Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je van supercurvy houd dan is Monica (ik denk ongeveer 38 jaar oud) in Huis 48 een hele goede keuze. De prijs kwaliteits verhouding is hier dik in orde. Ik betaal meestal €50 en dan krijg je er heel veel voor terug. Maar dat moet je even met haar van te voren afspreken.

Dan in het Vulkanhaus 17, eerste verdieping, kamer 106. Daar bevindt zich de blondine Celesta (29 jaar oud) Prijzen vanaf €50, maar voor extra's betaal je meer. Persoonlijk vind ik dat de meest aantrekkelijke curvy dame.

Vulkanhaus 19, tweede verdieping. Daar zie je de Spaanse Paula, 24 jaar oud. Het jongste meisje uit deze lijst. Prijzen vanaf €50, maar nog minder professioneel, daardoor een girlfriend experience. Veel lichamelijk contact, ook veel oogcontact.

Eros26, eerste verdieping. De Albanese Nicolle, ik schat een jaar of 26 oud. Bruin haar, blanke huid, spreekt excellent Engels.

Doe er je voordeel mee, zijn vier curvy top meiden.
Ben een tijdje niet geweest zijn die prijzen omhoog gegaan? Niet meer 30€?🤔

Ligt eraan waar je naar binnen gaat,
17/19 is tegenwoordig €40 en in de 26 lijkt de norm €50 te zijn.

Alles eromheen is in feite €30 maar die moet je soms wel uit onderhandelen😜
Ja voorheen was standaard 30€ en als je iets extra s wil dan betaal je meer,maar nu betaal je 2€ entre en 40€ vluggertjes, vandaar dat veel vrouwen zijn vertrokken, las ik op forum.

Ik was er gisteravond weer en er waren ook veel Nederlanders, ik wou eigenlijk naar Bochum maar ik ga daar binnenkort wel naar toe om de buurt te verkennen.

Opzicht was de bezetting wel goed, ik heb 2 meiden van H17-19 in een andere huis gezien, 1 in Haus 13-15 en een andere in Haus 27, blijkbaar werden ze niet vaak genoeg bezocht.

Maar ik had Franse Eva weer bezocht in H17-19, echt een leuke dame waar je ook mee kan kletsen, over haar service valt niets te klagen en ik voel totaal geen tijdsdruk.
Maar ik ga ook meestal vroeg tussen 18:00/19:00 uur dan zijn er weinig bezoekers, als je laat in de avond gaat en nacht dan is het veelste druk en dan denk ik dat de dames zoveel mogelijk klanten naar binnen willen harken en je ook sneller afwerken.

Laatst bewerkt:
Is slank. Kan je hard neuken

Oh ik dacht dat ze links zat.
Ben net gaan kijken. Ze zit links. Rechts zit een blanke vrouw met donkerblond haar
Waar is de bezetting op woensdag beter in Duisburg of Antwerpen?
Dat is elke woesndag weer verschillend. Veel vrouwen werken nu niet. Omdat er door carnaval en ramadan minder klanten zijn

Laatst bewerkt:
Gisteravond ben ik voor het eerst naar Duisburg afgereisd, vanaf Nijmegen ben je er met een uurtje. Auto ergens in de straat geparkeerd en naar de mooi verlichte gebouwen gelopen.
Omdat ik normaal gesproken priveontvangst doe, was dit concept ff wennen voor mij.
Heb aardig wat gelopen en gezien, maar wat is het warm binnen zeg 🥵

Bezettingsgraad vd kamers was max 20%, ook weinig wandelaars (toch regelmatig Ned gehoord)
Bij Eros 26 zitten toch echt de mooiste dames 🤗 maar natuurlijk werd ik ergens anders naar binnen getrokken en aangezien ze in haar blote tieten voor haar kamer stond, ging ik voor de bijl. Als je als borstenman zulke mooie tepels ziet, dan vergeet ik alles om me heen, en dat is mijn valkuil 😅

Ik was dus in haus 21 beland, kamer 204, ze zei dat ze Hongaarse was. €30 voor P+N met cd. Maar ik wilde ook beffen, dat was €30 erbij, dus €60 totaal. Ik keek nog eens naar die fantastische tepels en zei Hell Yeah dat gaan we doen.
En dan weet je dat het niet gaat lopen zoals je in gedachten had. Ze begon in 69, so far so good, maar dat duurde maar 2min. Daarna over naar missio en begon ze te miepen: waarom heb je niet 1uur geboekt, dat heb ik liever.
Ik vroeg haar of ze ook wilde tongzoenen, dat deed ze niet, tenzij ik €10 betaalde, en daar had ik weer geen trek en vertrouwen in. Afijn, doorgeneukt tot ik klaar was, het was meer afwerksex.
Tijdens het aankleden begon ze weer over die date van een uur: neem ff 20min pauze en kom dan terug…
Niet gedaan natuurlijk, maar ik was wel weer een ervaring rijker.

