En hoe zit het met mondkapje?Moet je bij ieder huis dan opnieuw je CoronaCheck laten zien?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe zit het met mondkapje?Moet je bij ieder huis dan opnieuw je CoronaCheck laten zien?
Klopt bij elke huis coronacheck + test als je geen booster hebt. Maar zoals ik het begrepen heb vervalt na 4 maart ook de meeste regels in de Bondsrepubliek.Moet je bij ieder huis dan opnieuw je CoronaCheck laten zien?
Wordt hier ook goed op gecontroleerd? Afgelopen zomer ben ik ook eens geweest, toen moest er ook een Qr gescand worden maar stonden ze er op sommige dagen geen eens...Klopt bij elke huis coronacheck + test als je geen booster hebt. Maar zoals ik het begrepen heb vervalt na 4 maart ook de meeste regels in de Bondsrepubliek.
Goed verhaal!Nou dat was m'n een avond gister hey ! Lang geleden dat er zoveel keuze was. Na eros heb ik nog in huis 17-19 drie meiden bezocht. Weet hun namen niet....dan krijg je van die half ingevulde recensie titels. Recensies zullen volgen.
Als een bezetene hond heb ik geneukt, echt waar.
Qua, mooi smoel en lichaam, was Eros the place.
In huis 17-19 oost europese girl next door types.
Waar je voor 30€ ook goed en lang kan neuken zonder gezanik. Was daar rond 20u tot 24u. Weinig pauze genomen tussen de meiden. Ging ff bier halen...als hij het krat buiten had gelegd was bier kouder geweest govverdomme. Keihard geneukt en dan bier drinken van 13°C. Echt ook de laatste keer dat ik dan iets ga halen van die gasten. Goed eten en drinken na goed neuken is erg essentieel mensen ...jammer dat de goeie tenten ver lopen zijn vooral na intensief geneukt te hebben...flikker op kel...ben geen olympisch atleet.
Ik had een paar weken lang sancties en embargo op Duisburgse meiden opgelegd omdat ze prijzen hadden verhoogd in mijn kwetsbare tijden tijdens Covid-19. Die sletten heb ik ook niet meer gezien gisterenavond.
Maar ik had een alternatief... Antwerpen...jawel.
En dat blijf ik doen... zoveel keuze en geile wijven man man....ik ga daar echt niet meer dan 3 bezoeken doen, das een aanslag op je portemonnee. Maar echt leuk...die tijd in België ook een elektrische step gekocht...Lekker 4 uur hoerenlopen en dan op de step relax naar een cafeetje eten drinken daarna op de step de boel verkennen. Ook een keer privé bezoek gedaan via redlight.be ging super handig met zo'n step. Geen parkeer stress.
Tijd voor lente....geen covid shit....meer meiden meer neuken....meer(koude)bier en goed eten.
Ik zie het positief in
Vergeet niet dat ik de eros26 gevuld met maximaal 5 meiden heb meegemaakt en de huizen 17-19 voor en achter in totaal 2 meiden heb gezien. Vanuit dat situatie komende...Ik word nu wel weer een beetje nieuwsgierig
vrijdag, zaterdag en zondag- Of welke dagen is het nuttig om te gaan? Waar je veel dames kan treffen.
eerst zien en dan pas gelovenAls het goed is gaan alle maatregelen op 20 maart eraf en blijven alleen de basismaatregelen (zoals afstand en mondkapje) van kracht. Als het goed is kunnen we dan weer, zo goed als normaal, maar duisburg zonder test of vaccinatiebewijs
vaccinatie + booster.4 maart versoepelingen voor betaaldsex in NRW is onveranderd en blijft 2G+.
Dus vaccinatie en NEG. test voor Eros 26 en Huize 17-19.
Andere huizen alleen met vaccinatie.
Wijzigingen zijn eerder voor niet gevaccineerden ....ze kunnen met een negatieve test zonder ingeënt te zijn plekken bezoeken. Bv restaurant bios enz enz.
Clubs en discotheken zijn weer open maar net als betaaldsex met QR en NEG test.
kan er mee te maken hebben als je alleen janssen hebt.Ook huizen 23-25, 11-15, sexpalace en 48 vereisen een test!