DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hangt van zoveel factoren af.

ten eerste moet je wel weten hoe een vrouw oraal te plezieren en er vooral je tijd voor nemen.
Als je denkt dat 5 minuten wat likken voldoende is dan zal het niet veel effect hebben.

Een lange date, waar je tijd neemt voor de vrouw en rustig opbouwt, aandachtig haar lichaamstaal bestuderen en aanvoelen welk tempo en handeling op dat moment het meest effect heeft en je aanpassen indien nodig, weten wat je doet (anatomie van het vrouwelijk geslachtsorgaan een beetje kennen helpt al veel, wat filmpjes over technieken bekijken),…
Dit zal allemaal wel veel helpen.

Zorg ook dat de dame je leuk vind en ervoor open staat, dit lukt al grotendeels door hygiënisch op en top te verschijnen en gewoon heel open en respectvol te zijn.

Ik ben verre van een expert of een don juan maar naar mijn ervaring helpt dit

Hier is al een uitgebreid topic over

Bij mijn vaste DVP krijg ik de ultieme GFE en gaan we ook altijd voor haar orgasme. Ik bouw het strelen, vingeren en beffen dan op van langzaam en zachtjes naar hard en snel. Zij ontvangt maar een paar keer per week en dan 1 heer per dag. Soms ook weken niet. Haar laten komen lukt niet altijd, maar altijd wel bijna. Op de 1e date lukte het me zelfs om haar te laten spuiten. Daarna niet meer gelukt. Een speciaal opzetstukje op een elektrische tandenborstel of een Satisfyer die ze van mij heeft gekregen, brengt haar wel altijd over het randje. Die bedient ze zelf (ook als ik niet bij haar ben) of ik bedien die. Haar clitje kan veel hebben, dus ondanks uitgebreide voorbereiding kan het dan alsnog een paar minuten duren. Zo geil om een vrouw te horen kreunen en te zien schokken van genot!

Bij mijn vaste DVP krijg ik de ultieme GFE en gaan we ook altijd voor haar orgasme. Ik bouw het strelen, vingeren en beffen dan op van langzaam en zachtjes naar hard en snel. Zij ontvangt maar een paar keer per week en dan 1 heer per dag. Soms ook weken niet. Haar laten komen lukt niet altijd, maar altijd wel bijna. Op de 1e date lukte het me zelfs om haar te laten spuiten. Daarna niet meer gelukt. Een speciaal opzetstukje op een elektrische tandenborstel of een Satisfyer die ze van mij heeft gekregen, brengt haar wel altijd over het randje. Die bedient ze zelf (ook als ik niet bij haar ben) of ik bedien die. Haar clitje kan veel hebben, dus ondanks uitgebreide voorbereiding kan het dan alsnog een paar minuten duren. Zo geil om een vrouw te horen kreunen en te zien schokken van genot!

Linkje naar het draadje van deze dvp?

In mijn wandelervaring heb ik 3 DVP's bezocht die ik liet klaarkomen. Één daarvan bezoek ik nog.
Uiteraard is het als vrouw makkelijk om een orgasme te faken maar een echt orgasme voel je.
Ik vind het heerlijk om ze te voelen kronkelen van genot.
De vrouw die ik nu soms bezoek heeft een intens orgasme. Nadien kan ik haar niet meer neuken wegens te gevoelig. Ze pijpt me wel klaar.

In mijn wandelervaring heb ik 3 DVP's bezocht die ik liet klaarkomen. Één daarvan bezoek ik nog.
Uiteraard is het als vrouw makkelijk om een orgasme te faken maar een echt orgasme voel je.
Ik vind het heerlijk om ze te voelen kronkelen van genot.
De vrouw die ik nu soms bezoek heeft een intens orgasme. Nadien kan ik haar niet meer neuken wegens te gevoelig. Ze pijpt me wel klaar.
Vind het zelf ook heerlijk om haar te zien genieten.
Maar... of ze nu wel-of-niet klaarkomt... vind ik eigenlijk (bij betaalsex!) best wel privé. Vraag dus ook nooit 'Ben je klaargekomen'? Qls ze dat wenst... zal ze me dat zelf wel vertellen.

Overigens....richt je nooit op het klaarkomen (ook niet bij jezelf trouwens). Heb gewoon plezier. Ontdek haar lichaam, wees lief, wees hard waar ze het wil. Laat zelf ook merken als je iets lekker vind en dan volgt het (of niet).

Mannen en vrouwen zijn daarin sowiezo al verschillend. Mannen kunnen klaarkomen als je maar lang genoeg trekt (zelfs temidden van een slachthuis).

Als bij een vrouw de hygiëne al niet goed is (het kan zelfs een spin in de hoek vd kamer zijn) dan kan je het vergeten. Als ze zich al ergert aan jouw hangende onderkin, dan kan je het vergeten. Ze moet zich eerst veilig en op dr gemak voelen. En eigenlijk is dit ook niet meer dan logisch.

Met andere woorden; hoe meer jij je verdiept in de vrouw die voor je ligt, hoe meer je leert. Gebruik het...zou ik zeggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan