Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik vond het vroeger ook helemaal geweldig om op vrijdag en zaterdag avond naar de vulkan te gaan maar de laatste 2 jaartjes voor die pleuris corona plandemie kwam ik ook nauwelijks meer daar op de vulkan op die 2 dagen, en idd wat jij zegt veels te druk en ging ik ook meestal liever op donderdag of zondag avond naar de vulkan toe, veel rustiger en geen last van die armzalige windowshoppers die maar een paar kruimel tientjes op zak hebbenik ga dan nooit meer op zaterdag avond veel te druk met klanten en de dames willen dan de omzet van de week al goed maken.
Donderdag avond vind ik de beste tijd. Rond 20:30u.
Ik was laatst op donderdagavond rond 23:00 en de bezetting was triest.Sluit ik me ook bij aan,als de test bewijzen en vaccinatie niet meer nodig zijn komen de oostblokkers en latina weer naar duisburg, dan ga ik ook weer.
Nu zit er ongeveer 25 dames en voor corona 100, ik ga dan nooit meer op zaterdag avond veel te druk met klanten en de dames willen dan de omzet van de week al goed maken.
Donderdag avond vind ik de beste tijd.
Rond 20:30u.
Damn Gast !!! Idd.om straks in de lente te wandelen in Duisburg. Volle huizen, wandelingetje naar het centrum, buiten eten bij Dadaslar en nieuwe talent bezoeken!
Wedden dat in Anvérs het ook gezellig is in de lente.Ps: niet ?? Fuck it....opties zat !!
Rebecca ook al een hele tijd niet gezienhopelijk komt selena en haar sexy optik fick vriendinnetje rebecca ook gauw weer terug
want die rebecca staat bij mij bovenaan het verlanglijstje om uitgetest te worden
door die debiele maatregelen ben ik er helaas niet aan toe gekomen
das niet zo gek, die zit hoogstwaarschijnlijk nu in roemenieRebecca ook al een hele tijd niet gezien
De kenmerken die je hier noemt over Rose , afkomst en kamer nummer weet ik dat ik haar 2 jaar geleden in februari 2020 vlak voor de pandemie hebt bezocht. Dit was ook mijn laatste bezoek in Duisburg, ik was toen op een dinsdag geweest.Vind ik getuigen van weinig respect, en ronduit a-sociaal. Maar dat moet je zelf maar weten. Ik vind dat je dat niet kunt maken. Hou gewoon rekening met je medewandelaars, en met de dames die je bezoekt.
Net terug uit Duisburg. Erg rustig, weinig dames, weinig wandelaars.
Eerst een dame bezocht, die na de gemaakte afspraak eerst nog een heleboel letters moest typen, en een (ex?)vriendje nog een boel uit te leggen had. Relaxt uitgekleed op bed liggen wachten (dit is me nou nog nooit overkomen) en de dame lekker een beetje liggen plagen. De stemming zat er bij haar niet in, maar ik ben geduldig. Geld lag uitgeteld op haar nachtkastje. Toen ze haar soap af had, even goed doorgeneukt, nou was het mijn beurt. Niet het hele programma af kunnen maken, en afgesproken dat we het gemiste deel een volgende keer gaan in halen.
Even de stad in, avondeten, en weer terug voor de volgende ronde. Rose (E26/403) stond te wachten, en dat is altijd een zeker bezoek. Bij haar ben ik nog nooit teleurgesteld weggegaan, Albanese, net over de 30, de grootste echte borsten van de Vulkaan, en een lekker lijf, dat moest maar weer eens een keer. Altijd vriendelijk, service-gericht, redelijke prijs, voldaan de kamer verlaten. Eigenlijk één van de dames die ik af en toe eens bezoek, en we hebben het allebei lekker met elkaar.
She's back since this week guysdas niet zo gek, die zit hoogstwaarschijnlijk nu in roemenie
Ja dat had ik toen ook eens gehoord toen ik met een paar andere jongens daar waren. Ik stond al bij de auto te wachten tot hun kwamen, toen iedereen hun eigen kant ging om een dame te bezoeken. Toen vertelde ze aan mij dat ze ook een man zagen zonder shirt (geen catsuit) en een balletje in de mond en dan met een zweep geslagen worden en dus ook begeleid werd aan een riem door een dame, dat was ergens bij eros 26. Maar gelukkig had ik dat niet gezien en was ik er op dat moment niet bij ahah. Gekke mensen joh@AmsterdamTheCity
Haha! Mooie anekdotes. Ik heb in haus 23 eens een oudere man in een catsuit gezien die door een dvp begeleid werd aan een riem.
Er bestaan bizarre fetishen . Mijn droom was altijd al eens twee vrouwen, op de Vulkan ook uitgevoerd. Viel toch tegen en was een lichte teleurstelling eigenlijk. Toch wil het weleens een nieuwe kans geven.
Haha wat toevallig, ongeveer dezelfde vraag had ik net 1 minuut voor jou gesteld.hoe is de actuele situatie nu op de vulkan m.b.t de achterlijk corona regels ?? is er toevallig iemand daar geweest gisteren of vandaag
Moet je bij ieder huis dan opnieuw je CoronaCheck laten zien?Ik was er twee weken geleden toen was het 2 vaccinaties plus booster verplicht. Of als je geen booster hebt. Dan moet je achter Eros 26 een test doen op de parkeerplaats. Duurt 15 minuten of en kost 20 euro.