Zoenenisgaaf
Newbie
Ik vind het altijd wel wat hebben die grimmige en rauwe sfeer op de strasse. Kom er dan ook niet om te wonen, maar om te neuken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad, toen ik daar de eerste keer kwam 10 jaar terug had ik het gevoel alsof ik Sin city binnen kwam rijden met die groene toren op de achtergrondIk vind het altijd wel wat hebben die grimmige en rauwe sfeer op de strasse. Kom er dan ook niet om te wonen, maar om te neuken.
Wel een tijdje geleden 6 januari was ik voor het laatst, waren volgens mij de meest dames op vakantie, vind belachelijk dat je 2€ entree moet betalen ,en ze vraag ook nog 40€, 50€.Wanneer was je er dan? Op vrijdag en zaterdagavond kan ik me prima vermaken in eros26 en haus 17/19
Je kan Bochum proberen, ik ben daar zelf nooit geweest maar ik ga er volgend maand naar toe, ik las dat de dames daar nog allemaal 30 vragen, alleen ik weet niet wat voor type dames daar staan.maar over het algemeen is afgelopen daar ik ben aan het denken om niet meer naar toe te gaan ,is niet de moeite waard om naar toe te rijden. Ben laatste geweest was echt leeg bijna niemand.
Ja bekende Sophie Rain uit Florida verdiende vorig jaar 43 miljoen in een jaar met haar onlyfans. Ze vertelde zelfs dat een subscriber 1 miljoen aan haar had betaald, dat is echt lijp en besef hij heeft haar niets kunnen zien of kunnen neuken.maar weet niet als er genoeg dames in de toekomst nog als hoer willen werken veel dames deze tijd starten een onlyfans makkelijker geld verdienen
Grappige is dat de grootste dealers in dit viertel de pandeigenaren zijn en die verkopen niet per gramPolizei fasst Dealer in Duisburger Rotlichtviertel – die Details
Am Mittwochnachmittag haben Duisburger Polizisten gegen 15.50 Uhr einen 22 Jahre alten Mann an der Vulkanstraße kontrolliert. Er war bei den Beamten bereits dafür bekannt, mit Betäubungsmitteln in Verbindung zu stehen.
![]()
Polizei fasst Dealer in Duisburger Rotlichtviertel – die Details
Auf der Vulkanstraße ist Duisburger Polizisten ein 22-Jähriger aufgefallen. Die Beamten kontrollierten den Mann, der für sie kein Unbekannter war.www.waz.de
de hells angels security stuurt hun eigen leden als de dvps wat nodig hebben, de dames nemen contact op met de security en die sturen weer iemand naar de kamer van de dvpGrappige is dat de grootste dealers in dit viertel de pandeigenaren zijn en die verkopen niet per gram
Fijn om eindelijk weer iets relevants te lezen in deze thread! Bedankt daarvoor!Zaterdagavond weer even naar de Vulkan gereden. Temperatuur rond het vriespunt, de wegen gelukkig droog. Even zoeken op de parkings, vaak is er wel een plekje beschikbaar.
Eerst even naar huis 48, de begane grond goed gevuld. Op de eerste verdieping stond een wachtrij met mannen. Op kamernummer zes was dan ook de supercurvy Poolse Monika te zien, die dan ook weer in gesprek was met een potentiële klant. Ze lachtte even naar me, maar ik had geen zin in de wachtrij plaats te nemen. Er hangen ook kaartjes aan de muren met een verwijzing naar de derde etage en de aanwezige transseksuelen, voor diegene die het interesseren.
Over naar Eros26, ik had het al voorspeld. Naarmate de weken vorderen komen er weer meer dames richting de Vulkan. Goed gevuld, zeker de eerste verdieping. De rondborstigen Elena, Nicolle en de nieuwe Camy. De strakkere Kris en een paar nieuwe girls waarvan ik de namen onmogelijk kan onthouden. Hot ass Katja en ga zo maar door, dat allemaal op de bovenverdieping. Onderin op de begane grond iets minder keuze, maar in totaal was Eros26 in orde.
Dan over naar Vulkanhaus 17-19. Even naar het toiletje en handjes wassen. Onderin langs de entree in het zijgangetje een blond meiske met mooie ronde billen. Ze zat eerder op de andere verdiepingen, haar naam weet ik zo niet uit mijn hoofd. Op de eerste verdieping ook veel kamers bezet, aantrekkelijke dames zoals de rondborstige Celesta met hoge hakken en een strakke legging. Haar heerlijke boobs duidelijk zichtbaar onder het shirtje, mijn absolute favoriete dame. Op de tweede verdieping maar een paar meisjes en op de derde verdieping slechts twee.
Even overgestoken via het bruggetje naar het achterhuis. Dat bruggetje wordt vaak gebruikt door rokers, even de adem inhouden en naar binnen. De bovenste verdiepingen goed gevuld. Enkele nieuwe gezichten maar ook enkele vaste toppers zoals de skinny Lena en curvy Paula en haar vrolijk lachende roodharige vriendin. Op de begane grond dan maar één meisje zichtbaar. Al met al ook positief dat er ook hier weer meerdere dames aanwezig zijn.
Huis 21 matig gevuld met meiden die er al langere tijd zijn, het is er ook vrij donker binnen. Huis 25-27 dan weer goed gevuld, vooral op de begane grond. Je ziet er ook veel mannelijke bezoekers, de prijzen zijn in dit huis ook al vanaf €30. Maar je moet wel van dit soort dames houden, vaak iets ouder dan gemiddeld. Ik lees er wel vaak goede recensies over op de diverse fora.
Wat heb ik dan zelf gekozen deze avond? Nou eigenlijk teleurstellend niets..... Een weekje vooraf flink de griep gehad, hoofdpijn en duizelig. Het heerst momenteel ook bij mijn werkgever, ik ontkwam er niet aan. Toch zaterdagavond even naar Duisburg gereden, kon het niet laten. Echter de vele trappen in combinatie met de verwarming en mijn winterjas maakte dat ik wat duizelig was. Hopelijk heeft deze review dan wel weer potentiële bezoekers geïnspireerd om naar Duisburg te trekken. Momenteel weer leuk om er naar toe te gaan, ik zal er in ieder geval weer snel zijn. Take care en tot de volgende keer.
Duisburg is groot en zit vol met blonde bulgaarse Je zal meer info moeten gevenheeft iemand ervaring met die 2 blonde bulgaarse vrouwen ? Was wel een hele tijd geleden. Weet niet of ze er nog zijn