Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker voor eigen plezier, maar het voelt kennelijk beter als beide er voor je gevoel plezier aan beleven.Ik dacht altijd dat mannen naar dvps gingen voor eigen plezier maar blijkbaar zijn tijden veranderd ?
dat dacht ik ook, zo te lezen zijn we een minderheid aan het worden.Ik dacht altijd dat mannen naar dvps gingen voor eigen plezier maar blijkbaar zijn tijden veranderd ?
Sommige mensen halen nu eenmaal meer plezier uit gezamenlijk plezier. Dus als je bedgenoot er ook plezier uithaalt dan kan dat je eigen plezier mijns inziens alleen maar vergroten.Ik dacht altijd dat mannen naar dvps gingen voor eigen plezier maar blijkbaar zijn tijden veranderd ?
Meen je dat nou dat de meeste vrouwen dat niet kunnenZe komt klaar van puur penetratie... dit lukt veel vrouwen niet (meestal clitorale stimulatie nodig), ik heb slechts 1 vrouw gehad waarbij het lukte... wel heel tof als dat lukt ^^
Klopt in een half uur lukt het mij niet met een klant. Dat is echt te kort.Over al de algemeenheden die hier worden geroepen wil ik toch wel graag roepen dat het per persoon en situatie verschilt. Dames als Layla geven toch ook aan dat klaarkomen zeker een optie is. En de dames die ik bezoek zijn er maar een paar, en die ontvangen ook niet veel heren per dag, en daar neem ik ook de tijd bij. Dat zal een wezenlijk verschil zijn met dames die voor veel korte afspraken gaan. Dat laatste zie ik persoonlijk de lol niet van in, doe mij maar wat langer en rustiger aan.
Ja! Met zo'n stevige ochtend erectie... en een piek in testosteron! Grrrrrr!Binnen een relatie met een ochtend erectie dan weer wel, omdat ja ... dan heb je gewoon weinig tijd en die rush voordat je gaat werken brengt me dan weer wel in de mood.
Niks zo zalig als je de dame kan klaarbeffen, al paar keer gelukt en meestal worden ze dan nog geiler en is de ervaring 100keer beter. Dus challenge voor jou, laat ze volgende keer eens klaarkomenIk ga puur heen voor eigen belang, of ze daar bij klaar komt is aan haar zelf hoe erg ze het wilt.
Onder haar eigen plezier valt bij mij gewoon; lachen, kletsen, haar op haar gemak stellen dat ze ook een mens is, dat ze haar zelf kan zijn en het aller belangrijkste; grenzen respecteren.
Of ze daarbij wilt klaarkomen is haar eigen geding, dan moet ze dit communiceren of ik moet het duidelijk aanvoelen.
Doe natuurlijk wel mijn best om de sex zo plezierig mogelijk te maken voor beide partijen, de seks zonder klaarkomen van een van de partijen is meestal daarom ook goedgekeurd.
Dit dus.Soms zal dat wel eens 1 keer gebeuren...maar meestal is het fake of gespeeld.
Natuurlijk mag en moet je dit met een beetje zout erbij nemen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan hoor, de dames die echt klaar komen. En je zal dit inderdaad niet ervaren bij een date van 30min en een dame die je nog nooit bezocht had. Mijn lerares , en neen ,geen toyboy voor haar want net iets ouder dan haarzelf,in de sexuele beleving @Sharon Heeft mij dat al meerdere keren laten ervaren.Toen ik haar de eerste keren bezocht was ik ook nog een bleu op gebied van dames verwennen maar op de een of andere manier begrepen we elkaar redelijk goe en gaande weg heeft zij me geleerd en laten voelen dat een dame echt wel kan genieten en klaar komen. Onze dates zijn minstens een uur maar ook veelal 2uur. Op die tijdspanne en elkaar kennende plus vertrouwen langs beide kanten kan je de spanning zo goed opbouwen dat de dame gerust kan klaar komen. Soms ook meer dan 1 keer.En fake? Net zoals bij mannen zal dat klaarkomen zich niet bij elke dame gelijk manifesteren, maar als ze liggen trillen als een snaar ,hun schaamlippen vol gespannen staan, hun gezicht rood aangelopen en ze je armen bijna tot moes knijpen denk ik niet dat er veel twijfel is. We zijn ondertussen bijna 10 jaar verder en nog steeds weet ze me te verrassen in onze seksuele belevingen en dat komt vooral omdat niets moet en veel kan doordat er nergens een focus op is. We genieten gewoon van elkaar en de rest volgt vanzelf. Als je afspreekt met de focus om dit te beleven wordt het gegarandeerd niks.Ik neem dat vaak met meer dan 1 korrel zout dat ze de DVP's 1 tot meer keer laten klaarkomen op een date van 30 minuten inclusief uit- en aankleden.