Conclusie: ik ga zeker weer eens terug, maar dan iets beter voorbereid 😃

Het liefste heb ik GFE met TZ erbij, dus mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik dat graag 😉

Goedenavond beste mede wandelaars.

Ik ben jarenlang naar duisburg gegaan en de start prijs was altijd 30€ dus als ik de dame 100/150€ gaf dan was ik altijd wel verzekerd van een leuke geile tijd.

Mijn vraag is hoe is het nu in Duisburg? Wat zijn de standaard prijzen. En de laatste keren dat ik kwam waren de 24 uurs huizen er niet meer. Helaas een grote teleurstelling want ik bleef voorheen weleens van vrijdag tot zondag en die 24 uurs huizen waren ideaal daarvoor.

Heeft een medewandelaar nog dames in duisburg die hij zou aanraden ik hoor het graag!

Mvg

Heb mij er nooit na 02:00 aan gewaagd, dus geen idee. Lijkt mij niet, is op zo veel momenten al zo uitgestorven.

Sfeer niet te vergelijken vind ik zelf. Veel rustiger, je moet veel beter zoeken, en het 2 euro-systeem in helft van de huizen heeft veel de nek om gedraaid. Nog genoeg moois, maar zoals 2016 laat staan 10 jaar eerder is het nooit meer geworden na de crisis.

Gisteravond ben ik voor het eerst naar Duisburg afgereisd, vanaf Nijmegen ben je er met een uurtje. Auto ergens in de straat geparkeerd en naar de mooi verlichte gebouwen gelopen.
Omdat ik normaal gesproken priveontvangst doe, was dit concept ff wennen voor mij.
Heb aardig wat gelopen en gezien, maar wat is het warm binnen zeg 🥵

Bezettingsgraad vd kamers was max 20%, ook weinig wandelaars (toch regelmatig Ned gehoord)
Bij Eros 26 zitten toch echt de mooiste dames 🤗 maar natuurlijk werd ik ergens anders naar binnen getrokken en aangezien ze in haar blote tieten voor haar kamer stond, ging ik voor de bijl. Als je als borstenman zulke mooie tepels ziet, dan vergeet ik alles om me heen, en dat is mijn valkuil 😅

Ik was dus in haus 21 beland, kamer 204, ze zei dat ze Hongaarse was. €30 voor P+N met cd. Maar ik wilde ook beffen, dat was €30 erbij, dus €60 totaal. Ik keek nog eens naar die fantastische tepels en zei Hell Yeah dat gaan we doen.
En dan weet je dat het niet gaat lopen zoals je in gedachten had. Ze begon in 69, so far so good, maar dat duurde maar 2min. Daarna over naar missio en begon ze te miepen: waarom heb je niet 1uur geboekt, dat heb ik liever.
Ik vroeg haar of ze ook wilde tongzoenen, dat deed ze niet, tenzij ik €10 betaalde, en daar had ik weer geen trek en vertrouwen in. Afijn, doorgeneukt tot ik klaar was, het was meer afwerksex.
Tijdens het aankleden begon ze weer over die date van een uur: neem ff 20min pauze en kom dan terug…
Niet gedaan natuurlijk, maar ik was wel weer een ervaring rijker.

Conclusie: ik ga zeker weer eens terug, maar dan iets beter voorbereid 😃

Het liefste heb ik GFE met TZ erbij, dus mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik dat graag 😉
Zie het als een dure les. Volgende sessie is wellicht beter en binnen een mum van tijd weet jij welke dvp de moeite is en welke niet!

Afgelopen vrijdag 7/3 tussen 1800 en 2000 weer eens de Vulkanstrasse en omgeving bezocht. (op de terugweg na een geile gangbang in Euskirchen) Ik had verwacht dat het druk zou zijn, maar dat viel mee. Zoals elders al beschreven is de bezetting zo rond de 20-25%. En niet veel klanten.
De mooiste meiden zitten toch wel in 17-19 en Eros 26. Maar wat heb ik er een bloedhekel aan dat je telkens E 2 in die poortjes moet gooien. 2 rondjes lopen en je bent al E 8 kwijt. De prijzen zijn na Corona verhoogd van E 30 naar E 40 - E 50.
Getwijfeld tussen de bloedmooie Roxy in 17-19 en Eleni in 26. Aida zoals gebruikelijk weer langdurig bezet. Geen zin om terug te lopen dus Eleni maar geprobeerd, zie recensie.
Kortom, je vind altijd wel wat in Duisburg, maar het is allemaal wel een stuk matter geworden. De meiden die ik kende van voor Corona en die lekker anaal deden zijn er niet meer, dus het is wat meer een gok geworden of de dvp het geld waard is.

Terug
Bovenaan Onderaan