eros 26Waar was dit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereneros 26Waar was dit?
Kerst is altijd rustig. Meeste dames zijn in hun thuisland vanaf tweede week december. Maar als je zoekt zul je altijd vinden.Iemand info over hoe de bezetting momenteel is? Wat zijn de ervaringen uit de voorgaande jaren (dit ivm kerst.) Alvast dank.
Weet je wat de werktijden van Tiffany zijn? Zou ze morgenvlnd aanwezig zijn?Afgelopen zondag een bezoekje gebracht bij Tiffany, wat een sexbeest is dat! Geniet er optimaal van. Echt een aanrader. Wat mij ook opviel was dat de dame ernaast ook echt een geil ding is, weet zo haar naam niet meer zit helemaal in dat hoekje bij Tiffany. Ze was Russisch dat is wat ik me nog kon herinneren. Iemand enig idee?
Nu met de feestdagen durf ik dat echt niet te zeggen. Normaal gesproken staat ze gegarandeerd in de weekenden…Weet je wat de werktijden van Tiffany zijn? Zou ze morgenvlnd aanwezig zijn?
Best geinig. Kun je je lekker vol laten lopen in het Duisburgse en de volgende ochtend na de frühstück een toetje halen op de Vulkan!Bordeel in duisburger rosse buurt wordt omgebouwd tot B&B
Schlafen im Rotlichtviertel: Altes Bordell ist jetzt ein B&B
In einem ehemaligen Laufhaus in Duisburg können Touristen übernachten. Ein Einblick in das außergewöhnliche B&B und was Gäste sagen.www.waz.de
slechtHoe is de bezetting vandaag en morgen?
Hoeveel dames zijn er nog ongeveer ? Is het nog de moeite waard die kant op te gaan ?slecht
Ga gewoon! Ook al is de bezetting slecht er is altijd nog wel iets leuks te vinden. Misschien kun je vanwege de slechte klandizie ook nog een leuke deal makenHoeveel dames zijn er nog ongeveer ? Is het nog de moeite waard die kant op te gaan ?
Wat verwacht je?Hoe is de bezetting vandaag en morgen?
Inderdaad, ga gewoon, als je de tijd, het geld en "de guts" hebt.Ga gewoon! Ook al is de bezetting slecht er is altijd nog wel iets leuks te vinden. Misschien kun je vanwege de slechte klandizie ook nog een leuke deal maken
Ik ben ook een beetje oud, en een beetje wijs. Maar ik geef liever geld uit aan een gokje dan bij de kachel, die te duur is, te gaan zitten. Keuzes...Als je ermee kunt leven dat je waarschijnlijk voor niets rijdt gewoon gaan.
Inmiddels oude en wijze en weet dat deze week gewoon bij de kachel thuis zitten is en een lekker drankje erbij. Vanaf midden januari gaat het wel weer lopen.
Tot vanmiddag dan, ben toch in de buurtWat verwacht je?
Inderdaad, ga gewoon, als je de tijd, het geld en "de guts" hebt.
Ik ben ook een beetje oud, en een beetje wijs. Maar ik geef liever geld uit aan een gokje dan bij de kachel, die te duur is, te gaan zitten. Keuzes...
Mijn ballen doen pijn en jeuken, dus jullie weten wat dat betekent: "ready, steady, GO!"
Als je toch in de buurt bent: wat is dan het nut van vragen hoe de bezetting is? ik bedoel, dan kun je toch gewoon ff langsgaan en juist je bevindingen hier delen? Daar hebben we als medewandelaars allemaal wat aan. "Mach's spontan!" is in DE niet voor niets een gevleugelde uitspraak.Tot vanmiddag dan, ben toch in de buurt
Misschien dat er nog medewandelaars geweest zijn recent.... kan natuurlijk ook langs een bordeel rijden hierAls je toch in de buurt bent: wat is dan het nut van vragen hoe de bezetting is? ik bedoel, dan kun je toch gewoon ff langsgaan en juist je bevindingen hier delen? Daar hebben we als medewandelaars allemaal wat aan. "Mach's spontan!" is in DE niet voor niets een gevleugelde uitspraak.
dat kan natuurlijk, maar als het in Duisburg rustig is dan zal het bordeel ook niet vol met vrouwen zitten.Misschien dat er nog medewandelaars geweest zijn recent.... kan natuurlijk ook langs een bordeel rijden hier
Je kunt nog wel voor €30 terecht, genoeg latina's te vinden. Er staat een mooi en jong exemplaar op de begane grond van nr 48.Volgende maand ben ik voor het eerst in Duisburg sinds de pandemie. Wat voor tarieven hanteren de dames nu? Laaste keer dat ik er was was het nog steeds €30.
Mijn voorkeur gaat uit naar warmbloedig latinas, heeft iemand aanraders?