Ik was er net weer, maar de bezetting is slecht en je merkt dat de dames elke voorbijganger naar binnen probeert te ronselen.
En ik heb wat geks meegemaakt, onderweg naar huis liep ik via CharlottonstraBe en daar kwam ik een jongen met een glimmende jas en muts op en ergens in de 20 geloof ik tegen, die ik afgelopen avond al een paar keer had zien rondlopen en mij ook steeds stond aan te kijken. Toen ik zag dat hij mij tegemoet wou lopen, stak ik de andere kant over omdat ik al een slecht voorgevoel had en hij loopt weer mijn kant op en vraagt of ik Engels spreek en ik zeg 'ja' en hij liet mij zijn telefoon zien en stond er op Google translate in het Engels van iets met elkaar in de kont neuken en dat hij mij €20 zou geven, ik liep meteen weg en zei tegen hem you are crazy! Dit is mij nog nooit overkomen, ik ben er nog steeds van geschrokken en ik wil er ook helemaal niet over nadenken, maar die viespeuk was blijkbaar gewoon bezig in de buurt om random jongens aan te spreken om seks met hem te hebben en hij zal je dan gewoon betalen.