Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaa door die toegangs poortjes komen er minder klanten binnen veel dames hebben daar lang gewerkt maar de vraag is hoor maar er zijn weinig dames
Ja klopt echt belachelijk die poortjes ze hebben het ook bij die ene gebouw geplaatst tegenover parkeerplaats, ik heb gehoord dat die vrouwen extra moeten betalen als daar moeten slapen.echt jammer

Tip: ik ben 3 keer in essen stahlstrasse geweest. Daar toen een hele mooie jonge latina dame gezien
Ja klopt volgens mij zijn ze naar Frankfurt en den haag waren ook paar bekende van vulkanstrasse, echt jammer dat ze daar weg zijn.

Daar is wat kleiner toch?en prijs ook beetje dezelfde als vulkanstrasse?
Prijzen zijn daar goedkoper! Zoals duisburg vroeger alles 30 voor 20 minuten.
Het iets ietsjes kleiner maar alsnog na duisburg de grootste in duitsland. Na hamburg en frankfurt

Tip: ik ben 3 keer in essen stahlstrasse geweest. Daar toen een hele mooie jonge latina dame gezien

Het iets ietsjes kleiner maar alsnog na duisburg de grootste in duitsland. Na hamburg en frankfurt
Nou niet overal in Duitsland doen ze €30 ik was een keer in karlsruhe daar betaal je gewoon €50

Maar blijft goedkoper dan in Nederland
Ja dat wel Nederland krijg je niks 30min betaal je al €100

Bedankt voor de tip zijn de bezittingen in Essen goed?

Ik heb gemerkt dat er idd bezoekers weer weg liepen toen ze zagen dat je entree moest betalen bij SexxxPalace.
Veel dames zijn daar weg gegaan en ze zijn allemaal niet knap.

Maar ik wist niet dat er dames zijn die daar slapen, dat is toch hartstikke vies op zo'n bed.

In ieder geval was voor corona alles echt veel beter, de bezetting, dames waren knapper en prijzen waren goedkoper, alles is verpest en verslechterd na corona, ik geloof dat het ook niet meer beter zal worden.

Vindt je ze aantrekkelijk of valt het mee
Ik vind ze iig niet aantrekkelijk (ze zijn wat ouder en niet slank)
Ja klopt volgens mij zijn ze naar Frankfurt en den haag waren ook paar bekende van vulkanstrasse, echt jammer dat ze daar weg zijn.

Daar is wat kleiner toch?en prijs ook beetje dezelfde als vulkanstrasse?
Ik vind Bochum persoonlijk beter. Het aanbod is wat kleiner, maar ik vind het er relaxter en vooral: goedkoper. Genoeg moois voor mij, iig.

Ik zou zelf echt Essen niet aanraden.

Ik heb gemerkt dat er idd bezoekers weer weg liepen toen ze zagen dat je entree moest betalen bij SexxxPalace.

Maar ik wist niet dat er dames zijn die daar slapen, dat is toch hartstikke vies op zo'n bed.

In ieder geval was voor corona alles echt veel beter, de bezetting, dames waren knapper en prijzen waren goedkoper, alles is verpest en verslechterd na corona, ik geloof dat het ook niet meer beter zal worden.
Ja klopt twee dames hebben ze dat tegen mij verteld want sommige komen van ver en dat is goedkoper als je daar kunnen slapen ipv van ergen anders te gaan huren, en ze hebben een deel van het gebouw een hotel van gemaakt volgens mij slaap ze daar. Oke ik vindt als je entree moet betalen dat je een stempel moeten krijgen zelfde als op de markt, ja klopt ik heb ook gezien dat mensen weg gaan als 2€ moeten betalen.

En die toegangs poortjes gaan niet weg. lijkt mij ook wel logisch dat de dames 50€ vragen die bewakers die heletijd voor die toegangs poortjes zitten moeten ook betaald worden dus het gaat alleen maar achteruit zo op deze manier.

ls ze alles laten hoe het al die jaren was konden ze veel meer geld verdienen aangezien er veel geld in omloop is.

