerd gedacht …je kan de knop omdraaien van routine naar wat meer affectie en genot hebben .. vooral vrouwen kunnen dat , bij een man is het genot vooral gebaseerd op klaarkomen , bij vrouwen ligt dat complexer
 
Ik bezoek al 1,5 jaar dezelfde dvp. Onze seks is nog altijd intense gfe, details laat ik uit respect voor de dame even achterwege. De laatste keer toen ik haar bezocht vroeg ze hoe het ging en ik zei dat ik een beetje liefdesverdriet had nadat het was stukgelopen met een date. Op dat moment barste ze in tranen uit en biechtte ze haar gevoelens jegens mij op. Ik had dit echt niet zien aankomen. Het was altijd een intense gfe ervaring, maar ik dacht dat dit gewoon onderdeel van haar werk was. Ze gaf ook aan dat ze dingen buiten haar werk met me wil doen. Ze is een leuke dame, maar ik heb hier geen interesse in. Ook ben ik niet naïef en weet ik niet of ik dit sowieso wel kan vertrouwen. Hoe ga ik hier op een respectvolle manier mee om?
Aghhh.. das wel hard van jou hoor. Vind dat je beetje hard haar oordeelt. Dvp zouden alleen altijd mannen willen misbruiken of wat?? Ze is leuk maar je bent niet geïnteresseerd?? Maar dan bedank je haar toch gewoon? Zeg je ik voel me gevleid, maar ben op t moment niet naar iets op zoek .. s6 ermee hoor. Grts jay
 
Waar je wel rekening mee moet houden is dat veel DVP "beschadigd" zijn....slechte ervaringen op werk en prive....rare familie achtergrond.....alleenstaande moeders.....bijna elke DVP in de doublet is een alleenstaande moeder.
Ook zijn ze het gewend zonder man te doen....dus ze laten je makkelijker vallen ...
Gewone vrouwen zijn ook vaak beschadigd....maar DVP vaker.
Bovendien overschatten ze vaak hun waarde omdat zoveel mannen voor hun gezeldschap betalen....soms Al hun geld aan de dame besteden.....
Ze snappen ook vaak niet dat de mannen die hen betalen niet de mannen zijn die ze kunnen krijgen.
Er zitten pareltjes tussen maar....de wereld is behoorlijk fucked up net als de meeste mensen......en als je dat niet ziet ben je zelf fucked up......en als je wel ziet ook
 
Waar je wel rekening mee moet houden is dat veel DVP "beschadigd" zijn....slechte ervaringen op werk en prive....rare familie achtergrond.....alleenstaande moeders.....bijna elke DVP in de doublet is een alleenstaande moeder.
Ook zijn ze het gewend zonder man te doen....dus ze laten je makkelijker vallen ...
Gewone vrouwen zijn ook vaak beschadigd....maar DVP vaker.
Bovendien overschatten ze vaak hun waarde omdat zoveel mannen voor hun gezeldschap betalen....soms Al hun geld aan de dame besteden.....
Ze snappen ook vaak niet dat de mannen die hen betalen niet de mannen zijn die ze kunnen krijgen.
Er zitten pareltjes tussen maar....de wereld is behoorlijk fucked up net als de meeste mensen......en als je dat niet ziet ben je zelf fucked up......en als je wel ziet ook
Ik vind dit redelijk "generaliserend". In mijn beleving zijn de meeste mensen niet fucked up. Ik ken wel wat beschadigde zielen en ongetwijfeld heb je die ook als dvp. Maar de meeste waar ik het bed mee heb gedeeld waren dvp's die gewoon een extra centje wilde bijverdienen. En ik denk dat juist de dvp's af en toe mensen (mannen) tegenkomen waar een steekje bij los zit. Ik denk dat sommige daarom ook, om zichzelf te beschermen, duidelijk zijn. Overigens ben ik ook weer geen ervaren wandelaar. Ik heb 15 dvp's bezocht ofzo. Dus mijn mening is ook alleen maar een mening.
 
