Ik maak er ook altijd wel een dagje van, alleen ik ga niet later weer terug naar de Vulkaan.
Begin augustus was het in het centrum ook best gezellig, ik weet niet wat er was maar er stonden heel veel kraampjes en foodtrucks, mensen die rondliepen met wijnglazen en bier en het was ook echt druk.
De sfeer is wel echt een verschil met NL, mensen gedragen zich daar gewoon heel normaal en relaxed. Je ziet ook helemaal geen politie in de buurt, dat is in NL wel zo en met drank op gedragen ze zich al vaak wild en luidruchtig, dat heb ik daar helemaal niet gezien.
Ik was vorig maand ook veel in Düsseldorf met het mooie zonnige weer, ook een hele leuke gezellige stad met veel mooie plekken en mooie dames ahah. Als je jong bent zoals ik in de 20 raad ik jullie aan om naar Rheinuferpromenade (een plek aan de Rijn)te gaan op een vrijdagavond of zaterdagavond, maar alleen in de zomer, dan is het daar heel erg gezellig en druk waar veel jongeren komen chillen, ook heel veel mooie dames die wachten om door jongens benaderd te worden en daarna geneukt te worden ahaha.
Ik lijk net een superster daar, ik krijg zoveel aandacht daar en mensen die zelfs met mij op de foto willen, gek joh. Hoeren bezoeken is voor mij eigenlijk helemaal niet nodig, niet om cocky te doen maar ik kan genoeg dames regelen.