Tja, maandag... laat dat nou juist de dag zijn dat de kans op een redelijke bezetting gering is... andere weekdagen zijn momenteel nauwelijks beter, alleen zaterdag is het interessantst, maar dat weten anderen ook, dus je moet gewoon een beetje geluk hebben...
Nou, dat kan ik niet bevestigen.
Ik was er gisteren (maandag 20 nov.) en trof er een zeer goede bezetting aan. Ik verbaasde me er zelf ook over want was alweer een tijdje geleden dat ik er was en toen was het zeer magertjes.
Ik zag ook dat er op de hoek van de Julius Weberstrasse en de Charlottenstrasse gewerkt wordt aan een nieuw burger restaurant. Het zal wel weer een nieuw verdienmodel zijn van de lokale maffia daar
. Ik blijf gewoon lekker naar de Dadaslar gaan. Een prima restaurant in het hart van Hochfeld een klein kilometertje lopen vanaf de Vulkan. Altijd vriendelijk personeel daar en lekker eten voor kleine prijsjes en 24/7 geopend.
Ook zag ik dat het nieuwe vorig jaar geopende laufhaus op de parking achter haus Gabi en Haus 23/25 al weer is gesloten. De ingang is gebarricadeerd door een grote metalen afrastering. Er zijn blijkbaar toch gewoon te weinig dvp om de opening van zo'n groot nieuw laufhaus rendabel te krijgen.
Zelf een heel mooi nieuw pareltje ontdekt. Werkt in kamer 2 op de begane grond van haus 48 genaamd Maria. Precies waar ik op val. Jong, Braziliaans, prachtig figuur met lekker sillicones en gewoon geile uitstraling. Perfekte service gehad voor slechts 3 tientjes. Jaja, het kan dus nog steeds in Duisburg. En waarom zou je 50 euro gaan neerleggen als je in een ander huis bij een minstens zo mooie meid gewoon dezelfde service krijgt, en misschien nog beter zelfs, voor 2 tientjes minder? Van dat geld kan je dan later nog een lekker hapje van eten.
Ik heb dus wel weer genoten gisteravond. Dit smaakt naar meer met zo'n goede bezetting!
Jammer is wel dat de Duisburgse politie nog steeds bezig is met een klopjacht op Nederlandse/buitenlandse wandelaars/Vulkanbezoekers. Het is en blijven gewoon nazi's die Duitse politie hoor. Het wemelt in die buurt letterlijk van de politiewagens die constant heen en weer rijden of ergens beschut staan te posten. Gelukkig hielden ze mij gisteren niet aan. Een andere Nederlander met een VW Golf en een Poolse bezoeker met een BMW 3 serie waren echter wel de klos en werden voor mij staande gehouden op de oprit richting autobahn. Misschien ligt het er ook aan dat ik mijn auto onder de brug parkeerde waar op dat moment veel auto's de parking verlieten want er was net een voorstelling in het theater even verderop afgelopen.
Een tip van mij is dus om je auto niet meer op de Vulkan zelf te parkeren. Doe je dat wel als Nederlander en je rijdt daar weg dan heb je gegarandeerd een politiewagen achter je aan die je op de oprit naar de autobahn inhaalt en je staande houdt. Ik ben momenteel bezig te zoeken naar een alternatieve parkeerplaats niet ver van de Vulkan verwijderd. Denk dat, als je aan de andere kant van de autobahn gaat parkeren je hier geen problemen mee hebt.
In het nieuwe jaar ga ik de Vulkan wel weer eens wat vaker bezoeken. Er stond gisteren veel moois vooral in het Vulkanhaus. En de prijsjes zijn ook daar nog betaalbaar. 40 euro betaal je daar voor standaard service en dat is nog steeds niet verkeerd in vergelijk met wat je in Nederland of België betaalt.
In Eros betaal je 50 euro. Overigens ontdekte ik daar een bloedmooie dvp/domina. Een prachtige Roemeense brunette met een geweldig figuur in strak lak/leder gekleed op kamer 211. Zij vroeg wel stevige prijsjes (50 euro voor öl massage) maar zekers een keer het proberen waard zo'n mooie lady en ze biedt ook gewoon "normale" service.
Kortom, dit bezoek viel zeker niet tegen!