Ik vind dit redelijk "generaliserend". In mijn beleving zijn de meeste mensen niet fucked up. Ik ken wel wat beschadigde zielen en ongetwijfeld heb je die ook als dvp. Maar de meeste waar ik het bed mee heb gedeeld waren dvp's die gewoon een extra centje wilde bijverdienen. En ik denk dat juist de dvp's af en toe mensen (mannen) tegenkomen waar een steekje bij los zit. Ik denk dat sommige daarom ook, om zichzelf te beschermen, duidelijk zijn. Overigens ben ik ook weer geen ervaren wandelaar. Ik heb 15 dvp's bezocht ofzo. Dus mijn mening is ook alleen maar een mening.
Zoals ik aangaf.....😜 Als je het niet ziet ben je zelf ook fucked up.....net zoiets als iemand die toon doof is niet kan horen als muziek vals is ...
Met 15 bezoekjes zie je ook niet veel......
De wereld is zo complex in deze tijd.....je kan bijna niet mentaal gezond zijn
Ik ken niemand die ik als mentaal gezond zou bestempelen.....we hebben allemaal onze dingen en "coping mechanisms"
 
Zoals ik aangaf.....😜 Als je het niet ziet ben je zelf ook fucked up.....net zoiets als iemand die toon doof is niet kan horen als muziek vals is ...
Met 15 bezoekjes zie je ook niet veel......
De wereld is zo complex in deze tijd.....je kan bijna niet mentaal gezond zijn
Ik ken niemand die ik als mentaal gezond zou bestempelen.....we hebben allemaal onze dingen en "coping mechanisms"
'Coping mechanisms'... zijn net een cruciaal onderdeel van mentaal gezond blijven!
 
Een dvp verdient geen relatie omdat het onbegrijpelijk is dat je met andere mannen naar bed gaat en daarnaast nog liefde van een man wilt hebben. Als een vrouw dan echt liefde voor een man heeft stopt ze met dit werk. Doet ze dat niet dan is heet fake liefde.
Dat zijn nog al zware woorden. Geen relatie verdienen? Ga jij daar over? De meeste DVP'S die ik ken zijn hele normale vrouwen. Die wat mij betreft van alles verdienen, ook een normale relatie met een partner die haar en haar werk accepteert en respecteert
Waarom zou ze geen liefde voor een partner kunnen voelen? Liefde en sex zijn 2 heel verschillende zaken.
En hoe zit het dan met al die wandelaars in een relatie? Kunnen die wel een DVP bezoeken en toch liefde voor hun partner voelen? Hoe zit dat?
Zoals ik aangaf.....😜 Als je het niet ziet ben je zelf ook fucked up.....net zoiets als iemand die toon doof is niet kan horen als muziek vals is

En wat als jij nu kleurenblind blijkt te zijn en die zwart wit visie van je vooral in jouw hoofd zit.


In mijn beleving zijn de meeste mensen niet fucked up. Ik ken wel wat beschadigde zielen en ongetwijfeld heb je die ook als dvp. Maar de meeste waar ik het bed mee heb gedeeld waren dvp's die gewoon een extra centje wilde bijverdienen. En ik denk dat juist de dvp's af en toe mensen (mannen) tegenkomen waar een steekje bij los zit.
Ja precies dit dus, helemaal mee eens.
 
Dat hangt van je mentaliteit af en hoe je er naar kijkt. Het is een job dat ze uitoefent waar ze voor betaald wordt en ze geen gevoelens heeft voor die persoon. Op het einde van de dag ziet ze haar partner graag en komt ze naar jou naar huis. Dat is wat telt op het einde. Zoals je zegt, bij de meeste mannen, denk het grote deel van de mannen. Denk dat hier heel weinig mannen met kan omgaan.

Dat eerste stuk is natuurlijk een nogal dubbel.

We hebben het deze hele thread - in denken in behoorlijke meerderheid - dat een DVP best gevoelens kan krijgen voor een klant.

