Ik was er gisteravond weer, ik heb wat nieuwe dames gezien bij H17-19 en bij Eros26 ook, de bezetting bij E26 was deze keer wel echt goed, in bijna alle kamers was er een dame aanwezig en veel dikke billen gezien. Deze keer had ik echt veel dames gezien die ik wou bezoeken.
Je merkt echt dat het niveau van de dames bij H17-19 en E26 veel hoger is, veel knappe dames en veel vriendelijker en socialer. Bij al die andere laufhausen zijn ze allemaal veel minder knap en asociaal, het niveau is daar gewoon veel lager, ongeschoold ofzo en kunnen bijna allemaal geen Engels spreken. Ik denk dat de meeste dames daar ook zigeuners zijn.
Die Albanese dames naast elkaar bij E26 in het rijtje waar Nikki in kamer 117 werkt, zijn ook allemaal gekke dames heh, ik weet zeker dat ze wilde types zijn in bed ahah.
Maar ik had Nikki weer bezocht na anderhalf jaar ofzo, ze heeft een lekkere lichaam, lekkere dikke tieten en een lekkere kont om keihard doggy te nemen. Maar ze is vaak bezet, ik zag ook mensen voor haar kamer aan het wachten, zodat ze meteen naar binnen kunnen zodra ze weer vrij is.