Soms zal dat wel eens 1 keer gebeuren...maar meestal is het fake of gespeeld.
Een vrouw die weet hoe ze moet faken, dat herken je niet.
Ben het hier mee eens. Het hangt uiteraard van beide partijen af.Natuurlijk mag en moet je dit met een beetje zout erbij nemen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan hoor, de dames die echt klaar komen. En je zal dit inderdaad niet ervaren bij een date van 30min en een dame die je nog nooit bezocht had. Mijn lerares , en neen ,geen toyboy voor haar want net iets ouder dan haarzelf,in de sexuele beleving @Sharon Heeft mij dat al meerdere keren laten ervaren.Toen ik haar de eerste keren bezocht was ik ook nog een bleu op gebied van dames verwennen maar op de een of andere manier begrepen we elkaar redelijk goe en gaande weg heeft zij me geleerd en laten voelen dat een dame echt wel kan genieten en klaar komen. Onze dates zijn minstens een uur maar ook veelal 2uur. Op die tijdspanne en elkaar kennende plus vertrouwen langs beide kanten kan je de spanning zo goed opbouwen dat de dame gerust kan klaar komen. Soms ook meer dan 1 keer.En fake? Net zoals bij mannen zal dat klaarkomen zich niet bij elke dame gelijk manifesteren, maar als ze liggen trillen als een snaar ,hun schaamlippen vol gespannen staan, hun gezicht rood aangelopen en ze je armen bijna tot moes knijpen denk ik niet dat er veel twijfel is. We zijn ondertussen bijna 10 jaar verder en nog steeds weet ze me te verrassen in onze seksuele belevingen en dat komt vooral omdat niets moet en veel kan doordat er nergens een focus op is. We genieten gewoon van elkaar en de rest volgt vanzelf. Als je afspreekt met de focus om dit te beleven wordt het gegarandeerd niks.
Aaah , het vingeren , inderdaad ook zo,n kunst .ipv van de vingers er inderdaad in te rammen bereik je veel meer als je juist alleen met de vingertoppen de zijkanten en juist de ingang van het kutje beroert. dat in samenspel met de tong rond het clitje , geloof me , als ze voldoende vertrouwd is met je zal ze na verloop van tijd juist je hoofd vast houden om verder te gaan en laten voelen dat het kutje klaar is om genomen te worden. Vanaf dan kan je wel wat dieper gaan naar het wasbordje toe. klaarkomen is dan dichtbij hoor.Dames die de hele dag klaarkomen? Geloof me, meer dan de helft van de mannen heeft geen idee hoe een dame op bv een fijne manier te likken. Ragt er bv een vinger in op een manier die hij opwindend vindt, niet zij.,
Alleen vind ik het dus leuker als de dame ook geniet, of iig zoveel mogelijk. Dat is ook een wat andere insteek.
De dames stappen niet in een ijzeren pak als ze ons ontvangen. Hun lichaam werkt gewoon en mits je de goede knopjes weet te beroeren reageert dat dus ook.
Maar het scheelt ws wel als je een beetje een band hebt, de dame zich ontspannen voelt en je er sowieso zelf ook van kunt genieten als een ander geniet.
Wat wel een rol speelt is dat ze zich op hun gemak voelen bij een klant. Ontspannen en gerespecteerd wellicht. Maar op zijn minst ontspannen.
Ah, nog een liefhebberAaah , het vingeren , inderdaad ook zo,n kunst .ipv van de vingers er inderdaad in te rammen bereik je veel meer als je juist alleen met de vingertoppen de zijkanten en juist de ingang van het kutje beroert. dat in samenspel met de tong rond het clitje , geloof me , als ze voldoende vertrouwd is met je zal ze na verloop van tijd juist je hoofd vast houden om verder te gaan en laten voelen dat het kutje klaar is om genomen te worden. Vanaf dan kan je wel wat dieper gaan naar het wasbordje toe. klaarkomen is dan dichtbij hoor.
De juiste knopjes en ontspannen genieten voor beiden , succes formule.