En die toegangs poortjes gaan niet weg. lijkt mij ook wel logisch dat de dames 50€ vragen die bewakers die heletijd voor die toegangs poortjes zitten moeten ook betaald worden dus het gaat alleen maar achteruit zo op deze manier.

ls ze alles laten hoe het al die jaren was konden ze veel meer geld verdienen aangezien er veel geld in omloop is.
Ja klopt snap niet dat ze dat doen maar ja,dat gaan ze wel merken loop van jaar, ze hadden toen een mooie gebouw gemaakt tegenover parkeerplaats heeft maar paar maanden gedraaid en nu is die gesloten, zijn de eigenaren verschillende mensen of een eigenaar? Misschien weet jij dat toevallig.

Ja klopt snap niet dat ze dat doen maar ja,dat gaan ze wel merken loop van jaar, ze hadden toen een mooie gebouw gemaakt tegenover parkeerplaats heeft maar paar maanden gedraaid en nu is die gesloten, zijn de eigenaren verschillende mensen of een eigenaar? Misschien weet jij dat toevallig.
Ja dat gebouwtje hebben ze ook dicht gemaakt het gebouw had wel wat was wel gezelliger dan eros26. Eigenaren ken ik niet. Ik denk dat geen een ondernemer in de Vulkanstraße tussen komt zonder toestemming van de bordell.

Het is een aflopende zaak met alle rosse buurten.
Vind het nog steeds knap dat er gasten zijn die vragen hoe de bezetting is en of er veel mooie dames zijn. Er is al 1000X geschreven dat na Corona het niet meer is zoals ervoor en ook nooit meer terug gaat komen.

De 1e rosse buurt die gaat sneuvelen is Oberhausen, de stad is bezig de panden te kopen.
Daarna zal Essen volgen, bezoek daar nog 1 dame op afspraak. De betere dames die nog in Essen werken doen dit alleen nog op afspraak. Bij te weinig afspraken komen ze geeneens. Was er 2 weken geleden op afspraak, maar bij binnenlopen wist je meteen dat wanneer je zonder afspraak hier komt je de reis voor niets gemaakt hebt.

Nou niet overal in Duitsland doen ze €30 ik was een keer in karlsruhe daar betaal je gewoon €50

Ik vind ze iig niet aantrekkelijk (ze zijn wat ouder en niet slank)

Ik vind Bochum persoonlijk beter. Het aanbod is wat kleiner, maar ik vind het er relaxter en vooral: goedkoper. Genoeg moois voor mij, iig.

Ik zou zelf echt Essen niet aanraden.
Ik raad essen ook niet aan. Maar alleen omdat peterpan opzoek was naar latinas. En ik daar toevallig een mooie heb gezien zei ik dat

Ik vind dat er een beetje te negatief geschreven wordt. Ik kom al sinds 2004 op de Vulkan. Het Vulkanhaus was toen nog niet eens gebouwd, dat was een parkeerplaats van zand. Ook Eros26 was gewoon een loods zonder dames.

Ieder jaar is het in Januari heel rustig. Dat trekt binnen een paar weken wel weer aan. Dan zie je opeens weer meer meiden in de diverse huizen en lees je ook weer nieuwe en betere recensies. Komt wel goed, don't worry.

Ik snap ook wel dat de dames €50 vragen, maar mensen zullen dat niet gauw neerleggen voor een minder knappe dame.
Voor €50 gaan mensen wel naar Eros26 of H17-19.
Het gaat sws achteruit op deze manier.

Ik vind dat er een beetje te negatief geschreven wordt. Ik kom al sinds 2004 op de Vulkan. Het Vulkanhaus was toen nog niet eens gebouwd, dat was een parkeerplaats van zand. Ook Eros26 was gewoon een loods zonder dames.

Ieder jaar is het in Januari heel rustig. Dat trekt binnen een paar weken wel weer aan. Dan zie je opeens weer meer meiden in de diverse huizen en lees je ook weer nieuwe en betere recensies. Komt wel goed, don't worry.
Ik ben sinds 2011 en het gaan, vanaf 2016 begon langzaam leeg aan het gaan ,en toen corona kwam was helemaal klaar, vroeger was veel gezelliger veel keuzes en prijzen waren beetje het dezelfde.hoopelijk veranderen iets daar om beetje aantrekkelijker te maken voor dames ,want voor mij lekker dichtbij bij mij tenminste 😄.

Terug
Bovenaan Onderaan