Je hebt veelal gelijk in je betoog, doch de uitzondering daargelaten.
Snap ik, hoewel ik er nog steeds niet achter ben welke van de schaarse uitzonderingen oprecht en welke gewoon net even slimmer dan de rest zijn.
Dat geldt voor alle aspecten van dit beroep.
En het vermengt zich met elkaar. Een band bouw je ook ongemerkt met iemand op. Dat zie je ook bij trophy wifes. Waarschijnlijk zijn dat soort gold diggers een relatie begonnen met iemand vanwege zijn geld/roem, maar gaandeweg leef je wel samen, bouw je iets op, ontstaat er iets.....hoewel het ook kan stuk lopen zodra de roem over en uit is, die variant zie je ook vaak.
En hoewel dvp's en klanten elkaar veel mnder zien denk ik wel dat er een band kan ontstaan, hoewel we nooit helemaal zeker weten hoe de dame er precies over denkt.
Dat is het rare van dit beroep wat me mateloos fascineert: Ze zijn niet allemaal gedrilled door dezelfde boeker/pooier, maar bijna alle werkende dames hebben eenzelfde soort methodiek.
Alsof het robotten uit de dvp-fabriek zijn, geven ze een beetje info en dan weer veel niet, geven ze een beetje warmte en dan weer opeens niet etc.
Dat zie je al als je een dame die je bevalt 8x bezoekt en dan heel lang niet.....in veel gevallen belt ze je niet....terwijl je je kunt voorstellen dat ze, als mens, toch afvraagt waar sommige klanten blijven.
Maar dat lijkt de algehele instructie te zijn: App hem niet, laat hem jou appen, hou ten koste van alles de macht aan jou kant.
Vertel ook niet te veel over jezelf, maar laat hem volop praten. Er zijn wel eens dames die bij gebrek aan klandizie toch appen, maar de meesten houden vast aan een identieke gedrags-code.
En, zo kom ik bij mijn clou die toch echt over dit topic gaat, een van de hoofd-regels is: Niet klaarkomen bij klanten, maar, indien ze dat wensen, ze wel laten denken dat dat gebeurt omdat het goed is voor hun ego.
En ergens weten we dat wel, maar toch vallen velen massaal voor die leugen.