Prima - maar dan kun je echt niet ontkennen dat ook een DVP die (naast het werk) in een vaste relatie zit - ook gevoelens kan krijgen voor een klant .
Het is niet dat een relatie hebben mensen helemaal immuun maakt voor gevoelens voor een ander.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren - partners met een 'normale' baan kunnen ook verliefd worden (of iig vreemdgaan met) degenen die ze op hun werk tegenkomen, en zeker als ze intensief samenwerken.

Maar het seks-aspect geeft alles een extra lading en dat is gewoon logisch.
Het heeft m.i. een 'kat op het spek binden' aspect , meer dan bijvoorbeeld dat 'hechte projectteam" of zelfs "de crew van KL123 met captain de Cock".


Wat is het verschil met een relatie hebben met een dvp die betaald wordt voor sex te hebben met mannen en een vrouw van een koppel die naar een club gaat en sex heeft met verschillende mannen en niet voor betaald wordt?

Inderdaad, dat verschil is niet zo groot, IMO .Voor sommige mensen werken dat soort dingen - swingen, DVP partner, wandelaar partner, 'open relatie' , poly-amorie , cuck, hotwife, vixen/stag en noem maar op - maar , imo, voor de behoorlijke meerderheid van mensen , als het om een relatie met hoofdletter R gaat (en niet slechts FWB ofzo) - werkt dat niet .
Ieders goed recht.

Wat je vindt van iemands (seks) _verleden_ als een relatie groeit is wat anders .
Maar om als wandelaar neer te kijken DVPs of ruime one-night-standers is nogal hypocriet.
 
Dat zijn nog al zware woorden. Geen relatie verdienen? Ga jij daar over? De meeste DVP'S die ik ken zijn hele normale vrouwen. Die wat mij betreft van alles verdienen, ook een normale relatie met een partner die haar en haar werk accepteert en respecteert
Waarom zou ze geen liefde voor een partner kunnen voelen? Liefde en sex zijn 2 heel verschillende zaken.
En hoe zit het dan met al die wandelaars in een relatie? Kunnen die wel een DVP bezoeken en toch liefde voor hun partner voelen? Hoe zit dat?

Het is al raar genoeg dat je als dvp behoefte hebt aan een relatie. Waarom wil je een relatie als je toch al genoeg aandacht krijgt van andere mannen en daar ook nog eens voor betaald krijgt? Ik kan me heel goed voorstellen dat een dvp geen/ heel moeilijk een relatie kan vinden vanwege dit "werk".
 
'Coping mechanisms'... zijn net een cruciaal onderdeel van mentaal gezond blijven!
Het doorwerken van en vrede vinden met gebeurtenissen in/van het leven zorgen voor mentale gezondheid....coping mechanisms helpen je om nog een dagje buiten het gesticht te blijven en jezelf en anderen wijs te maken dat het allemaal wel meevalt.....maar het valt niet mee.....het is veel erger.....
 
Het is al raar genoeg dat je als dvp behoefte hebt aan een relatie. Waarom wil je een relatie als je toch al genoeg aandacht krijgt van andere mannen en daar ook nog eens voor betaald krijgt? Ik kan me heel goed voorstellen dat een dvp geen/ heel moeilijk een relatie kan vinden vanwege dit "werk".
Jij hebt een vreemd beeld van liefdesrelaties als je dit gelijkstelt aan jezelf (hoofdzakelijk door oudere) mannen laten neuken tegen betaling.
 
Het is al raar genoeg dat je als dvp behoefte hebt aan een relatie. Waarom wil je een relatie als je toch al genoeg aandacht krijgt van andere mannen en daar ook nog eens voor betaald krijgt? Ik kan me heel goed voorstellen dat een dvp geen/ heel moeilijk een relatie kan vinden vanwege dit "werk".
Ik verwacht dat een klant die een DVP aandacht geeft de uitzondering is.
Het lijkt me juist dat de meeste klanten de diensten van de DVP kopen omdat ze er verder geen aandacht aan hoeven te geven. Iemand die dit werk doet snakt naar wat aandacht van een partner in een relatie, lijkt me. Ik kan me goed indenken dat het gebrek aan aandacht de reden is dat veel dames dit werk niet lang doen.
 
Een dvp verdient geen relatie omdat het onbegrijpelijk is dat je met andere mannen naar bed gaat en daarnaast nog liefde van een man wilt hebben. Als een vrouw dan echt liefde voor een man heeft stopt ze met dit werk. Doet ze dat niet dan is heet fake liefde.
Das voor jou misschien onbegrijpelijk, maar t gebeurt zoveel en iedereen heb zijn eigen redenen ervoor. Maar om te zeggen dat omdat jij t onbegrijpelijk vind, zon vrouw geen recht op liefde heeft ,is erg kortzichtig he. Juist door dat soort oordelen is er zon haat onderling hier op aarde, want iedereen verdient wat liefde. En jij wilt gaan bepalen met jouw bekrompen zicht welk mens wel en welke niet recht heeft op liefde. En ik zou best stoppen met dit werk dan, maar moet mijn vent wel voor mij betalen .zo zit t ook wel he. Je pak mijn inkomen af en zit ik met nix .als die man zoveel van mij houd ook betaald hij voor mijn zorg en stop ik met werken . Grts jay
 
Das voor jou misschien onbegrijpelijk, maar t gebeurt zoveel en iedereen heb zijn eigen redenen ervoor. Maar om te zeggen dat omdat jij t onbegrijpelijk vind, zon vrouw geen recht op liefde heeft ,is erg kortzichtig he. Juist door dat soort oordelen is er zon haat onderling hier op aarde, want iedereen verdient wat liefde. En jij wilt gaan bepalen met jouw bekrompen zicht welk mens wel en welke niet recht heeft op liefde. En ik zou best stoppen met dit werk dan, maar moet mijn vent wel voor mij betalen .zo zit t ook wel he. Je pak mijn inkomen af en zit ik met nix .als die man zoveel van mij houd ook betaald hij voor mijn zorg en stop ik met werken . Grts jay

Hij moet alles voor jou betalen en jijzelf doet lekker niks? Dan moet je wel heel veel geluk hebben😅. Hoezo pakt ie jouw inkomen af als je zelf besloten hebt om te stoppen? Bovendien zijn er genoeg andere banen die je kunt kiezen.
 
Als je een dvp bent verdien je wat mij betreft ook geen relatie.
Dat wij als DVP niet op iedereen zijn respect/ begrip kunnen rekenen, dat begrijp ik. Maar dat ik daarom ook geen relatie verdien... dat is een brug te ver.

Ach een vat kan maar geven wat erin zit natuurlijk. Niet jouw schuld dat je achteraan de rij stond toen ze medeleven en intelligentie uitdeelden.
 
Ik verwacht dat een klant die een DVP aandacht geeft de uitzondering is.
Lijkt me idd wel zo... helaas... Merk dat uit eigen ervaring.
Maar...als je haar dan wél die aandacht schenkt... een complimentje geeft... haar fraaie vrouwelijke rondingen met oprechte bewondering verkent... Man! Zo'n vrouw bloeit helemaal open!

En dan de rest maar klagen dat ze 'hun nummertje afspelen'...
Tsja!
 
Laatst bewerkt:
Hij moet alles voor jou betalen en jijzelf doet lekker niks? Dan moet je wel heel veel geluk hebben😅. Hoezo pakt ie jouw inkomen af als je zelf besloten hebt om te stoppen? Bovendien zijn er genoeg andere banen die je kunt kiezen.
Je hoort toch regelmatig dat ex dvps terugkeren. Met een normale baan verdienen ze niet zo snel (en snel geld went makkelijk) en de meeste hebben geen diploma's waarbij de keuze qua werk ook beperkt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan